Geld & Recht alle pijlers

Product betaald, niet geleverd door kjekk

04-06-2019 13:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind april heb ik een product besteld bij kjekk punt ennel. Ik kreeg de melding dat de verzending 14 werkdagen zou duren. Eind mei nog niets. Na verschillende mailtjes die dan wel en dan weer niet werden beantwoord, ging ik deze webshop eens googelen. Het regent klachten van meer gedupeerde mensen. Heel vervelend maar wat kan ik nu verder doen? Er is geen telefoonnummer bekend alleen een adres en op mail wordt dus mondjesmaat gereageerd.
Eerst webshops checken en dan pas bestellen. Een simpel googeltje had je moeten waarschuwen..
Alle reacties Link kopieren
Wat zeggen ze in de mail, geven ze daar aan dat ze het gaan leveren en wanneer of krijg je steeds loze beloftes toegestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Even zoeken en hier is het telefoonnummer

https://www.detelefoongids.nl/kjekk/45309173/5-1/
Alle reacties Link kopieren
daarom betaal ik alles met een cc, heb je dat ook gedaan? is je aankomt 180 dagen verzekerd, dus ook als het niet aankomt
Alle reacties Link kopieren
@gordijn, ze blijven die 14 werkdagen noemen als levertijd...
@Emma, telefoonnummer is buiten gebruik als je die belt
@Marie, nee helaas niet met cc betaald, wel een goede tip voor de toekomst
evenals de eerste tip. Ik ga zeker vanaf nu nieuwe webshops eerst googelen.

Maar dan blijft nog de vraag, kan ik nu nog iets doen?
Achteraf gepraat maar als ik een website niet ken Google ik eerst en vraag ik of mensen er ervaring mee hebben (als ik niks erover kan vinden).

Er zijn tegenwoordig zoveel oplichters met webshops, je wordt overal gewaarschuwd en toch gaat het blijkbaar nog vaak mis. Weet niet wat je besteld hebt maar als de prijs te mooi was om waar te zijn dan is dat het ook.
Volgens mij is Kjekk gevestigd in België. Daarom zou ik bellen met:
https://www.eccnederland.nl/nl
Alle reacties Link kopieren
Kijk daar heb ik wat aan! Bedankt sneeuwwit!
Alle reacties Link kopieren
Heb je met Paypal betaald?
Dan kun je je geld terugvragen.
Alle reacties Link kopieren
Een rondje Google leert mij dat ze meerdere webshops met/rond hout (speelgoed o.a.) hebben gevoerd met dezelfde reacties (niet leveren). Tip: Google het adres op de contactpagina wat zogenaamd een postadres is. Het zijn geen slimme oplichters.

Google ook eens hoeveel bedrijfsnamen onder dat KvK nummer zijn ingeschreven. Iedere klachtenpagina schreeuwt je tegemoet. Dus zonder cc of Paypal zie ik het somber voor je in om geld terug te krijgen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Klopt Lemoos. Ik heb de kvk gegevens al doorgespit maar kom op veel afgeblokte velden. Ik zal het postadres eens googlen. Zie het ook somber in maar ben blij dat ik niet veel meer heb besteld daar.
Alle reacties Link kopieren
Zie PB
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven