Gezondheid alle pijlers

Pijn in schouder/nek

09-05-2007 09:25 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik werd vannacht wakker met een enorme pijn in mijn  rechterschouder, en nek. Als eerste dacht ik dat ie minstens uit de kom was, zó zeer deed het. Mijn broer wakker gemaakt en die heeft er naar gekeken, maar er was niets te zien. Heb er toen ijs op gedaan, en een aspirine genomen, en ben weer mijn bed in gedoken. Maar slapen kwam er echt niet van, ik wist niet hoe ik moest liggen, álles deed zeer. Uiteindelijk toch een houding gevonden,en nog in slaap gevallen. Vannochtend deed mijn schouder minder pijn, maar mijn nek is zó stijf. En de pijn straalt door naar mijn schouder.

Zelf denk ik dat het ik verkeerd gelegen heb, en mijn zenuw wat gekweld is geraakt.



Iemand hier ervaring mee? En weet iemand hoe je de pijn verminderd? (Aspirine helpt niet zo)



Groetjes, Frederieke
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zou als ik jou was de fysiotherapeut bellen, het verhaal uitleggen en een afspraak maken. Je hebt tegenwoordig geen verwijzing meer nodig! Zou er zeker even naar laten kijken. Je weet nooit echt wat het is en waar je pijnstillers voor slikt. Zeker als het langer duurt!!!



Sterkte, Lexa
Alle reacties Link kopieren
heb je ook pijn en uitval in arm, hand, vingers - kan nekhernia zijn
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook wel gehad duurde 2 weken lekker smeren met midalgan en het gaat vanzelf weer over.. niets ernstigs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven