Gezondheid alle pijlers

Morning after pil

17-04-2008 13:22 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je al lang geen anti-conceptie pil slikt ben je dan gevoeliger voor de morning after pil, dat je bv langer last hebt van de bijwerkingen(hormonen)?

Heb al gegoogled maar niks relevants te vinden. Wel dat de bijwerkingen na 48 uur verdwenen zouden moeten zijn.



Ben benieuwd of iemand hier iets van weet!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal vrouw/lichaamsafhankelijk. Niks zinnigs op te zeggen dus.
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je last van dan? En hoe lang al?
Alle reacties Link kopieren
Nou het gaat eigenlijk om mijn zusje (20), dus ik wilde even kijken voor haar, ik heb daar zelf totaal geen verstand van.

Maar iig, ze heeft maandag avond die pil ingenomen (heeft zondagochtend vroeg sex gehad) En ze heeft nu nog een beetje last van misselijkheid en voelt zich wat anders dan normaal..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat best zou kunnen als je gevoelig bent voor dat hormoon. Ik weet niet of het uitmaakt of je anders geen hormonale anticonceptie gebruikt. Zelf ben ik er ook aardig gevoelig voor. Ik heb me ook weleens dagen raar gevoeld en mijn cyclus raakte er ook van in de war.

Ik zou het nog even afwachten en anders even huisarts bellen als het te lang duurt.
Alle reacties Link kopieren
Was dat ook van een morning after pil himmie?

Kan ze al een zwangerschapstest doen of is dat te vroeg?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat was ook morning afterpil.



Het is best een stoot hormonen die je binnenkrijgt hoor, met zo'n ding. Niet heel raar als je daar last van hebt.

Gewoon nog even afwachten. Misschien is ze ook heel erg gestressed geraakt van dat 'ongelukje' en die pil? Kan je je ook raar van voelen en misselijk van worden hoor.