Val op oudere vrouwen
dinsdag 2 januari 2018 om 18:07
Hallo allemaal!
Eerst en vooral beste wensen voor jullie
Als jonge gast van 24 heb ik al een en al achter de rug, lange relaties maar ook kortere. Ik ben al een tijdje single en heb ondervonden dat ik geniet van aandacht van oudere vrouwen. Eenmalig vorig jaar een avontuurtje gehad op café met een oudere vrouw en sindsdien kunnen ze mij wel bekoren. Nu is het moeilijk om op oudere dames af te stappen als mijn vrienden erbij zijn. Weten jullie op welke website, cafés of clubs ik terecht kan voor leuke dates/afspraakjes met oudere vrouwen/mama's?
Bedankt alvast
Eerst en vooral beste wensen voor jullie
Als jonge gast van 24 heb ik al een en al achter de rug, lange relaties maar ook kortere. Ik ben al een tijdje single en heb ondervonden dat ik geniet van aandacht van oudere vrouwen. Eenmalig vorig jaar een avontuurtje gehad op café met een oudere vrouw en sindsdien kunnen ze mij wel bekoren. Nu is het moeilijk om op oudere dames af te stappen als mijn vrienden erbij zijn. Weten jullie op welke website, cafés of clubs ik terecht kan voor leuke dates/afspraakjes met oudere vrouwen/mama's?
Bedankt alvast
maandag 29 januari 2018 om 10:31
Het hangt er toch ook van af hoe hij er uit ziet en zich voordoet? Als het een volwassen uitziende jongeman is die zich goed kan presenteren, dan is het misschien geen relatiemateriaal maar voor een spannende date kan het een keer leuk zijn.
maandag 29 januari 2018 om 10:34
Natuurlijk, dan overkomt het je. Ga je gerichter zoeken of een voorkeur uitspreken, dan heb ik in ieder geval wel een soort van grens.Chocolotje schreef: ↑29-01-2018 10:31Het hangt er toch ook van af hoe hij er uit ziet en zich voordoet? Als het een volwassen uitziende jongeman is die zich goed kan presenteren, dan is het misschien geen relatiemateriaal maar voor een spannende date kan het een keer leuk zijn.
Dit is mijn motto
donderdag 1 februari 2018 om 21:07
Dat zou écht niet handig zijn..
zaterdag 3 februari 2018 om 03:00
Het is een buitenlandse jongen die bij mij thuis langs wordt gebracht voor Nederlandse les. Het is ook schattig. Zelf vind ik het eerder grappig, helemaal niet ongemakkelijk maar ik vind het juist zo sneu voor hem.
Hij kan helemaal niet focussen, en wordt op momenten sterk afgeleid door mij, hij wordt helemaal rood als ik hem een keertje te lang aankijk. Ik weet ook niet wat ik kan doen om het te verhelpen bij hem.
Ik dacht dat het minder zou worden na een week of twee maar het blijft hetzelfde
zaterdag 3 februari 2018 om 08:00
Jonger dan ik is het, niet mijBiekkie schreef: ↑29-01-2018 07:34Ik heb nu ruim een jaar een relatie met een man die 14 jaar jonger is dan mij.
Het was voor alletwee niet de bedoeling een relatie aan te gaan maar we vinden elkaar te leuk. Wonen nu ook een paar maanden samen. Ik merk er eigenlijk niets van, het leeftijdsverschil.
We hebben elkaar via Tinder gevonden.
En niet de bedoeling een relatie aan te gaan? Je zet jezelf in de ‘uitverkoop’ op Tinder. Dan wil je toch iets? Of je bedoelt dat je alleen seks wilde, maar er toch iets serieus ontstond?
zaterdag 3 februari 2018 om 14:21
Corona67 schreef: ↑08-01-2018 06:15Maarten?
http://www.dumpert.nl/mediabase/6620979 ... _voor.html
Deze Maarten?
zaterdag 3 februari 2018 om 14:28
Gadverdamme....Corona67 schreef: ↑08-01-2018 06:15Maarten?
http://www.dumpert.nl/mediabase/6620979 ... _voor.html
Deze Maarten?
zaterdag 3 februari 2018 om 14:40
zaterdag 3 februari 2018 om 19:16
zaterdag 3 februari 2018 om 19:27
synoniemen van oud:
afgeleefd, afgezaagd, antiek, archaïsch, bedaagd, bejaard, belegen, degelijk, gammel, grijs, klassiek, op leeftijd, oudbakken, ouderwets, van vroeger, versleten
Niks mis met 'oudere vrouwen'.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 3 februari 2018 om 19:31