Orgasme na tepelstimulatie

05-10-2009 18:11 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zolang ik me kan herinneren zeer (zéér) gevoelige tepels.

En dat vind ik fijn.

Tenminste, zolang er niet onverwachts aangezeten wordt. En áls er al aangezeten wordt, dan graag wat harder want anders kriebelt het. En dat vind ik dan weer niet fijn.



Nu is mij de laatste maanden al een paar keer overkomen dat ik een orgasme kreeg, puur door de stimulatie van mijn tepels.

Nieuwe lovert is gelukkig ook gek op tepelseks, zowel bij mij als bij hem, dus hij neemt er altijd uitgebreid de tijd voor.



Voor mij was dit nieuw, een orgasme door enkel tepelstimulatie. (wel vaginaal overigens)



Iemand van jullie hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ervaring? Nee, was't maar waar...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ooit eens meegemaakt, dat ik alleen door het aanraken klaarkwam.
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel erg bizar..

Kan me er geen voorstelling van maken..ben dan benieuwd waar je je op focust terwijl je tepels zo worden gestimuleerd.

Een orgasme door enkel tepelstimulatie lijkt toch te mooi om waar te zijn.
freedom is beijing yourself
Alle reacties Link kopieren
Doris wil je mij eens uitleggen wat die 'tepelseks' precies inhoudt?
Alle reacties Link kopieren
@ Goldielocks, kennelijk heb je dan ook niet verder gelezen dan de titel, want in de OP leg ik al uit wat het is.



Enfin, ik bedoel er dus mee 'een orgasme door tepelstimulatie'. (zou deze titel minder lachers op de hand hebben, denken jullie? )
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker minder om te lachen (wel weer om jaloers van te worden!)



Ik dacht gewoon aan hele andere (vreemde) dingen toen ik de titel las!
Alle reacties Link kopieren
Namma ?? Last van PMS



En ,nee geen tepelsex, bestaat het woord uberhaupt.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja er zitten veel zenuwen in je tepels. Dus waarom niet. Mensen die bv een dwarslaesie hebben kunnen ook via tepels klaarkomen. It's all in the mind! Dus waarom valide mensen ook niet! Geniet er maar lekker van Door! You lucky woman!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dushi74 schreef op 05 oktober 2009 @ 18:53:

Nou ja er zitten veel zenuwen in je tepels. Dus waarom niet. Mensen die bv een dwarslaesie hebben kunnen ook via tepels klaarkomen. It's all in the mind! Dus waarom valide mensen ook niet! Geniet er maar lekker van Door! You lucky woman!Serieus?? Kan me er sowieso helemaal niks bij voorstellen.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:2liefjes schreef op 05 oktober 2009 @ 18:21:

Vind het wel erg bizar..

Kan me er geen voorstelling van maken..ben dan benieuwd waar je je op focust terwijl je tepels zo worden gestimuleerd.

Een orgasme door enkel tepelstimulatie lijkt toch te mooi om waar te zijn.Dat is het niet want het kan echt. Lukt mij toch wel om alleen via stimulatie van mijn tepels klaar te komen.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Dushi. Ik had het wel al eerder gehoord trouwens, maar het was me tot voor kort dus nog nooit overkomen.



Ik denk dat het een kwestie is van ongekende geilheid gecombineerd met opperste concentratie. (lukt me trouwens ook lang niet altijd hoor...)



@ Ardni, ik heb wel meer woorden bedacht die succesvol bleken.

Maar voor de duidelijkheid (het valt kennelijk niet mee, zo'n vreemd woord...) heb ik gevraagd of de topictitel veranderd kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Tepelsex? Nog nooit van gehoord. Hoe eeeeh werkt dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger keek ik de serie 'Boston Public' .. middelbare schoolserie die focust op de leraren.. 1 van de afleveringen ging oa. over een blog die de leerlingen attendeerde op orgasmes verkregen door het aanraken van de borsten..



Daar 'ken' ik het van, helaas niet van de praktijk.. Ik zou zeggen: geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
Ja serieus. Heb eens een programma gezien over sex. (tja wie niet) En daarin kwamen de niet "gebruikelijke" vormen van sex in voor. Gebruikelijk dus relatief he. Want wat voor de een normaal is is voor de ander niet gebruikelijk of raar.



Maar goed, daarin was dus een stel. Hij in rolstoel, dwarslaesie en dus totaal geen gevoel van onderen. Zij was gezond. En ook zij hadden sex. Alleen het echte orgasme klaarkomen zoals gezonde mensen kunnen ging bij hem niet. Maar dat had hij in de loop der tijd dus opgelost door het puur in zijn hoofd te ervaren. En doordat andere delen van zijn lichaam sterker zijn geworden en soms gevoeliger dan normaal al is. En als zij zijn tepels aanraakte tijdens de sex dan kwam hij dus klaar. Alleen geen ejaculatie want dat kon niet meer. Maar volgens hem was het net zo'n lekker orgasme als hij ooit kon toen hij nog valide was.



Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als je vrijt en je bent er met je hoofd niet helemaal bij kan klaarkomen ook lastig zijn. Of het duurt wat langer of -voor mannen dan- wordt je halverwege slap ofzo. Voor een deel is het overgave, ontspanning en volledige focus op jezelf en je partner. Tja en dan ga je als een raket! Denk maar eens aan mannen die teveel gedronken hebben. Dan zijn ze misschien wel geil, maar klaarkomen laat staan stijf houden is er dan vaak niet echt bij, hoe graag ze ook willen. Of hoe vaak lees je niet/ hoor je niet dat vrouwen niet klaarkomen omdat ze zich niet helemaal durven te laten gaan. Komt deels dus ook omdat ze teveel aan het nadenken zijn: shit ik heb een buikje, vind ie mijn borsten niet te klein, dadelijk komen de kinderen, als ik me laat gaan dan heb ik geen controle over mijzelf enz, enz.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je nieuwe partner het goed doet Door. En jij door je verliefdheid en totale overgave en focus op die manier ook kunt klaarkomen. Net als dat er vrouwen zijn die klaarkomen als ze anaal genomen worden. Dus zonder andere stimulans.
Alle reacties Link kopieren
Is mij 1x keer overkomen, heel, heeeeeel lang geleden...

Maar had beslist vaker gemogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dushi74 schreef op 05 oktober 2009 @ 19:09:

Net als dat er vrouwen zijn die klaarkomen als ze anaal genomen worden. Dus zonder andere stimulans.





Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets... meer.



(misschien een leuk topic idee? )
Alle reacties Link kopieren
Jij kunt ook alles he Door
Alle reacties Link kopieren
ik kom je bijvallen!!! had dit ook nooit meegemaakt maar lukt aardig nu.

moet inderdaad wel echt botergeil zijn! en het duurt vrij lang voor het zo ver is. maar met de minste stimulans erbij tussen mn benen gaat het al een stuk sneller.



dacht ook dat ik de enige was.. maar we zijn iig met zn 2e!

alleen doen mn tepels de dag erna wel een beetje pijn... dus hij mag het maar 1x in de week proberen :D
Alle reacties Link kopieren
Hee Door, volgens mij had ons vriendinnetje dat op de vloer ligt dat ook wel eens!
...
Ha ja!



Is wel lang geleden dat ik op die manier ben klaargekomen... maar het verschijnsel is niet onbekend. Gek genoeg lukt het bij mij het best door stimulatie van een bepaald plek 'linksonder' (van mij uit gezien) mijn linkertepel. Dat plekje kriebelt ook als ik eraan denk... heeel wazig...!

Het is trouwens niet zo dat ik het 'kan laten gebeuren' ofzo, dat ik vriendlief naar dat plekje stuur o.i.d.... ik heb het een paar keer gehad als hij heeeel veeel aandacht aan mijn borsten besteeedde en dan op een gegeven moment dát plekje aanraakte.... zoiets.
Alle reacties Link kopieren
wauw! jaloers...
Alle reacties Link kopieren
quote:queenofrings schreef op 05 oktober 2009 @ 19:27:



dacht ook dat ik de enige was.. maar we zijn iig met zn 2e!

alleen doen mn tepels de dag erna wel een beetje pijn... dus hij mag het maar 1x in de week proberen :D



Heel herkenbaar. Zelfs douchen doet soms pijn de dag(en) erna.

Leuk te lezen dat ik niet de enige ben iig.





@ Vlammetje, ehm.... kan zeker zijn dat wij iemand kennen die het ook heeft. Kan alleen even niet uit deze cryptische omschrijving halen wie.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel wel bloedgeil worden van tepelaanraking op de juiste manier, maar klaarkomen enkel daardoor lukt helaas niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven