Reis naar Bali met aeroflot

20-02-2019 11:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil van de zomer met mijn vriendin naar Bali op vakantie. We hebben de mogelijkheid om dit met KLM te doen middels een directe vlucht voor 1150 euro pp (retour) of voor 700 euro pp met aeroflot waarbij we een overstap hebben op moskou (retour).

Aeroflot is sinds oktober met deze vluchten begonnen en volgens onderstaande link kun je zien dat de vertragingen niet vaak voorkomen (2695 en 6295).
[...]
Nu vroeg ik mij af of dat er hier mensen zijn die ervaring hebben met deze reis of soortgelijke reizen met aeroflot.
Hoe de service is, kan me echt niet interesseren, ik betaal minder, dus ik weet dat de service geen 5* zal zijn.
Ik vroeg mij alleen af hoeveel tijd ik moet nemen voor de overstap, of dat de koffers goed aankomen, hoe eenvoudig het inchecken en kiezen van de stoel is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

mvg,
Thomas
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-02-2019 11:58
Reden: Spam
3.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mijn man vliegt veel maar vermijdt aeroflut.
Ik zou niet met aeroflot willen vliegen hoe aanlokkelijk het prijsverschil ook is.
Collega van mij vloog een aantal jaar terug van Moskou naar een uithoek in Rusland met Aeroflot.De staat van het toestel was erbarmelijk.
Alle reacties Link kopieren
https://www.tripadvisor.nl/Airline_Revi ... s-Aeroflot

Oordeel zelf maar.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, als je je leven minder waard vind dat een vlucht met KLM dan zou je met areoflot kunnen gaan. Ik zou me echter zelf een stuk comfortabeler voelen bij KLM en ja... dan maar iets meer betalen.
Alle reacties Link kopieren
Vertragingen komen niet veel voor omdat je vlucht nooit aankomt; ik zou voor geen goud met Aeroflot vliegen...
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon eens even verder zoeken dan kan het wellicht ook goedkoper met een maatschappij die wat betrouwbaarder is. Check bijvoorbeeld vliegen vanaf Düsseldorf of Brussel, kan soms enkele honderden euro's schelen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
20-02-2019 12:24
Ik zou niet met aeroflot willen vliegen hoe aanlokkelijk het prijsverschil ook is.
Collega van mij vloog een aantal jaar terug van Moskou naar een uithoek in Rusland met Aeroflot.De staat van het toestel was erbarmelijk.
Interne vluchten binnen Rusland zijn inderdaad niet goed, slechte vliegtuigen, geen geweldige service. Ik vlieg echter regelmatig met ze naar Moskou en vind de service op die internationale vluchten beter dan die van KLM. Ook nooit twijfels gehad over de staat van een toestel.

TO, geen ervaring met wat jij wilt, maar als Moskou je enige overstap is, zou ik me door dit soort berichten niet laten beïnvloeden.
Alle reacties Link kopieren
gordijn87 schreef:
20-02-2019 12:41
Tsja, als je je leven minder waard vind dat een vlucht met KLM dan zou je met areoflot kunnen gaan. Ik zou me echter zelf een stuk comfortabeler voelen bij KLM en ja... dan maar iets meer betalen.
Dan maar niet naar Moskou vliegen. Daar kun je met je KLM-ticket in een Aeroflot-vliegtuig belanden, of andersom. Blijkbaar denkt KLM anders dan jij over de betrouwbaarheid van Aeroflot, anders waren ze vast geen partnership met ze aangegaan.
Alle reacties Link kopieren
O, nu heb ik mezelf ontmaskerd als Russische trol. Vooruit dan maar, dan in 1x goed: stem Trump! Go brexit!! :-D
Alle reacties Link kopieren
wat ik van mijn man begrijp is het vooral de slechte overstappen op Moskou, gedoe met bagage die met overstap nog wel eens achterblijft.
Veiligheid zal wel fatsoenlijk zijn (binnenlands weet ik niet).

Tel daarbij de niet altijd zo fijne service, slecht eten en als je het treft, oud vliegtuig , geen IFE etc.

hij vliegt er niet meer mee iig. En zijn ervaringen zijn recent ;-)
No way.

Pakket/retour vluchten met een nachtje hotel ( of de hele vakantie) kan je voor mooie prijzen bij Fox boeken. KLM vluchten. Of Air Malaysia. Of Garuda Indonesia. Zou ik daar voor kiezen.

Voor 899 euro heb je retourvlucht en een hotel. Kan je daar zelf de uitstapjes regelen.
Zat tours en prive chauffeurs te regelen.
Alle reacties Link kopieren
2 keer met Aeroflot gevlogen, ik vond het super.
schone, nieuwe vliegtuigen, veel eten en bijzonder vriendelijke en behulpzame mensen op vliegveld Moskou.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wij vliegen voor 100 euro meer met Singapore airlines naar Bali. We gaan midden in het hoogseizoen en hebben hele fijne vluchtijden met korte overstap.
Dezelfde tickets zijn nu 200 euro pp duurder.
Ik heb geboekt in oktober....hoe eerder je boekt, des te goedkoper.
Aerofloat zou ik zelf niet mee gaan vliegen, dan maar meer betalen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar vluchten met Emirates of Qatar. Een fijn moment voor de overstap, niet zo ver om en prima vliegtuigen. En vaak goedkoper als KLM. Wij hebben met beide maatschappijen prima gevlogen.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben (wel lang geleden) eens van Delhi naar Amsterdam gevlogen met Aeroflot. Ik weet nog dat ik lang getwijfeld heb om dat ticket te boeken, maar het scheelde zoveel dat ik het toch deed.
Viel me alles mee. Service was prima (maar ik ben geen KLM liefhebber) en het vliegtuig nieuw. Van de overstap op Moskou kan ik me niets meer herinneren, dus dat zal zonder incidenten zijn geweest.
Just looking for someone to be the Kanye to my Kanye
valisa schreef:
20-02-2019 13:15
Wij vliegen voor 100 euro meer met Singapore airlines naar Bali. We gaan midden in het hoogseizoen en hebben hele fijne vluchtijden met korte overstap.
Dezelfde tickets zijn nu 200 euro pp duurder.
Ik heb geboekt in oktober....hoe eerder je boekt, des te goedkoper.
Aerofloat zou ik zelf niet mee gaan vliegen, dan maar meer betalen.
Singapore en Malaysian Airlines en Garuda zijn inderdaad ook goed betaalbaar en hebben geen overstap (in Moskou).
Alle reacties Link kopieren
Vreemd dat mensen hier Garuda aanbevelen maar niet met Aeroflot durven vliegen.
De intercontinentale vluchten van Aeroflot zijn prima. Goede vliegtuigen, goede service, best eten. De slechte shit bewaren ze voor binnenlandse vluchten. Ik zou er gewoon mee vliegen hoor. Liever met Aeroflot dan met Garuda.
Aeroflot is allang niet meer zo slecht:

https://www.telegraph.co.uk/travel/news ... n-the-sky/

https://www.worldairlineawards.com/worl ... ines-2018/

Scoort hoger dan Air France, FinnAir, British Airways, Aer Lingus, Aegean Airlines, waar jullie vast allemaal zo in zouden stappen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Vrienden van ons zijn bij een overstap gestrand op Moskou. Het duurde 2 dagen voor ze eindelijk naar huis konden. De overstaptijd was te kort. Zij raden af om er ooit mee te vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Dit was afgelopen december vanuit Vietnam.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige zomer met uitgebreid Aeroflot gevlogen. Dat vond ik eerlijk gezegd een stuk beter als KLM. Veel nieuwere vliegtuigen, veel beter eten, veel vriendelijker service en bij Aeroflot werkt nog cabinepersoneel onder de zestig.
Ook overstappen in Moskou was bij ons geen enkel probleem. Mooi vliegveld, prima service.
valentinamaria schreef:
20-02-2019 13:06
2 keer met Aeroflot gevlogen, ik vond het super.
schone, nieuwe vliegtuigen, veel eten en bijzonder vriendelijke en behulpzame mensen op vliegveld Moskou.
+1.
Redelijk recent, 2017/2018 naar Z.O.-Azië.
Ik vind Aeroflot prima. Regelmatig van Amsterdam naar Moskou gevlogen en weer terug. Zelfs het vliegtuigeten was te doen, personeel was vriendelijk, ik had niets aan te merken op het vliegtuig.
Poeh ik werd even nerveus want ik vlieg over een paar weken met Aeroflot naar Thailand. Maar goed om te lezen dat er dus ook recente positieve ervaringen zijn.

Ik vind in ieder geval dat ik heel goed geïnformeerd word door de maatschappij. Mijn ticket is al drie keer veranderd (telkens met 5 - 15 minuten dus niets dramatisch) en iedere keer netjes een mailtje en een voicemailbericht. Ik had ze een mailtje gestuurd en kreeg dezelfde dag nog een uitgebreide reactie. Dus tot nu toe vind ik de service top!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven