ontlasting verkomen?

11-12-2017 18:18 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi,

Ik wil graag gewoon normale seks hebben maar dat lukt niet. altijd tijdens anale seks komt er ontlasting er bij en dan is heel awkward! ik heb vroeger altijd gewoon gewassen met mijn vingers van te voren en dat hielp niet. laats heb ik me anderhalve dag uit gehongerd en gespoeld voor het eerst met een flesje onder de douche en het hielp wel uit eindelijk hield ik het 10 min of zo vol tot ik het begon te voelen. ben ik naar de wc gegaan en toen geprobeerd er uit te krijgen.. ging amper. daarna ging ik gewoon veder en alles ging goed. soms ff kijken en niks. tot na een keer dat ik er in een ruk afsprong en wat ontlasting zag en toen was het ook gelijk over. maar ja "shit happens" iemand ideeën?
anoniem_360448 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 19:19
0.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja. Uitspoelen met groene zeep.

Wel ongezond trouwens. Heel ongezond
Verkomen?
gizzmo-returns schreef:
11-12-2017 18:21
Verkomen?

Ja wie het verst met ontlasting kan gooien. Weer eens wat anders dan sneeuwballen.
Heeft je handdouche geen verstelbare kop? Die van mij heeft een stand waarmee al het water door maar een paar gaatjes in het midden naar buiten geprerst wordt. Dat is echt wel een harde straal. Ontspan, richt die op je anus en je spoelt al heel veel weg van binnen.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
11-12-2017 18:24
Heeft je handdouche geen verstelbare kop? Die van mij heeft een stand waarmee al het water door maar een paar gaatjes in het midden naar buiten geprerst wordt. Dat is echt wel een harde straal. Ontspan, richt die op je anus en je spoelt al heel veel weg van binnen.

Auw :|
Amant schreef:
11-12-2017 18:24
Heeft je handdouche geen verstelbare kop? Die van mij heeft een stand waarmee al het water door maar een paar gaatjes in het midden naar buiten geprerst wordt. Dat is echt wel een harde straal. Ontspan, richt die op je anus en je spoelt al heel veel weg van binnen.
Richting slokdarm?
Bluesheep schreef:
11-12-2017 18:26
Auw :|
Auw? Hoezo auw?
gizzmo-returns schreef:
11-12-2017 18:26
Richting slokdarm?
Nee zo werkt dat niet.
Misschien helpt het om een ander dieet te volgen :-?

Dat en niet zo'n zorgen om maken. Of geen anale seks meer
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet meer doen, klaar, afgesloten hoofdstuk.
Sommige dingen hoeven niet hè?
Dit is toch ronduit smerig voor je partner?
spangg schreef:
11-12-2017 18:18
maarja "shit happends" iemand ideeën?

Mijn idee is dat je geen Engelse woorden meer gebruikt tot je weet hoe je ze foutloos schrijft.
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
11-12-2017 18:49
Mijn idee is dat je geen Engelse woorden meer gebruikt tot je weet hoe je ze foutloos schrijft.
En geen Nederlandse dan ook aub.
...
Alle reacties Link kopieren
Wat is verkomen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
11-12-2017 18:49
Mijn idee is dat je geen Engelse woorden meer gebruikt tot je weet hoe je ze foutloos schrijft.
Als ze die regel volgt voor Nederlands kan ze nooit meer iets schrijven. Ook sneu
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-12-2017 18:54
Wat is verkomen?
Voorkomen, slecht fonetisch geschreven
Normaal is het iniedergeval niet. Je endeldarm hoort leeg te zijn, tenzij je ook echt aandrang hebt om te poepen.

Blijkbaar wordt er bij jou door anale seks iets gestimuleerd en gaan je darmen denken dat ze zich moeten legen.

Ik denk dat er nietveel anders opzit dan accepteren dat anale seks voor jouw lichaam niet geschikt is.

Dat ontlasting ‘erbij hoort’ als je aan anale seks doet vind ik echt te ranzig voor woorden. Dat hoort het niet, en is echt heel vies. Poep bevat veel bacterien en je laat je sekspartner toch niet met een bruine pik zitten?!
LeesMee schreef:
11-12-2017 18:56
Voorkomen, slecht fonetisch geschreven

Joh, zou Viva-Amber het serieus bedoelen, denk je? :biggrin:
Gewoon een condoom gebruiken. Dat voorkomt ook eventuele nare infecties bij je man, TO. En je kunt dan na de anale seks ook door met andere dingen, eenvoudigweg door het condoom te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Je lichaam doet normaal maar jij doet gek. Je anus is niet bestemd voor geslachtsverkeer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Verkomen kan ook een wedstrijd verpoepen zijn tijdens het klaarkomen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
11-12-2017 19:09
Je lichaam doet normaal maar jij doet gek. Je anus is niet bestemd voor geslachtsverkeer.
Tenzij je ernstig religieus bent, slaat dit nergens op. Er is geen “bestemmer” en dus geen bestemming. Er zijn persoonlijke keuzes
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
11-12-2017 18:24
Heeft je handdouche geen verstelbare kop? Die van mij heeft een stand waarmee al het water door maar een paar gaatjes in het midden naar buiten geprerst wordt. Dat is echt wel een harde straal. Ontspan, richt die op je anus en je spoelt al heel veel weg van binnen.
maar dan komt het toch gewoon tegen de anus aan hoe gaat het naar binnen?
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
11-12-2017 18:59
Joh, zou Viva-Amber het serieus bedoelen, denk je? :biggrin:
Ze is weegschaal, dus dat weet je naar nooit :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven