Klaarkomen en wegwezen
zaterdag 27 december 2014 om 00:37
quote:barbiee schreef op 26 december 2014 @ 23:02:
elinjoo
dat is jou mening
als hij mij te vond zou hij niet relatie met me willen , vind aleen zo zonder je moet ook af en toe wat leuks met elkaar doen en hier draait eigenlijk aleen om in bedDus heb je geen relatie, maar een neukertje. Eén van het slechtere werk.
elinjoo
dat is jou mening
als hij mij te vond zou hij niet relatie met me willen , vind aleen zo zonder je moet ook af en toe wat leuks met elkaar doen en hier draait eigenlijk aleen om in bedDus heb je geen relatie, maar een neukertje. Eén van het slechtere werk.
zaterdag 27 december 2014 om 04:07
quote:barbiee schreef op 26 december 2014 @ 23:02:
elinjoo
dat is jou mening
als hij mij te vond zou hij niet relatie met me willen , vind aleen zo zonder je moet ook af en toe wat leuks met elkaar doen en hier draait eigenlijk aleen om in bedIn dat geval zou je zomaar iets kunnen hebben aan het advies van Elninjoo
elinjoo
dat is jou mening
als hij mij te vond zou hij niet relatie met me willen , vind aleen zo zonder je moet ook af en toe wat leuks met elkaar doen en hier draait eigenlijk aleen om in bedIn dat geval zou je zomaar iets kunnen hebben aan het advies van Elninjoo
zaterdag 27 december 2014 om 10:51
Toen moest hij je nog veroveren. Nu niet meer. Nu moet je het huis schoon maken en klaar liggen als hij seks wil.
De vraag is of jij hier gelukkig mee bent.
Waar gaat hij trouwens naar toe na de seks en doet hij überhaupt iets als vader voor/met jullie kind?
De vraag is of jij hier gelukkig mee bent.
Waar gaat hij trouwens naar toe na de seks en doet hij überhaupt iets als vader voor/met jullie kind?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!