Swingen met andere wensen dan partner

04-06-2019 02:27 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_386756 wijzigde dit bericht op 07-06-2019 01:41
99.91% gewijzigd
je hebt dus geen fantastische relatie
Jullie hebben al een jaar geen seks met elkaar, met z'n 2en, en dan spreek je toch een date af met een derde? Dat vind ik best bijzonder... Kunnen jullie alleen seks hebben met meer dan 2?
Ik zou als stel niet graag met jullie afspreken, of in een club iets doen, als jullie onderlinge communicatie en seks zo beroerd is.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zeg ik wel iets geks hoor, maar hebben jullie er ook al over gedacht om eerst eens een poosje alleen met elkaar seks te hebben?

Edit: En wat Marana zegt!
Ugh, het lijkt mij echt vreselijk (ingewikkeld) om op deze manier invulling te willen geven aan een relatie. Ik ben blij dat ik monogaam ben en tevreden ben met (seks met) één man. Want dit klinkt echt waardeloos in alle opzichten. Geen tips vanuit mij. Behalve eens goed nadenken waar jullie relatie nou eigenlijk op gebaseerd is. Als je perse met anderen wil neuken maar ondertussen al een jaar (?!?!) niet met elkaar neukt. Waar gaat het dan in hemelsnaam mis? Zoek dat eens uit.
Jullie zijn 24/7 samen? Zijn jullie ook collega's ofzo? Misschien helpt het om af en toe ook wat tijd los van elkaar te besteden zodat je weer zin in elkaar hebt als je elkaar weer ziet? Als je letterlijk bedoelt dat je áltijd samen bent kan ik me voorstellen dat dat niet ultiem is voor je relatie.

Ik snap ook niet helemaal dat jullie een jaar ook niet met zijn tweeen seks hebben gehad omdat jullie er niet uit kwamen wat betreft het hoe en wat met andere partners. Lijkt me dat die basis eerst goed moet zitten?
Ik lees wel vaker dat er zo'n geweldige relatie is en kunnen praten over alles. Maar dan toevallig niet over dingen die er in een relatie écht toe doen. Daar wordt dan een topic over geopend. Ik vraag me dan af, waarover kun je zo goed praten. Volgens mij toch dingen die er iets minder toe doen.
Volgens mij is jullie relatie vrij beroerd en vind je het zelf misschien ook maar heb je moeite om dat voor jezelf toe te geven.

De seks is k-u-t, de communicatie erover ook, het begrip over en weer over de verlangens, alles rammelt er aan. Ik denk dat jullie echt goed moeten gaan praten onder begeleiding van een seksuoloog.
Alle reacties Link kopieren
leuk joh, dat is geen relatie, dat is een strijd
waarom zou dat leuk zijn?
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat je allebei zo vrij en ruimdenkend bent, maar je loopt vast op het traditionele idee dat je in een relatie per se seks met elkáár moet hebben.

Dus doe weer wat je voorheen afzonderlijk ook deed. Kennelijk werd je daar gelukkig van. Kun jij naar een club en hij kan thuisdates doen. Klaar.

En de volgende dag ga je gewoon met zijn tweeën iets doen waar je samen wèl goed in bent. ;-)
merano wijzigde dit bericht op 04-06-2019 10:50
2.48% gewijzigd
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook hartstikke ruimdenkend hoor, totdat het me zeer doet. Dan ben ik precies zo ouderwets als ik me voel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jee, pas 5 jaar samen en dan nu al zoveel kunstgrepen om je seksleven interessant te houden. Volgens mij zijn jullie het gewoon niet voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Het richten op seks hebben met anderen is dus reden tot conflict, en daardoor hebben jullie niet eens één op één seks meer..
En alsnog stel je de vraag hoe jullie uit jullie verschillende wensen komen m.b.t seks met andere mensen.
Lijkt me dat je eerst maar weer seks met elkaar moet hebben toch?
Erg dat de behoefte aan seks met anderen (en andere wensen daarin) jullie relatie vergalt. Júllie zijn toch de basis van een leuk gezond seksleven en relatie??
moet je niet eerst samen een leuk seksleven gaan opbouwen voordat je er anderen bijhaalt? Het is een beetje alsof je een auto koopt maar nog geen rijbewijs hebt
Hoe kan je spreken over een relatie terwijl jullie geen seks met elkaar hebben, ik noem dat vriendschap, zeker omdat jullie wel seks hebben met anderen.
Hij wil niet mee naar clubs en jij verpest thuisdates, klinkt echt perfect en liefdevol.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik snap wel een klein beetje hoe dat voelt, als je allerlei enthousiaste plannen maakt maar het blijkt nogal tegen te vallen dan kan je naar elkaar ook flink 'uit' staan en denken nu heb ik ook geen zin meer in seks met jou. Alleen is een jaar wel heeeel lang. Dat zou een paar dagen moeten duren. Waarom idd niet het idee van samen feestvieren loslaten en ieder zijn weegs gaan en elkaar weer opzoeken evengoed?
In mijn hoofd zitten jullie boos naast elkaar op de bank met de armen over elkaar, mokkend. Spreek jullie wensen en verlangens uit en probeer te zien waar jullie elkaar ontmoeten in die wensen en wat er ver uitelkaar ligt. succes.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer om deze reacties te lezen. Om eerlijk te zijn heeft geloof ik niemand écht mijn punt begrepen. Echter neem ik dit niemand kwalijk. Hoe kun je hier ook op ingaan als je zelf in monogamie gelooft? Ik had gehoopt dat gelijkgestemde zich hierin herkende of ervaringen konden delen.

Gek genoeg heb ik wel degelijk een zeer goede en sterke relatie met veel liefde en affectie. Op seksueel gebied begrijpt een swinger waar ik het hier over heb.

Een jaar geen seks wat ik hier boven benoemde is inmiddels weer wat jaren geleden. We hebben met elkaar wel degelijk een mooi seksleven. Alleen geloven wij niet in monogamie zoals wel duidelijk is. Mijn man is mooi, lief en heerlijk.. maar andere mannen én vrouwen ook. Mijn man is mijn levenspartner op alle vlakken. Seks Met mijn man is intiem en er komen veel intense gevoelens bij kijken.. seks met andere ERBIJ is lekker! Gewoon lekker los, wild, ontdekken en leren van elkaar.

Onze grenzen liggen een stuk verder dan vele van jullie.. en wij willen dit uiteraard beide!! Maar helaas verlangen wij beide naar een andere setting. Wij zijn het eens over het einddoel, de weg ernaar toe is juist waar onze problemen ontstaan.

We hebben dikwijls succesvolle ervaringen samen gehad. Maar tot daar komen is een heel ding.
anoniem_386756 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 01:27
10.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
snookie017 schreef:
05-06-2019 01:18
Ik vind het jammer om deze reacties te lezen. Om eerlijk te zijn heeft geloof ik niemand écht mijn punt begrepen. Echter neem ik dit niemand kwalijk. Hoe kun je hier ook op ingaan als je zelf in monogamie gelooft? Ik had gehoopt dat gelijkgestemde zich hierin herkende of ervaringen konden delen.

Gek genoeg heb ik wel degelijk een zeer goede en sterke relatie met veel liefde en affectie. Op seksueel gebied begrijpt een swinger waar ik het hier over heb.

Een jaar geen seks wat ik hier boven benoemde is inmiddels weer wat jaren geleden. We hebben met elkaar wel degelijk een mooi seksleven. Alleen geloven wij niet in monogamie zoals wel duidelijk is. Mijn man is mooi, lief en heerlijk.. maar andere mannen én vrouwen ook. Mijn man is mijn levenspartner op alle vlakken. Seks Met mijn man is intiem en er komen veel intense gevoelens bij kijken.. seks met andere ERBIJ is lekker! Gewoon lekker los, wild, ontdekken en leren van elkaar.

Onze grenzen liggen een stuk verder dan vele van jullie.. en wij willen dit uiteraard beide!!

Dan had je toch iets duidelijker in je OP moeten zijn. Want als je dit schrijft:
"Er ontstonden zelfs zo’n heftige ruzie’s hierover dat onze relatie op de afgrond terecht kwam. Omdat we naast het seksuele aspect gewoon écht een geweldige droom relatie hebben hebben we tòch voor elkaar gekozen maar is ons seksleven in stil komen te staan. We hebben zeker een jaar niet gevreeën."

... dan denken velen - terecht - dat jullie momenteel geen seks hebben.
Je veronderstelling dat de mensen die op je topic hebben gereageerd, niet ruimdenkend zijn, geen swingers zijn of daar geen ervaring mee hebben, gaat niet op. Jij dénkt dat, maar dat weet je niet.
Dus mijn advies aan je is om de reacties nog een keer te lezen. En doe dan net alsof elk van de reacties van een actieve swinger zou kunnen zijn. Er is namelijk veel zinnigs gezegd.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
:popcorn:
anoniem_206687 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 02:05
94.05% gewijzigd
snookie017 schreef:
05-06-2019 01:18
Om eerlijk te zijn heeft geloof ik niemand écht mijn punt begrepen.
Gek he, als je in je OP een heel andere situatie schetst dan in je tweede bericht...
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
05-06-2019 01:40
Gek he, als je in je OP een heel andere situatie schetst dan in je tweede bericht...
Toch is het beide waar..
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk. “Ik heb een probleem dat mijn relatie vergalt, maar jullie bekrompen mensjes reageren verkeerd omdat ik volstrekt onduidelijk ben, maar wij zijn dus echt enorm verlichte zielen die jullie totaal overstijgen. En oh ja, onze geweldige relatie is dus kut, maar dat mag niemand zien, want ja, verlicht he, en jullie bekrompen”

En dan weten dat onder de reageerders swingers zitten :biggrin:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
05-06-2019 01:57
Heerlijk. “Ik heb een probleem dat mijn relatie vergalt, maar jullie bekrompen mensjes reageren verkeerd omdat ik volstrekt onduidelijk ben, maar wij zijn dus echt enorm verlichte zielen die jullie totaal overstijgen. En oh ja, onze geweldige relatie is dus kut, maar dat mag niemand zien, want ja, verlicht he, en jullie bekrompen”

En dan weten dat onder de reageerders swingers zitten :biggrin:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
snookie017 schreef:
05-06-2019 01:18
Ik vind het jammer om deze reacties te lezen. Om eerlijk te zijn heeft geloof ik niemand écht mijn punt begrepen. Echter neem ik dit niemand kwalijk. Hoe kun je hier ook op ingaan als je zelf in monogamie gelooft? Ik had gehoopt dat gelijkgestemde zich hierin herkende of ervaringen konden delen.

Gek genoeg heb ik wel degelijk een zeer goede en sterke relatie met veel liefde en affectie. Op seksueel gebied begrijpt een swinger waar ik het hier over heb.

Een jaar geen seks wat ik hier boven benoemde is inmiddels weer wat jaren geleden. We hebben met elkaar wel degelijk een mooi seksleven. Alleen geloven wij niet in monogamie zoals wel duidelijk is. Mijn man is mooi, lief en heerlijk.. maar andere mannen én vrouwen ook. Mijn man is mijn levenspartner op alle vlakken. Seks Met mijn man is intiem en er komen veel intense gevoelens bij kijken.. seks met andere ERBIJ is lekker! Gewoon lekker los, wild, ontdekken en leren van elkaar.

Onze grenzen liggen een stuk verder dan vele van jullie.. en wij willen dit uiteraard beide!! Maar helaas verlangen wij beide naar een andere setting. Wij zijn het eens over het einddoel, de weg ernaar toe is juist waar onze problemen ontstaan.

We hebben dikwijls succesvolle ervaringen samen gehad. Maar tot daar komen is een heel ding.
Ik heb een, in jouw ogen, zeer vooruitstrevend seksleven
En toch, is mijn vaste relatie zo intens anders, dan de jouwe

Sterkte er mee
lilalinda wijzigde dit bericht op 05-06-2019 07:48
0.13% gewijzigd
Je leest zelf de reacties ook niet zo goed. Er hebben wel swingers gereageerd hoor.

Na zo'n reactie en zo'n totaal ander verhaal dan de OP heb ik niet zo'n zin meer om inhoudelijk te reageren.
Wat zit je nou raar te kletsen joh?
Eerst vertel je hoe slecht jullie seksleven nu is. Hoeveel problemen jullie hebben en weet ik veel wat nog meer. En nu ineens is er niets aan de hand en is er een fantastisch seksleven?
Bravo wat ben je lekker open minded met je swingende leven. Maar ondertussen zie je niet eens dat je relatie gewoon bagger is, want je kunt niet eens seks hebben met je partner waarmee je zogenaamd een fántastische relatie hebt. Droom lekker verder. Je relatie gaat gewoon bagger, maar wel lekker makkelijk om je kop in het zand te steken en je te werpen op anderen. En dan begrijpen anderen jou niet?! Het probleem is dat jij jezelf niet eens begrijpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven