Val op oudere vrouwen

02-01-2018 18:07 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!
Eerst en vooral beste wensen voor jullie :)

Als jonge gast van 24 heb ik al een en al achter de rug, lange relaties maar ook kortere. Ik ben al een tijdje single en heb ondervonden dat ik geniet van aandacht van oudere vrouwen. Eenmalig vorig jaar een avontuurtje gehad op café met een oudere vrouw en sindsdien kunnen ze mij wel bekoren. Nu is het moeilijk om op oudere dames af te stappen als mijn vrienden erbij zijn. Weten jullie op welke website, cafés of clubs ik terecht kan voor leuke dates/afspraakjes met oudere vrouwen/mama's?

Bedankt alvast :)
Tesss_38 schreef:
29-01-2018 09:04
Hoe oud is hij dan (ongeveer)?.
26.
Biekkie schreef:
29-01-2018 09:37
26.
:whip:
koekies zijn lekker
Tesss_38 schreef:
29-01-2018 07:14
Ik had/heb ook een jongen die ik denk verliefd op mij is. Hij is nog maar 17 of zo. Ik vind het zo sneu voor hem :(
Knuffel hem gewoon een keertje ;)
koekies zijn lekker
24 is wel erg jong, mijn grens zou echt bij 30 zijn.
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
29-01-2018 09:55
Het hangt er "natuurlijk" ook van af hoe oud jij bent. Ik heb niet echt een limiet volgens mij (natuurlijk wel volwassen zijn)
koekies zijn lekker
zozoe schreef:
29-01-2018 09:55
Het hangt er toch ook van af hoe hij er uit ziet en zich voordoet? Als het een volwassen uitziende jongeman is die zich goed kan presenteren, dan is het misschien geen relatiemateriaal maar voor een spannende date kan het een keer leuk zijn.
Oud?
Heerlijk subtiel :'(
Dit is mijn motto
Chocolotje schreef:
29-01-2018 10:31
Het hangt er toch ook van af hoe hij er uit ziet en zich voordoet? Als het een volwassen uitziende jongeman is die zich goed kan presenteren, dan is het misschien geen relatiemateriaal maar voor een spannende date kan het een keer leuk zijn.
Natuurlijk, dan overkomt het je. Ga je gerichter zoeken of een voorkeur uitspreken, dan heb ik in ieder geval wel een soort van grens.
Dit is mijn motto
Biekkie schreef:
29-01-2018 09:37
26.
Dat is toch niet zo heel jong.

Ik heb in mijn werkweek te maken met een jongen van 17-18 die stapelverliefd op mij is en atijd rood wordt als ik met hem praat.
Sjees wéér ēén?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
30-01-2018 00:06
Sjees wéér ēén?
Haha sorry Enn had je het tegen mij?

Indien ja is het dezelfde hoor, alleen nu weet ik het echt zeker van hem.
zoetjerminder schreef:
29-01-2018 09:48
Knuffel hem gewoon een keertje ;)
Dat zou écht niet handig zijn..
Ach, dat is toch schattig? Is het een student van je ofzo?
Lisa077 schreef:
01-02-2018 21:15
Schattig? Lijkt me erg ongemakkelijk.
Lisa077 schreef:
01-02-2018 21:15
Het is een buitenlandse jongen die bij mij thuis langs wordt gebracht voor Nederlandse les. Het is ook schattig. Zelf vind ik het eerder grappig, helemaal niet ongemakkelijk maar ik vind het juist zo sneu voor hem.

Hij kan helemaal niet focussen, en wordt op momenten sterk afgeleid door mij, hij wordt helemaal rood als ik hem een keertje te lang aankijk. Ik weet ook niet wat ik kan doen om het te verhelpen bij hem.

Ik dacht dat het minder zou worden na een week of twee maar het blijft hetzelfde :(
Biekkie schreef:
29-01-2018 07:34
Ik heb nu ruim een jaar een relatie met een man die 14 jaar jonger is dan mij.

Het was voor alletwee niet de bedoeling een relatie aan te gaan maar we vinden elkaar te leuk. Wonen nu ook een paar maanden samen. Ik merk er eigenlijk niets van, het leeftijdsverschil.

We hebben elkaar via Tinder gevonden.
Jonger dan ik is het, niet mij :)
En niet de bedoeling een relatie aan te gaan? Je zet jezelf in de ‘uitverkoop’ op Tinder. Dan wil je toch iets? Of je bedoelt dat je alleen seks wilde, maar er toch iets serieus ontstond?
“Oudere vrouwen” gruwel...

Als iemand het over oudere vrouwen heeft zie ik een rollator voor me, steunkousen, een kunstgebit.
Corona67 schreef:
08-01-2018 06:15
Maarten?

http://www.dumpert.nl/mediabase/6620979 ... _voor.html

Deze Maarten?

o_o

:rofl:
Corona67 schreef:
08-01-2018 06:15
Maarten?

http://www.dumpert.nl/mediabase/6620979 ... _voor.html

Deze Maarten?
Gadverdamme.... :whip:
laverneb schreef:
03-02-2018 14:07

Als iemand het over oudere vrouwen heeft zie ik een rollator voor me, steunkousen, een kunstgebit.
Ook weer zo'n relatief begrip... Ik vind vrouwen van veertig jongedames... (tenzij ze eruit zien en doen als bejaarden)
Magister schreef:
03-02-2018 14:40
Ook weer zo'n relatief begrip... Ik vind vrouwen van veertig jongedames... (tenzij ze eruit zien en doen als bejaarden)
Het is de associatie: ik val op “oudere vrouwen” ;) .
Klinkt ontzettend belegen.
laverneb schreef:
03-02-2018 15:22
Het is de associatie: ik val op “oudere vrouwen” ;) .
Klinkt ontzettend belegen.
TO valt op vrouwen die ouder dan hemzelf zijn. Hoe moet hij het dan noemen?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
03-02-2018 19:16
TO valt op vrouwen die ouder dan hemzelf zijn. Hoe moet hij het dan noemen?
synoniemen van oud:

afgeleefd, afgezaagd, antiek, archaïsch, bedaagd, bejaard, belegen, degelijk, gammel, grijs, klassiek, op leeftijd, oudbakken, ouderwets, van vroeger, versleten

Niks mis met 'oudere vrouwen'. ;-D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
O wacht! Zojuist geopend: topic van een knul (18) die zoekt naar volwassen vrouwen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
laverneb schreef:
03-02-2018 14:07

Een beetje off-topic, maar een vriendin stelde eens gepijpt worden door haar zonder haar gebit in geen straf hoeft te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven