Geen idee wat te doen.

01-10-2018 17:53 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben een meisje van 20 en heb sinds 10 weken een vriend (ik ken hem vanaf mn 12 ongeveer). Eigenlijk mijn eerste echte relatie. Heb vantevoren ook een vriendje gehad die me heeft ontmaagd maar dat stelde totaal niks voor. Zeker niet nu ik pas weet wat seks inhoud en hoe fijn het kan zijn.

Nu is alleen mijn probleem, het lijkt nu al alsof het nieuwe er van af is. We hebben pas 5 weken seks en in het begin kon hij het de hele nacht door en ooit wel 5 keer op een dag. En nu de laatste 2 weken ongeveer doen we het (niet altijd) alleen als we gaan slapen. Het lijkt ook alsof hij er tegen op ziet. Als ik in bed ga liggen bljft hij gewoon nog een uur beneden spelletjes zitten spelen op zijn telefoon, en als hij dan eindelijk bij me komt liggen gaat hij weer gewoon verder met op facebook kijken...
Als ik er over praat zegt hij dat hij me super aantrekkelijk vind en dat we goede seks hebben. Ik zie dit niet zo. We doen geen voorspel (als we het doen), hij raakt me bijna niet aan (zoenen dan weer wel) en ik moet al het werk doen. Het lijkt NU al alsof we seks hebben omdat het maar ff moet, ofja ik denk niet zo maar hij wel lijkt het.

Ik heb heel veel na zitten denken hoe het zou kunnen komen. Komt het omdat hij 7 jaar ouder is dan ik? Heeft hij veel stress? Is hij homo? Is hij verslaafd geweest waar hij nu vanaf aan het kicken is? Heeft hij iemand anders ontmoet?
Ik heb letterlijk geen idee en omdat praten geen nut heeft word het gevoel alleen maar erger.

Gister voor het eerst samen in bad geweest en gedouched, er is weer niks gebeurd. Toen we terug in de woonkamer kwamen pakte hij weer zijn telefoon en ging verder met spelletjes spelen. Ik ben toen weer naar bed gegaan en hij volgde meteen maar ging slapen. Terwijl ik mijn sexy nachtjurkje aan had...

Als ik er ruzie over maak of vertel dat ik ermee zit schiet hij in de aanval en kan ik niks goeds meer zeggen. Hij zegt dat dan hij verliefd is en van me houd maar dat de seks spannend moet blijven en het dus geen nut heeft om het vaker of op een spontaan moment te doen...

Ben ik nou zo gek of is dit super raar????

Misschien kan ik iets met jullie advies!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je gek bent. Waarom is dit een leuke relatie? Jullie kunnen niet met elkaar communiceren, er klinkt ook geen liefde tussen jullie. Zou je dit nog 40 jaar willen? Er lopen zat jongens rond die veel liever zijn, je hoeft niet in deze relatie te zitten he? Maar hij zal wel zo lief zijn op de andere momenten.... :blabla:
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Als je pas 10 weken heb, zou het vooral heel leuk en gezellig moeten zijn maar zo klinkt het niet.
Het is ook belangrijk dat je kan praten samen en zeggen hoe je je voelt en je begrepen word.
Een paar dingen aan je verhaal snap ik ook niet helemaal, je zegt dat je met hem pas weet hoe fijn seks is maar jij moet al het werk doen....
Eerst wilde hij 5 x per dag en nu alleen meestal als jullie gaan slapen en dat vind je niet genoeg, jij wilt de hele dag door ?
Alle reacties Link kopieren
next . . .
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Weetnietwattedoen1 schreef:
01-10-2018 17:53
Ik heb heel veel na zitten denken hoe het zou kunnen komen. Komt het omdat hij 7 jaar ouder is dan ik? Heeft hij veel stress? Is hij homo? Is hij verslaafd geweest waar hij nu vanaf aan het kicken is? Heeft hij iemand anders ontmoet?
Allejezus, viva zit wel vol met dramavrouwen zeg o_o
Maar als ik een 7 jaar jongere vriendin had dan kon ik er niet afblijven (bij eentje van mijn leeftijd ook niet trouwens). Geen match, zoek een ander.
Alle reacties Link kopieren
Nee natuurlijk niet de hele dag door maar idd wat meerdere al zeggen in het begin van de relatie kan de man meestal niet van de vrouw afblijven. Daarom vind ik dit zo raar en vroeg om advies
Alle reacties Link kopieren
Weetnietwattedoen1 schreef:
02-10-2018 18:26
Nee natuurlijk niet de hele dag door maar idd wat meerdere al zeggen in het begin van de relatie kan de man meestal niet van de vrouw afblijven. Daarom vind ik dit zo raar en vroeg om advies
Tuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vragen waarom hij minder seks wil in zo'n korte tijd. Ik kan ergens wel snappen dat de lol er snel af is als je 5 keer per dag seks hebt, dan is het op een gegeven moment ook niet bijzonder meer naar mijn mening. Ik denk dat je beter zo nu en dan echt goede seks kan hebben in plaats van een overkill aan seks. Ik snap ook wel dat hij zo nu en dan andere dingen te doen heeft en niet altijd maar seks kan hebben.

Als het echt voelt alsof hij het minder vindt moet je dit gewoon met hem communiceren zonder verwijtend over te komen. Ik snap dat je hier onzeker van wordt maar het is niet geloofwaardig om te verwachten dat iemand alleen maar bezig is met seks de hele dag. Mensen hebben ook andere dingen te doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die zijn argument niet zo raar vindt? Niet iedere jongen heeft ook per sé een heel hoog libido. 5 keer per dag houden de meeste mensen gewoon niet vol. Ik snap best dat hij het wil verminderen om het spannend te houden. Bij de één speelt dat meer dan bij de ander. Voor mij gaan de alarmbellen niet rinkelen, hoor.

Wel jammer dat hij zo in de verdediging ziet als je er iets over zegt. Heb je het al eens op een hele rustige manier aangekaart? Zonder gelijk frustraties uit te spreken, maar non-judgy vertellen hoe het voor jou soms overkomt?
Nog maar 10 weken samen en nu al een hoop gezeik? In een relatie (vooral een heel prille) mag je iemand ook gewoon dumpen hoor, je hoeft er zelfs geen reden voor op te geven. Hem terugsturen naar een volledig seksloos bestaan is de beste eye-opener die je momenteel kunt verzinnen. Misschien is het net genoeg zodat hij van zijn foon kan blijven en zich afvragen wat/wie voor hem het belangrijkste is.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso zie ik het woordje 'mobiel' vaak voorbij komen. Dat is echt een killer in een relatie. Misschien kan je aangeven dat hij wat meer aandacht voor je moet hebben en wat minder voor zijn mobiel?

Anyway, 5 keer per dag en dat voor langere periode is naar mijn idee nou ook niet echt de standaard.
Ik vind een keer per dag al meer dan genoeg, wellicht wil hij ook wat anders doen dan alleen maar vrijen.
Praat erover met hem.

Enne, nog maar tien weken samen en jullie zijn nu al altijd bij elkaar?
Sommige topics zijn zo onbegrijpelijk, waarom stel je die vragen hem zelf niet? Je hebt toch een relatie met hem? Dan moet je toch kunnen praten? Ik snap dat dit je eerste echte relatie is, maar met iemand kunnen praten is veel belangrijker dan een goed seksleven.
Alle reacties Link kopieren
5 keer per dag? Werken jullie niet?

En hoezo doe jij al het werk? Je gaat boven in bed liggen met je sexy nachthempje, zoveel werk is dat toch niet :-?
Alle reacties Link kopieren
Weetnietwattedoen1 schreef:
02-10-2018 18:26
Nee natuurlijk niet de hele dag door maar idd wat meerdere al zeggen in het begin van de relatie kan de man meestal niet van de vrouw afblijven. Daarom vind ik dit zo raar en vroeg om advies
En de vrouw niet van de man. Of het drama ligt ook al klaar
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
04-10-2018 08:08
Sommige topics zijn zo onbegrijpelijk, waarom stel je die vragen hem zelf niet? Je hebt toch een relatie met hem? Dan moet je toch kunnen praten? Ik snap dat dit je eerste echte relatie is, maar met iemand kunnen praten is veel belangrijker dan een goed seksleven.

Zoals ik al aangaf praat ik er best vaak over met hem. Hij schiet dan in de aanval en zegt dat er niks is maar dat hij al wat ouder is en weinig zin heeft. En dat vind ik raar als het 2 weken geleden nog heel anders was.
Alle reacties Link kopieren
Chessdinah schreef:
03-10-2018 08:16
Ben ik de enige die zijn argument niet zo raar vindt? Niet iedere jongen heeft ook per sé een heel hoog libido. 5 keer per dag houden de meeste mensen gewoon niet vol. Ik snap best dat hij het wil verminderen om het spannend te houden. Bij de één speelt dat meer dan bij de ander. Voor mij gaan de alarmbellen niet rinkelen, hoor.

Wel jammer dat hij zo in de verdediging ziet als je er iets over zegt. Heb je het al eens op een hele rustige manier aangekaart? Zonder gelijk frustraties uit te spreken, maar non-judgy vertellen hoe het voor jou soms overkomt?
Ik praat er elke keer op een rustige manier over, hij schiet gelijk in de aanval en zegt dat hij moe is van het werken. Maar het is probleem ligt echt niet alleen maar bij de seks het is gewoon dat hij me niet echt ziet staan lijkt het. We hebben pas een week of 4/5 seks en lijkt erop of hij het alweer gezien heeft... en dan 5x perdag was het eerste weekend dat we seks hadden, dat is toen verminderen naar elke avond en het is deze week toevallig maar 2x gebeurd terwijl we elkaar elke dag gezien hebben. Ja sorry maar vind dit een beetje apart vooral als je samen in bad gaat en gaat douchen samen dat hij daar niet opgewonden van word ofzo... ik ben gewoon slank met mooie rondingen dus meestal (dacht ik teminste) word een man daar wel wat opgewonden van. Maar nee meneer pakt zijn telefoon en gaat spelletjes spelen
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
04-10-2018 08:08
Sommige topics zijn zo onbegrijpelijk, waarom stel je die vragen hem zelf niet? Je hebt toch een relatie met hem? Dan moet je toch kunnen praten? Ik snap dat dit je eerste echte relatie is, maar met iemand kunnen praten is veel belangrijker dan een goed seksleven.

Dat is mijn probleem zoals hierhoven is beschreven.. ik praat er heel vaak over en probeer over alles zo goed mogelijk te communiceren maar hij doet dan net of er niks is of hij schiet meteen in de aanval. Normaal gesprek voeren met hem kan ik niet. Vond het vooral apart dat het lijkt of hij me sinds 2 weken niet meer zo aantrekkelijk vind.
Alle reacties Link kopieren
_Monti_ schreef:
04-10-2018 08:15
5 keer per dag? Werken jullie niet?

En hoezo doe jij al het werk? Je gaat boven in bed liggen met je sexy nachthempje, zoveel werk is dat toch niet :-?

Ik doe al het werk door tijdens de seks en voorspel vanalles bij hem te doen en hij dus niet bij mij. Moet altijd boven op zitten en nooit andere posities. Hij raakt mijn plek gewoon niet tot weinig aan. En jawel hoor wij werken allebei. Dat was het eerste weekend dat we seks hadden, ik was vergeten dat er bij te zetten
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
04-10-2018 08:18
En de vrouw niet van de man. Of het drama ligt ook al klaar

Ja precies! En hoe ik het ook probeer hij wijst het gewoon af en gaat verder op zijn telefoon zitten. Iedereen denkt hier volgens mij dat ik seks verslaafd ben maar ik dacht dat het de normale gang van zaken is dat je regelmatig seks hebt en vooral in het begin. Hij is gewoon na 5 weken al té moe voor seks te hebben. Vind dit heel vreemd en aangezien praten met hem weinig nut heeft dacht ik bij mezelf misschien is een forum een goed idee voor mij...
Jij bent gewoon een verschrikkelijk heet en ongeduldig konijn, TO. De meeste stellen doen het hoogstens 2 keer per maand. Er zit dus nog wat rek op, wen er maar alvast aan. :devil:
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je zo veel seks als het niet echt leuk is en hij niks bij jou doet?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
03-10-2018 09:10
Nog maar 10 weken samen en nu al een hoop gezeik? In een relatie (vooral een heel prille) mag je iemand ook gewoon dumpen hoor, je hoeft er zelfs geen reden voor op te geven. Hem terugsturen naar een volledig seksloos bestaan is de beste eye-opener die je momenteel kunt verzinnen. Misschien is het net genoeg zodat hij van zijn foon kan blijven en zich afvragen wat/wie voor hem het belangrijkste is.
Hier heb ik zelf ook aan zitten denken idd. Dit vind ik best goed advies en hier heb ik ook zeker iets aan. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Weetnietwattedoen1 schreef:
04-10-2018 16:16
Ik praat er elke keer op een rustige manier over, hij schiet gelijk in de aanval en zegt dat hij moe is van het werken. Maar het is probleem ligt echt niet alleen maar bij de seks het is gewoon dat hij me niet echt ziet staan lijkt het. We hebben pas een week of 4/5 seks en lijkt erop of hij het alweer gezien heeft... en dan 5x perdag was het eerste weekend dat we seks hadden, dat is toen verminderen naar elke avond en het is deze week toevallig maar 2x gebeurd terwijl we elkaar elke dag gezien hebben. Ja sorry maar vind dit een beetje apart vooral als je samen in bad gaat en gaat douchen samen dat hij daar niet opgewonden van word ofzo... ik ben gewoon slank met mooie rondingen dus meestal (dacht ik teminste) word een man daar wel wat opgewonden van. Maar nee meneer pakt zijn telefoon en gaat spelletjes spelen
Kan je dan niet gewoon zeggen wat je ziet? ''Je schiet heel erg in de aanval, hoezo?''
jij voelt je dus niet meer echt gewild, lijkt het. Ook dat moet je zeker aangeven. Misschien hebben jullie een andere insteek bij bepaalde dingen. Mijn vriend en ik douchen ook regelmatig samen, maar echt zelden dat er iets gebeurd onder de douche. Ook niet toen we net samen kwamen. Is gewoon niet per sé onze insteek, we willen allebei gewoon schoon worden.
En zoals iemand al zei, ik zou ook het probleem van de telefoon aanpakken. Hij komt wel heel vaak terug in je verhaal. Gewoon telefoonloze avondjes instellen. Als je vriend met jou is wil je ook dat z'n aandacht (op z'n minst 90% van de tijd) bij jou is, vooral omdat jullie niet samenwonen.
Ik snap heel goed dat je dit niet leuk vind hoor. Of het nou normaal is of niet. Dat hij niets bij jou wil doen vind ik ook raar. Zou dr geen zin meer in hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven