Val op oudere vrouwen

02-01-2018 18:07 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!
Eerst en vooral beste wensen voor jullie :)

Als jonge gast van 24 heb ik al een en al achter de rug, lange relaties maar ook kortere. Ik ben al een tijdje single en heb ondervonden dat ik geniet van aandacht van oudere vrouwen. Eenmalig vorig jaar een avontuurtje gehad op café met een oudere vrouw en sindsdien kunnen ze mij wel bekoren. Nu is het moeilijk om op oudere dames af te stappen als mijn vrienden erbij zijn. Weten jullie op welke website, cafés of clubs ik terecht kan voor leuke dates/afspraakjes met oudere vrouwen/mama's?

Bedankt alvast :)
:popcorn:
Waar woon je?
Alle reacties Link kopieren
Nou, je inbox zal wel over gaan stromen met al die behoeftige oudere vrouwen hier.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat is je definitie van oudere vrouw? 35, 50, of heb je ze liever 65+?
Afbeelding
Hoeveel centimeter heb je in je broek?
Mama's???
Weet niet of ik je oproep nu eng of aandoenlijk moet vinden.
Da's Vlaams, Ana.
himalaya schreef:
02-01-2018 18:13
Nou, je inbox zal wel over gaan stromen met al die behoeftige oudere vrouwen hier.
Behoefte heb ik wel..
Aan oppas.
RosesAreRed schreef:
02-01-2018 18:16
Da's Vlaams, Ana.
Voor mama?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
02-01-2018 18:13
Nou, je inbox zal wel over gaan stromen met al die behoeftige oudere vrouwen hier.
Het is maar of ie ons leuk vindt, ouwe zure visgleuven dat we zijn.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je daar wel een beetje mee op moet passen. Als je dat bv met je volle gewicht doet (ik weet niet hoe zwaar je bent) dan kan ze maar zo wat breken. Het is algemeen bekend dat ouder worden vaak gepaard gaat met wat botontkalking enzo. Dat wil je niet op je geweten hebben toch?

En als je je laat vallen van bv de kledingkast dan zijn de gevolgen echt niet te overzien. Ik zou er nog even over nadenken in jouw plaats.
...
Zoek hulp.

Begin bij de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft je moeder nog een leuke vriendin?
8102 schreef:
02-01-2018 18:15
Afbeelding
Hoelang is zijn hengel? Vind ik er wel toe doen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt meerdre lange en korte relaties achter de rug ?
Lange relaties als langer dan 10 jaar ?

En je bent nu 24 ?

Dan ben je vast in de luiers al begonnen met je relaties.
Niet geschoten is altijd mis
Ana_Isabel2 schreef:
02-01-2018 18:16
Behoefte heb ik wel..
Aan oppas.
:proud:
Op schoolpleinen stikt het iedere morgen en middag weer van de behoeftige mama's (en oma's voor als je eens echt gek wilt doen).
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
02-01-2018 18:16
Het is maar of ie ons leuk vindt, ouwe zure visgleuven dat we zijn.

Even een natte lap er langs en dat zure blijft lang genoeg weg tot TO klaar is hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Krijg je al zakgeld Pietertje? Spaar wat geld en bezoek gezellig een prostituee.
Of installeer Happen of Tinder en sla je slag.
Ik zoek nog steeds een oppas trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal hele flauwe reacties natuurlijk Pieter, dat snappen wij ook wel. Serieus: jonge mannen die op “oudere” vrouwen vallen, willen doorgaans alleen even een leuke tijd in bed. Dat weten we, dus reageren we flauw.
Newsflash: mannen boven de, pak ‘m beet, 35 zijn echter veel interessanter in bed.

Of wil je ons wijs maken dat je een serieuze relatie zou willen met een oudere vrouw?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Misschien is het de jaloezie die nu spreekt, maar kunnen jullie jonge jongens niet een werkgroepje starten om het zelf uit te zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat dat is met jullie ''oudere'' vrouwen, maar mijn ex vond vrouwen van 40+ ook interessant. Is het omdat wij vrouwen van in de 20 niet ervaren genoeg zouden zijn ofzo :P?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven