Camper huren vanaf Faro Portugal in maart

05-01-2019 14:50 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een vrij inmpulsieve ingeving hebben vriend en ik besloten om ons eerste jubileum te vieren in Faro, waar we ooit hopeloos verliefd werden. Nice, toch?
Het idee is om een camper te huren en van daaruit af te zakken naar Spanje.

De tickets zijn geboekt, van half maart tot begin april. De rest ligt nog open. Hebben jullie goeie ideeen? Tips?
Camper huren, wat is wijsheid?

Heel erg bedankt alvast! :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Camper in portugal/ Algarve is mij vaak zeer goed bevallen. Vrij camperen is toegestaan en voelt veilig. De kust richting Spanje is prachtig en heeft veel leuke camperplekjes. Vlak bij faro is een vriendelijke Nederlandse camper verhuurder die je van de airport haalt. Spanje weet ik dan weer weinig van.

Geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Super Hannah, dank je wel! Heb jij een link of zo van die Nederlandse verhuurder? Ik zie zoveel daar, een betrouwbare tip is zeker welkom!
Alle reacties Link kopieren
Even nagekeken: Wij huurden 2 keer bij Algarve campers, Nederlandse man. Prima. In Nederland zelf wel eens bij camptoo gehuurd, ook prima, maar geen ervaring in buitenland.

Eenmaal daar dan zeker stoppen bij Olhao en Fuseta. En een tripje naar een van de eilanden voor de kust is ook erg leuk. Verder is de hele algarve aangenaam met de camper.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Hannah! Dank je wel, ik neem het zeker mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven