Hier praten we (oa) over leven met pijn
dinsdag 12 januari 2016 om 15:19
Na ruim 3000 berichten is het weer tijd voor een nieuw topic.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van dit leven. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Nieuwelingen komen regelmatig aanwaaien en zijn altijd welkom. Om mee te praten of voor vragen/opmerkingen. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect naar elkaar toe"
Hier is de link naar ons vorige topic, waarin ook weer een link staat naar het vorige topic waarin ook weer een link staat, geloof ik.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van dit leven. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Nieuwelingen komen regelmatig aanwaaien en zijn altijd welkom. Om mee te praten of voor vragen/opmerkingen. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect naar elkaar toe"
Hier is de link naar ons vorige topic, waarin ook weer een link staat naar het vorige topic waarin ook weer een link staat, geloof ik.
Later is nu
maandag 12 september 2016 om 11:57
Nes, fijn dat je begeleiding hebt als het nodig is.
Yellow , stilzitten is inderdaad funest voor rugpijn. Rustig wat wandelen of zwemmen schijnt het wat te verbeteren zeggen ze. maar kan me zomaar voorstellen dat je daar niet echt zin in hebt als je pijn hebt.
Dreamer, wat leuk een ijsvogeltje!
Wist niet eens dat die bij jullie voorkwamen, dacht dat die meer richting de Betuwe leefden. Heb er hier in de buurt nog nooit een gezien helaas.
Yellow , stilzitten is inderdaad funest voor rugpijn. Rustig wat wandelen of zwemmen schijnt het wat te verbeteren zeggen ze. maar kan me zomaar voorstellen dat je daar niet echt zin in hebt als je pijn hebt.
Dreamer, wat leuk een ijsvogeltje!
Wist niet eens dat die bij jullie voorkwamen, dacht dat die meer richting de Betuwe leefden. Heb er hier in de buurt nog nooit een gezien helaas.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
maandag 12 september 2016 om 12:01
Eigenlijk wonen wij ook te noordelijk voor een ijsvogeltje hoor. Zodra er een strenge winter is, zijn ze weer weg, want daar kunnen ze niet tegen. Jaaaaren terug zag ik ook vaak ijsvogeltjes en toen kregen we een winter met 3 maanden sneeuw. Pas nu zitten we weer op het aantal broedparen van die tijd, denk ik. (geen idee, ik gok ook alleen maar door wat ik zie) Maar ze zijn zó mooi! Word ik vrolijk van
Later is nu
dinsdag 13 september 2016 om 09:12
Ik was gisterenavond moe.. lood in de spieren moe. En zo stond ik na een onrustige nacht ook weer op Was in mijn droom ook weer erg boos op man, geen idee waarom, want als ik wakker ben is hij er altijd voor me. Waarom dan dat soort dromen?
Nu, bij de 3e kop koffie, lijkt het wat minder te worden, die spiervermoeidheid.
Nu, bij de 3e kop koffie, lijkt het wat minder te worden, die spiervermoeidheid.
Later is nu
dinsdag 13 september 2016 om 09:19
Vraag ik me ook vaak af: waarom heeft een mens zo'n onzinnige dromen die niets met de werkelijkheid te maken hebben?
Al sinds gistermiddag hevige buikgriep. Met moeite net een half kopje thee naar binnen gewerkt.
Dochter heeft het ook, waarschijnlijk zondag iets verkeerds gegeten. Wat kan een mens zich beroerd voelen.
Al sinds gistermiddag hevige buikgriep. Met moeite net een half kopje thee naar binnen gewerkt.
Dochter heeft het ook, waarschijnlijk zondag iets verkeerds gegeten. Wat kan een mens zich beroerd voelen.
dinsdag 13 september 2016 om 09:29
Ik ben de laatste tijd vaak boos op man in mijn dromen. Misschien omdat hij zich ook niet lekker voelt en ik dat er niet bij kan hebben ofzo? Lekker aardig van mij ook, gelukkig ben ik alleen zo in m'n dromen
(hoewel ik vanmorgen ook even uit m'n slof schoot )
Ah bah.. buikgriep. Sterkte.
(hoewel ik vanmorgen ook even uit m'n slof schoot )
Ah bah.. buikgriep. Sterkte.
Later is nu
dinsdag 13 september 2016 om 12:49
dinsdag 13 september 2016 om 16:43
Ik heb ook hele gekke dromen. Van de week iets met slangen, de rest weet ik niet meer. Maar ook wel eens op een zinkend schip gezeten met mijn fysiotherapeut, of in een bus vol met zingende mensen waar ik niet uit mag. Of soms dan droom ik dat ik iets uit wil leggen aan mijn ouders, en dan blijf ik maar praten en praten en ze willen het maar niet snappen. En dan kom ik eindelijk tot een goede uitleg voor mijn gevoel, en dan valt mijn stem weg.
Ik kan ze bij mij wel vaak naar het echte leven vertalen.
Ik kan ze bij mij wel vaak naar het echte leven vertalen.
dinsdag 13 september 2016 om 18:45
Pffff. Zoon heeft weer eens wat.
Appt net dat hij veertig km de verkeerde kant op zit. Verkeerde trein....
Echt... man zegt nogmaals. Gymnasium?
Kan nooit moeilijk zijn!
In de categorie domme en niet oplettende acties scoort zoon af en toe hoog. Leuk. Genoeg stof voor een goede sketch als hij ooit gaat trouwen.
Kan nooit moeilijk zijn!
In de categorie domme en niet oplettende acties scoort zoon af en toe hoog. Leuk. Genoeg stof voor een goede sketch als hij ooit gaat trouwen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 13 september 2016 om 18:56
quote:lientje69 schreef op 13 september 2016 @ 18:45:
Kan nooit moeilijk zijn!
In de categorie domme en niet oplettende acties scoort zoon af en toe hoog. Leuk. Genoeg stof voor een goede sketch als hij ooit gaat trouwen. Ha ha wat een actie. Hij had wel bij ons kunnen komen eten
Kan nooit moeilijk zijn!
In de categorie domme en niet oplettende acties scoort zoon af en toe hoog. Leuk. Genoeg stof voor een goede sketch als hij ooit gaat trouwen. Ha ha wat een actie. Hij had wel bij ons kunnen komen eten
dinsdag 13 september 2016 om 20:59
Kan nooit moeilijk zijn!
In de categorie domme en niet oplettende acties scoort zoon af en toe hoog. Leuk. Genoeg stof voor een goede sketch als hij ooit gaat trouwen. Geweldig Lientje! Zo wordt de dag wel heel lang. En ja, adresjes om te eten door het hele land, steeds dezelfde rit is ook saai.
Kan nooit moeilijk zijn!
In de categorie domme en niet oplettende acties scoort zoon af en toe hoog. Leuk. Genoeg stof voor een goede sketch als hij ooit gaat trouwen. Geweldig Lientje! Zo wordt de dag wel heel lang. En ja, adresjes om te eten door het hele land, steeds dezelfde rit is ook saai.
dinsdag 13 september 2016 om 21:06
Kan nooit moeilijk zijn!
Als dat zijn enige OV blunder is mag hij in z'n handjes knijpen.
Of ik ben de echte echte dombo, dat kan ook natuurlijk.
Kan nooit moeilijk zijn!
Als dat zijn enige OV blunder is mag hij in z'n handjes knijpen.
Of ik ben de echte echte dombo, dat kan ook natuurlijk.
dinsdag 13 september 2016 om 21:34
quote:cesium24 schreef op 13 september 2016 @ 21:20:
[...]
We horen het graag!
Ik heb een berg clichés gehad geloof ik.
Ik ben een keer wakker gemaakt door twee zakenmannen omdat ik in slaap was gevallen in de trein. Voorbij mijn station. Ook een keer in de verkeerde trein gestapt. Een keer stond er een verkeerde bestemming op de trein, maar op het perron stond wel de trein aangegeven die ik moest hebben. En ik was te watjesachtig om het aan iemand te vragen. Toen de trein wegreed veranderde de aanduiding in de trein die ik moest hebben.
Ik heb bij vertragingen ook wel eens zo in paniek om me heen staan kijken dat er een NS medewerker naar me toe kwam of het wel ging. Bracht me naar de trein die ik volgens hem ipv m'n eigen uitgevallen trein kon nemen. Niet dus, maar daar kwam ik ook pas na een treinrit van een half uur achter.
En ik heb een keer perongelijk een veel te duur maandabonnement op m'n OV gezet wat niet ongedaan gemaakt kon worden.
In de bus een keer bij iemand op schoot gevallen. Ook 2 keer de verkeerde bus genomen. 1 keer op m'n hakken het hele station over gerend omdat ik m'n lievelingsjas had laten liggen in de bus.
[...]
We horen het graag!
Ik heb een berg clichés gehad geloof ik.
Ik ben een keer wakker gemaakt door twee zakenmannen omdat ik in slaap was gevallen in de trein. Voorbij mijn station. Ook een keer in de verkeerde trein gestapt. Een keer stond er een verkeerde bestemming op de trein, maar op het perron stond wel de trein aangegeven die ik moest hebben. En ik was te watjesachtig om het aan iemand te vragen. Toen de trein wegreed veranderde de aanduiding in de trein die ik moest hebben.
Ik heb bij vertragingen ook wel eens zo in paniek om me heen staan kijken dat er een NS medewerker naar me toe kwam of het wel ging. Bracht me naar de trein die ik volgens hem ipv m'n eigen uitgevallen trein kon nemen. Niet dus, maar daar kwam ik ook pas na een treinrit van een half uur achter.
En ik heb een keer perongelijk een veel te duur maandabonnement op m'n OV gezet wat niet ongedaan gemaakt kon worden.
In de bus een keer bij iemand op schoot gevallen. Ook 2 keer de verkeerde bus genomen. 1 keer op m'n hakken het hele station over gerend omdat ik m'n lievelingsjas had laten liggen in de bus.
dinsdag 13 september 2016 om 22:23
dinsdag 13 september 2016 om 22:31
Kan nooit moeilijk zijn!
In de categorie domme en niet oplettende acties scoort zoon af en toe hoog. Leuk. Genoeg stof voor een goede sketch als hij ooit gaat trouwen. Hoevaak ik/wij die opmerking niet gemaakt hebben. Gymnasium. Andere manier van slim, zei ik maar. Dochter deed havo, maar is in andere dingen slimmer. Dat scoort alleen niet op school
Kan nooit moeilijk zijn!
In de categorie domme en niet oplettende acties scoort zoon af en toe hoog. Leuk. Genoeg stof voor een goede sketch als hij ooit gaat trouwen. Hoevaak ik/wij die opmerking niet gemaakt hebben. Gymnasium. Andere manier van slim, zei ik maar. Dochter deed havo, maar is in andere dingen slimmer. Dat scoort alleen niet op school
Later is nu
dinsdag 13 september 2016 om 22:33
Heerlijk die verhalen, ga door
Ergste bij mij is dat ik vorig jaar naar m'n ouders ging, daarvoor moet ik de 'sprinter' nemen, ik was wat vroeger en de trein stond er al, dacht ik... was de intercity De érgste is trouwens dat ik er zo laat achterkwam, dat m'n moeder voor niets bij het station stond, terwijl ik dus doorreed naar Zwolle en een uur later pas op het goede station uitstapte
Ergste bij mij is dat ik vorig jaar naar m'n ouders ging, daarvoor moet ik de 'sprinter' nemen, ik was wat vroeger en de trein stond er al, dacht ik... was de intercity De érgste is trouwens dat ik er zo laat achterkwam, dat m'n moeder voor niets bij het station stond, terwijl ik dus doorreed naar Zwolle en een uur later pas op het goede station uitstapte
Later is nu
dinsdag 13 september 2016 om 22:56
Jáááren geleden met een vriendengroepje naar de Efteling geweest met de trein. Kameraad had met een treinboekje alles uitgevogeld. Op de terugreis kijk ik naar een bordje Blerick. "Jongens, waar ligt Blerick?". Nog nooit van gehoord. Tijdje later "Weet iemand waar Venlo ligt ?"
De machinist moest ons terugrijden vanaf het rangeerterrein.
Met veel moeite haalden we de laatste trein naar Groningen, waar Snoezeman ons ophaalde, want naar Schubbekutteveen kwamen we niet meer.
Toevoeging: We waren alledrie net in het bezit van ons Havo-diploma en wilden nog even gebruik maken van de toen net ingevoerde ov-studentenkaart.
De machinist moest ons terugrijden vanaf het rangeerterrein.
Met veel moeite haalden we de laatste trein naar Groningen, waar Snoezeman ons ophaalde, want naar Schubbekutteveen kwamen we niet meer.
Toevoeging: We waren alledrie net in het bezit van ons Havo-diploma en wilden nog even gebruik maken van de toen net ingevoerde ov-studentenkaart.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"