Tips om een One night stand te laten slagen

15-03-2018 14:32 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kortgeleden een meisje leren kennen op een feestje van een gemeenschappelijke vriendin. Daarna hier en daar wat contact gehad en ook 2x in groepsverband afgesproken. We kunnen het best goed met elkaar hebben. Nu hadden we het laatst over one night stands met een vriend van ons en nodigde ik haar voor de grap bij mij uit om te komen slapen. Echter pakte zij dit serieus op (super leuk voor mij natuurlijk!)
Nou heb ik in seks wel al veel ervaring, maar dat was alleen met exen. Een One night stand heb ik nog nooit gehad...!
Hoe ga je over naar seks op zo'n avond?
Iemand bruikbare tips?
Alle reacties Link kopieren
Je trekt je broek uit en stopt je leuter erin.
Ze weet waarvoor ze langskomt. Zet een film op en ga naast haar zitten.
Gewoon zoals je dat eerder ook deed bij je exen, maar nu blijft het bij één keer
Hoe ga je over naar seks op zo'n avond?
Iemand bruikbare tips?
Niet anders dan hoe je anders op sex over gaat. Met dit verschil dat het bij die nacht blijft.

Wel handig als je beiden weet hoe ieder erin staat, want soms realiseert niet iedereen zich dat het bij 1x blijft. Maar soms heb je ook gewoon dat her achteraf gezien een one-night-stand blijkt te zijn geweest, omdat er geen gevolg kwam. Ook geen ramp.
anoniem_350483 wijzigde dit bericht op 15-03-2018 16:09
63.92% gewijzigd
eenmeisje1993 schreef:
15-03-2018 14:35
Je trekt je broek uit en stopt je leuter erin.
Waarin?
Alle reacties Link kopieren
Wijntje drinken, filmpje kijken en de rest volgt vanzelf
Alle reacties Link kopieren
deepspace schreef:
15-03-2018 14:38
Waarin?
Vagina, Kont, Mond... oor, navel whatever....
Nam ze het serieus op om een one night stand met jou te houden o.i.d., of wil ze iets meer dan dat waarin ze serieus was?
Alle reacties Link kopieren
Hoe merkte je dat ze het serieus opnam? En hoezo voor de grap ik begrijp je niet
Alle reacties Link kopieren
Stephanie96 schreef:
15-03-2018 14:39
Wijntje drinken, filmpje kijken en de rest volgt vanzelf
Zoiets, niet te veel bij nadenken, komt anders erg geforceerd over.
Veel plezier :)
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Zeker weten dat jij alleen maar een ONS wil met haar?
Misschien is een two night stand wel beter.

Hoe dan ook, zorg voor wat te eten, samen door een bezorg menu gaan kan ook wel eens leuk zijn. Zorg voor wat alcohol, wijn of wat anders. Zorg ervoor dat er geen afleiding is en kies een leuke film uit, liefst een met of humoristische of grappige scenes. Het helpt als de scenes een opening kunnen geven tot intiem contact en wanneer de film licht en luchtig is.
Dicht op elkaar zitten op de bank met alles binnen handbereik.

De rest is puur natuurlijk verloop. Wel vrij communiceren.

Risico is dat zij Ja zei omdat ze meer dan een enkele nacht met jou wil doorbrengen. En ook dat 1 nacht misschien niet voldoende is om echt lekker met elkaar te kunnen seksen. (zie film: two-night-stand)
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Ons... de sex word beter ( vrijer) na een paar keer.
de wereld wacht om ontdekt te worden
condooms kopen? is het trouwens erg als ze meer wil? Als jij dat niet wil en zij wel zou ik er niet aan beginnen
thanx schreef:
15-03-2018 15:50
Ons... de sex word beter ( vrijer) na een paar keer.
Sex met iemand die je nooit meer zult zien, op vakantie ofzo, kan ook heel vrij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Framberry schreef:
15-03-2018 14:38
Gewoon zoals je dat eerder ook deed bij je exen, maar nu blijft het bij één keer
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Misschien groeit er wel meer uit, als het leuk is. Of er ontstaat een "friends with benefiets" relatie.
Hoe dan ook, niet teveel over nadenken en er gewoon lekker van genieten. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Niks forceren en laat de alcohol zijn werk doen
Wilhetnietweten schreef:
15-03-2018 16:33
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Misschien groeit er wel meer uit, als het leuk is. Of er ontstaat een "friends with benefiets" relatie.
Hoe dan ook, niet teveel over nadenken en er gewoon lekker van genieten. ;-)
Mijn advies was heel specifiek voor de vraag van TO bij een ONS.
Mijn advies voor een friends with benefits-situatie zou zijn, hetzelfde als bij je exen maar dan zonder dat haar ouders jouw schoonouders noemt
eenmeisje1993 schreef:
15-03-2018 14:35
Je trekt je broek uit en stopt je leuter erin.

Eerst maak je nog opmerkingen zoals: "Toe maar, pak hem maar", "Je mag hem hebben" en "Wil je eraan zitten".

Heb ik op het Viva Forum geleerd.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-03-2018 16:56
Eerst maak je nog opmerkingen zoals: "Toe maar, pak hem maar", "Je mag hem hebben" en "Wil je eraan zitten".

Heb ik op het Viva Forum geleerd.
Heel opwindend idd...
Alle reacties Link kopieren
DEATH schreef:
15-03-2018 14:38
Ze weet waarvoor ze langskomt. Zet een film op en ga naast haar zitten.
Netflix & Chill, jeweettoch.
RikM schreef:
15-03-2018 16:56
Eerst maak je nog opmerkingen zoals: "Toe maar, pak hem maar", "Je mag hem hebben" en "Wil je eraan zitten".

Heb ik op het Viva Forum geleerd.
:rofl:
Vergeet niet een potje te kwispelen naast haar oor.
meaki schreef:
15-03-2018 17:28
Netflix & Chill, jeweettoch.
Sowieso.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-03-2018 16:56
Eerst maak je nog opmerkingen zoals: "Toe maar, pak hem maar", "Je mag hem hebben" en "Wil je eraan zitten".

Heb ik op het Viva Forum geleerd.
Vreselijk he!!! Vraag me af hoe dat verder is gegaan eigenlijk
RikM schreef:
15-03-2018 16:56
Eerst maak je nog opmerkingen zoals: "Toe maar, pak hem maar", "Je mag hem hebben" en "Wil je eraan zitten".

Heb ik op het Viva Forum geleerd.
Ja, heel geil dit.... :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven