Geld & Recht alle pijlers

Dromen over later

20-07-2017 13:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
gesloten
anoniem_351036 wijzigde dit bericht op 20-07-2017 14:03
98.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tssssssssssssssssss! Hoezo reclame? Droom maar lekker verder over je eigen oude dag hoor RCoert. Over die van mij krijg je lekker niks te horen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een reclame zeg.
Doe even normaal, Coertje.
Alle reacties Link kopieren
Helaas ben ik verplicht aangesloten bij een pensioenfonds zonder de vrijheid om zelf te kiezen welke. Lekker is dat om verplicht wapenhandel, kinderarbeid en het kapot maken van de aarde te moeten financieren... :thunder:
Alle reacties Link kopieren
spammert!
Alle reacties Link kopieren
Erg onopvallend. :wtf:
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Valt niet op hoor :nut:
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Oei... Sorry hoor, was niet de bedoeling dat dit zo overkwam! Ik zal het topic sluiten.
anoniem_351036 wijzigde dit bericht op 20-07-2017 14:46
60.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RCoert schreef:
20-07-2017 13:30
Weet jij eigenlijk hoe je oude dag eruit ziet? Nou, ik wel... Ik wil een leuk huis, niet te groot en niet te klein, maar wel met een tuin op het Zuiden. Dan kan ik op warme dagen in de zon een boek lezen of lekker barbecueën. Ook wil ik veel reizen als het nog kan. Ik hoef niet veel, maar toch wil ik genieten van het leven... En vooral gezond zijn natuurlijk.
Deze dingen hebben toch niets met je oude dag te maken? Die moet je gewoon nu doen als je die dingen leuk vindt.
:whut:
Oh Kersenpitje. Een hoop spam en gelul met allerlei links van de pensioenfondstent waar hij werkt. Je hebt niets gemist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven