Gezondheid alle pijlers

Moderator

27-04-2006 23:42 580 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kun je verzoekjes doen met betrekking tot de pijler Gezondheid. Ook mededelingen met betrekking tot Gezondheid zullen hier gedaan worden.Met vriendelijke groet,viva-angel3 vivaangel3@gmail.com bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva Angel, zou mijn topic over ME/CVS-vriendelijke (huis) arts in Arnhem e.o. verwijderd kunnen worden. Ik heb gevonden waar ik op zoek naar was!!! Alvast bedankt!!!
Alle reacties Link kopieren
Juicy, in principe worden topics alleen gesloten of verwijderd als het een heel persoonlijk topic betreft. In alle andere gevallen kan een ander er nog wat aan hebben en wordt het topic niet gesloten.
Alle reacties Link kopieren
Okee, begrepen. Maar dan is het mijn topic verder niet meer. In ieder geval bedankt.:)
Alle reacties Link kopieren
Het oproepje voor een eiceldonor is verwijderd. Oproepjes zijn niet toegestaan.
Ha Engel 3, Engel 1 heeft het topic 'Vijf voor twaalf' van relaties verplaatst naar gezondheid - alleen, daar stond er al eentje. Dus nu zijn er twee. (2 x 5 voor 12 is 10 voor 12?) (Van mij kunnen ze allebei weg, maar dat zal wel geen optie zijn...)
Alle reacties Link kopieren
Korenwolf, ik heb het topic met het grootste aantal reacties gesloten en de andere verwijderd. Met verwijdering van de off-topic reacties zou er verder niets van overgebleven zijn. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Huisarts en tandarts in Elst (gld)???? " is verwijderd. Oproepjes zijn niet toegestaan, en topics die uitnodigen tot het noemen van namen en geven van waarde-oordelen evenmin.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Ook wel eens een energiedipje?' is verwijderd. Oproepjes zijn niet toegestaan.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'goede huisarts en tandarts en Elst (gld)' is nogmaals verwijderd, voor de reden zie mijn voorlaatste posting alhier.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Engel,





Wil je mijn topic "hoe om te gaam met mijn vader na zijn hersenbloeding"sluiten?





Thanx :R
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten
Alle reacties Link kopieren
Lovely woman, het topic is gesloten.
Alle reacties Link kopieren
Thanx a lot Viev :)
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten
Alle reacties Link kopieren
hoi, zou jij mijn hotmail-adres naar yvonne 68 kunnen mailen? alvast bedankt



groetjes elsje
Alle reacties Link kopieren
Viva angel,Zou je alsjeblieft het topic 'eetstoornis en medicijnen' willen veranderen in 'eetstoornis: ervaringen, steun en positieve berichten'Zou je 'm dan ook bovenaan willen zetten? Dankjewel!Amelie
Alle reacties Link kopieren


hoi, zou jij mijn hotmail-adres naar yvonne 68 kunnen mailen? alvast bedankt



groetjes elsje
Yvonne68 heeft inmiddels mail.
Alle reacties Link kopieren


Viva angel,



Zou je alsjeblieft het topic 'eetstoornis en medicijnen' willen veranderen in 'eetstoornis: ervaringen, steun en positieve berichten'



Zou je 'm dan ook bovenaan willen zetten? Dankjewel!



Amelie
De titel is aangepast.



Ik heb er een posting in gedaan, zodat het topic op dit moment weer bovenaan staat. Als je sorteert op 'datum laatste reactie' komt 'ie steeds bovenaan te staan als erin gepost is.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel!amelie
Alle reacties Link kopieren
thanks angel3
Alle reacties Link kopieren
Engeltje, kijk even naar het topic Vragen over medicijnen :).
Alle reacties Link kopieren
Lieve Angel,volgens mij heb ik een verkeerde keuze gemaakt qua onderwerp aanduiding.Heb geschreven:Gezondheid?darmen...,maar ik had beter kunnen schrijven:HELP,mn kind zn darm doet het niet!En anders,weet iemand een site waar ik ouders van kinderen met ernstige obstipatie problemen kan vinden??Alvast bedankt,groetjes,Diana
Alle reacties Link kopieren
Engeltje, kijk even naar het topic Vragen over medicijnen :).
Ik heb ernaar gekeken. En het topic gesloten. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Angel,volgens mij heb ik een verkeerde keuze gemaakt qua onderwerp aanduiding.Heb geschreven:Gezondheid?darmen...,maar ik had beter kunnen schrijven:HELP,mn kind zn darm doet het niet!En anders,weet iemand een site waar ik ouders van kinderen met ernstige obstipatie problemen kan vinden??Alvast bedankt,groetjes,Diana
de titel is aangepast.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Angel,*;groetjes,diana
Alle reacties Link kopieren
angel zou jij misschien mijn emailadres naar muzikantje willen sturen? ze heeft op mijn topic gereageerd waar staat dat ik van de trap af ben gevallen en nog steeds veel last heb



thanks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven