Geld & Recht alle pijlers

Leren laarzen, zaterdag gekocht, doffe plek na poetsen.

17-02-2009 14:11 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zaterdag een mooi paar leren laarzen gekocht bij V&D. Helemaal wat ik zocht. Maar nu is er een probleem. Ik heb ze zondag ingespoten met spul om ze te beschermen tegen water en nu vertoont de linkerlaars een doffe plek boven op de voet. Heel opvallend en donkerder dan de rest (laarzen zijn bruin). Ik baal als een stekker maar vraag me nu af of ik hiermee terug kan gaan of dat dit mijn eigen schuld is. En weet iemand of V&D een beetje coulant is in die dingen?
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze je geadviseerd de laarzen in te spuiten? En is het speciaal spul voor leren schoenen? Misschien dat je dan een kans hebt. Neem het gebruikte spul anders mee. Ik ben twee keer terug gegaan met een pyama broek (iets heel anders dat wel) die beide keren na één nacht slapen kapot was en mocht beide keren een nieuwe uitzoeken.

Succes.
Alle reacties Link kopieren
Teruggaan en omruilen. Er hoort geen plek op te komen als je ze spuit. Als ze niet in de uitverkoop waren kun je ze zelfs zonder opgaaf van reden teruggeven en je geld terugvragen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je dat spul om het mee in te spuiten ook zaterdag bij de v&d gekocht, op hun advies? Dan zou ik zeker terug gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker mee teruggaan!

doe je even het jongetje uit de reclame na en je krijgt nieuwe.

Ik zou gewoon met mn laarzen teruggaan en zeggen dat het niet goed is gegaan. Ze doen er niet moeilijk over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bronny schreef op 17 februari 2009 @ 14:37:

Teruggaan en omruilen. Er hoort geen plek op te komen als je ze spuit. Als ze niet in de uitverkoop waren kun je ze zelfs zonder opgaaf van reden teruggeven en je geld terugvragen.

Ze waren wel in de sale...

maar dan nog hoort dit niet. De spuitbus is speciaal voor leer en had ik al. Die kan ik wel meenemen als ik terug ga.

Ik heb al wel op de laarzen gelopen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Bij V en D zijn ze heel coulant met omruilen. Ik denk echt niet dat het een probleem is.
Alle reacties Link kopieren
Oke, zal morgen eens langsgaan.

Ik heb de doos en bon nog. Een probleempje is dat de laarzen er niet meer in deze maat waren. Maar goed, ik zie het wel.

Bedankt dames.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij de v&d zelfs eens een keer iets teruggebracht wat ik cadeau had gekregen, zonder bonnetje!

couland zijn ze er zeker wat omruilen betreft!!

Succes
Alle reacties Link kopieren
als ze je maat niet meer hebben dan krijg je wrs je geld terug. de v&d is zoals bovengenoemd heel klant/klachtvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden had mijn man een winterjack gekocht bij V&D in de kleuren blauw/wit/bordeaux rood. Na een tijdje dragen, heb ik hem op een laag temperaturen programma gewassen. Je voelt hem al aan komen, maar het rood was helemaal doorgelopen in het witte gedeelte van de jas. We zijn er mee terug gegaan en mochten direct een andere jas uitzoeken. De service was dus prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met de laarzen terug geweest en kreeg nul op het rekest. Ze zeiden dat ik de spuitbus er wel te dicht bij zou hebben gehouden tijdens het inspuiten. Ik weet zelf heel zeker dat dat niet het geval is. Ik kreeg dus geen andere laarzen en ook geen geld terug.....

Ik ben natuurlijk erg boos, maar wat kun je doen? Niets dus.

Ik ga nu maar proberen ze te poetsen met een wat donkerder leercreme zodat het wat bijkleurt. Balen is het wel.
Alle reacties Link kopieren
Ga even bij je schoenmaker langs... die heeft vast wel een verfje ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Stuur een mail naar V&D Nederland. Daar zijn ze vaak gevoeliger voor klachten dan in de vestiging zelf. Heb zelf een ontzettende hekel aan aan bepaald filiaal, omdat ze daar werkelijk nog nooit hebben gehoord van klantvriendelijkheid of service, maar na een mail over een akkefietje bij dat filiaal is mijn klacht erg goed verholpen.

Overigens kom ik een andere plaats dan wel weer graag bij de V&D, dus het ligt echt per filiaal verschillend!
anoniem_22149 wijzigde dit bericht op 19-02-2009 10:04
Reden: typo
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Of iets nou in de sale is of niet heeft er niks mee te maken. Welke prijs ze er ook voor vragen: dat wat je koopt moet aan normale verwachtingen van een dergelijk product voldoen.



NoaLuna, wat je ook nog kunt proberen is teruggaan naar een andere vestiging. Onder het mom dat je daar dichter in de buurt woont. Het is misschien net de persoon die je treft. En als dat niet helpt, inderdaad contact opnemen met hoofdkantoor.



Als het speciaal spul is voor leer en je hebt op dezelfde afstand en gelijkmatig gespoten, dan is dit wel raar namelijk.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven