Vriend wil weinig sex

01-02-2018 20:33 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wellicht zijn er meer vrouwen met dit probleem.
Mijn vriend wil al meer dan een jaar heel weinig seks. Het frustreert mij en word er verdrietig van. Vooral omdat mijn libido erg hoog is. Ik heb hier met hem over gesproken en hij weet dat ik er sjacherijnig van word. Hij komt met de nu bewezen smoes dat het spannender moet worden door bijvoorbeeld een leuk pakje aan te trekken. Nog gedaan ook heb echt de moeite genomen maar hij doet zijn best gewoon niet. Ik ben er zo moe van. Hoe moet je hier mee omgaan? Heb ondertussen geen zin meer om er moeite in te stoppen. Het helpt gewoon niet. Komt op mij over op luiheid. Wat zouden jullie doen?
Hoe oud zijn jullie?
Hoelang zijn jullie samen?
Was jullie seks in het begin van de relatie spannend en gebeurde het toen vaak genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Allebei begin 30. Bijna 6 jaar samen. In het begin zelfs heel overdreven. Daarna gewoon prima. Nu sinds een jaar of iets langer 1x per week en mag ik blij zijn met 2x. Vind het verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Is een 'vriend' op batterijen geen optie? 1x per week is volgens mij redelijk gemiddeld.
Alle reacties Link kopieren
Nee geen optie. Noem me slecht maar heb ook gevraagd om er eventueel iemand naast te hebben of een open relatie. Het antwoord was nee :cencored:
Alle reacties Link kopieren
Eén keer per week en soms twee keer? Ik vind dat niet 'heel weinig seks'. Hoevaak zou jij het dan willen doen? En hoevaak wil je vriend seks? Mss is dit een middenweg voor hem?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Het liefst zou ik elke dag willen. Ik snap dat dit niet realistisch is. Ik ben blij met 3 keer per week. Dat is toch best reëel denk ik?? Ik vind 1x per week belachelijk. Ik kan er gewoon niet mee leven sorry. Wat een middenweg voor hem is is mij onduidelijk. Durf er niet meer over te praten want hij wordt er nog boos om ook. Dat is toch ook raar? Snap dat je doordeweeks moe bent, maar zelfs in het weekend doet hij geen enkele moeite of aanstalte.
Alle reacties Link kopieren
Jij vindt dat realistisch, hij dus niet. Als je er niet mee kan leven, moet je iemand anders zoeken.

Ofwel praten en een middenweg vinden, ofwel uit elkaar gaan, meer opties zijn er niet.
Life is short. Eat dessert first.
Grote verschillen in drive werkt niet, is mijn ervaring en bescheiden mening. Ik wilde 3 a 4 x per week, vond 1x per week een compromis en mijn ex vond 1x per 3 weken op zondagochtend volgens vast riedeltje het hoogst haalbare. Op een gegeven moment kon ik daar dus echt niet meer tegen dat moge duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
We willen niet uit elkaar. Andere optie is wat niet weet wat niet deert oftewel ontrouw. Maar dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Heb hem ook eerlijk gezegd dat ik op deze manier geen trouw meer kan garanderen. Als er dan nog geen belletjes gaan rinkelen vind ik het al helemaal raar. Dan zou je wat aan je relatie moeten doen vind ik. Misschien kan het hem wel niet schelen en vind hij het wel best. Gelukkig zijn er ook nog mensen die mij wel kunnen begrijpen en vinden dat hij best wat moeite mag doen. Ik doe ook alles wat ik kan.
Je zit ons te dollen en wilt onderzoek doen naar de reacties van mensen als een vrouw dit dilemma voorlegt. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Horror-Clown schreef:
01-02-2018 21:01
Grote verschillen in drive werkt niet, is mijn ervaring en bescheiden mening. Ik wilde 3 a 4 x per week, vond 1x per week een compromis en mijn ex vond 1x per 3 weken op zondagochtend volgens vast riedeltje het hoogst haalbare. Op een gegeven moment kon ik daar dus echt niet meer tegen dat moge duidelijk zijn.
Bah ja dat nare gevoel ken ik. We zijn levensmaatjes. Zoveel meegemaakt. Alles klopt. Maar ik vind sex zo belangrijk en wil meer dan dit. Ik wil dat hij weer is wie hij was. Hij kreeg er geen genoeg van en nu opeens dit. Zijn antwoord was " ja dat gebeurd gewoon na jaren" dat het minder wordt/is snap ik en kan ik mee leven. Maar 1x per week niet. Vind 2x eigenlijk ook nog te weinig.
TO. Jij wil eigenlijk buiten de deur wippen en je wil hier horen dat dat in jouw geval begrijpelijk is?
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
01-02-2018 21:06
TO. Jij wil eigenlijk buiten de deur wippen en je wil hier horen dat dat in jouw geval begrijpelijk is?
Nee. Is het laatste wat ik wil. Maar als dit nog jaren doorgaat hoe moet ik het dan voor mij zien? Een relatie verbreken om sex is toch ook geen goede reden? Veroordeeld word je toch wel. Ik vind dit een serieus probleem. Zeker dat een man zo weinig zin hebt en het niet probeert voor zijn partner. Ik hoopte meer mensen met dit probleem tegen te komen.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
01-02-2018 21:04
Je zit ons te dollen en wilt onderzoek doen naar de reacties van mensen als een vrouw dit dilemma voorlegt. Toch?
Dollen..nou en wat een lol heb ik hierom zeg. Maar niet heus. Wil wel graag weten of er meer zijn en hoe hun het aanpakken. Als jij dat een onderzoek noemt dan ja.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
01-02-2018 21:04
Je zit ons te dollen en wilt onderzoek doen naar de reacties van mensen als een vrouw dit dilemma voorlegt. Toch?
Dit denk ik ook ja.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb precies dit probleem! Ik krijg 1 keer per week , hoogstens twee keer wel voor elkaar. Maar vaker nooit! Ik vreet mezelf elke avond Op want ik zou zeker elke avond wel willen. Ik kan ook niet goed slapen als ik niet ben klaargekomen dus doe ik het zelf maar. Dit is bij mij al jaren het allergrootste twijfelpunt in onze relatie, maar hij is voor de rest mijn droomman.. hij is een echte vechter net als ik en we kunnen uren praten en lachen. Ik wil ook niet vreemdgaan.. echt een vervelend probleem en ik ben er zelf ook niet uit !
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht onlangs op de radio gehoord te hebben dat 1x per week normaal of zelfs aan de ruime kant was. Terwijl ik altijd dacht 2x per week.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
lautje87 schreef:
01-02-2018 21:18
Ja ik heb precies dit probleem! Ik krijg 1 keer per week , hoogstens twee keer wel voor elkaar. Maar vaker nooit! Ik vreet mezelf elke avond Op want ik zou zeker elke avond wel willen. Ik kan ook niet goed slapen als ik niet ben klaargekomen dus doe ik het zelf maar. Dit is bij mij al jaren het allergrootste twijfelpunt in onze relatie, maar hij is voor de rest mijn droomman.. hij is een echte vechter net als ik en we kunnen uren praten en lachen. Ik wil ook niet vreemdgaan.. echt een vervelend probleem en ik ben er zelf ook niet uit !
Eindelijk. Ik heb dit ook. Het vreet elke dag aan me. Ik ga vaak met een rotgevoel slapen. Hij wil wel veel knuffelen, begin zelf nu meer zoiets te hebben van sodemieter op ik wil helemaal niet alleen knuffelen. En dan wel klagen dat ik sjacherijnig ben. Hij weet de reden en doet er niks aan. Deal er dan maar mee dan krijgt hij ook niet wat hij wil. Ik weet het ook gewoon niet meer. Sta machteloos.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die dure sekstoy kopen. Er zit niets anders op als je bij hem wil blijven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Maha_kali schreef:
01-02-2018 21:06
Bah ja dat nare gevoel ken ik. We zijn levensmaatjes. Zoveel meegemaakt. Alles klopt. Maar ik vind sex zo belangrijk en wil meer dan dit. Ik wil dat hij weer is wie hij was. Hij kreeg er geen genoeg van en nu opeens dit. Zijn antwoord was " ja dat gebeurd gewoon na jaren" dat het minder wordt/is snap ik en kan ik mee leven. Maar 1x per week niet. Vind 2x eigenlijk ook nog te weinig.
Dan werkt het dus niet.
Kan je 2 dingen doen. je erbij neerleggen wat je blijkbaar niet kan anders open je dit topic niet. Of uit elkaar. Meer smaken zijn er niet tenzij je het moreel kan verantwoorden tegenover jezelf om hem te beflikkeren.
Alle reacties Link kopieren
Womanizer heet die toy geloof ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Horror-Clown schreef:
01-02-2018 21:30
Dan werkt het dus niet.
Kan je 2 dingen doen. je erbij neerleggen wat je blijkbaar niet kan anders open je dit topic niet. Of uit elkaar. Meer smaken zijn er niet tenzij je het moreel kan verantwoorden tegenover jezelf om hem te beflikkeren.
Ik herken mezelf in het vorige verhaal. Relatie is top maar sex is kut. Moet je daar echt een relatie voor verbreken? En zal het gras groener aan de overkant zijn? Misschien krijg ik dan weer dit probleem. Je hebt wel gelijk, ik kan het niet loslaten. Het knaagt. Ik zeur nu al even niet. Ik laat het voorlopig even. Over een tijdje ga ik het weer aankaarten en kijken wat hij zal doen. Daaruit zal ik een beslissing moeten nemen.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
01-02-2018 21:33
Womanizer heet die toy geloof ik.
Haha dank je heb helemaal niks met plastic. Loop er zo niet warm voor. Ik wil die passie weer hebben. Niet met mezelf of een stom speeltje.
Alle reacties Link kopieren
Misschien vind je wel een nieuwe man die (in het begin) veel met je wil wippen maar is hij verder een even goede man als je nu hebt?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven