Gezondheid alle pijlers

Benauwdheid door hooikoorts

19-05-2007 15:49 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is vast al een topic over geopend, maar ik kon het niet vinden.

Ik heb last van hooikoorts, normaal zijn het voornamelijk mijn neus en ogen waar ik last van heb (en hoofdpijn), maar nu is het ook zo dat ik moet hoesten (niet heel erg) en het benauwd heb. Dit is vooral met hardlopen lastig, normaalgesproken kan ik prima best wel lang achter elkaar lopen, maar nu heb ik het zo benauwd dat ik soms maar voortijdig afhaak. Ik heb al verschillende medicijnen geprobeerd, maar ik word er altijd zo suf van. Nu ga ik iets homeopatisch proberen, maar dit helpt alleen voor mijn neus. Heeft iemand een tip wat ik tegen die benauwdheid kan doen? Alvast bedankt.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren


Er is vast al een topic over geopend, maar ik kon het niet vinden.

Ik heb last van hooikoorts, normaal zijn het voornamelijk mijn neus en ogen waar ik last van heb (en hoofdpijn), maar nu is het ook zo dat ik moet hoesten (niet heel erg) en het benauwd heb. Dit is vooral met hardlopen lastig, normaalgesproken kan ik prima best wel lang achter elkaar lopen, maar nu heb ik het zo benauwd dat ik soms maar voortijdig afhaak. Ik heb al verschillende medicijnen geprobeerd, maar ik word er altijd zo suf van. Welke medicijnen heb je geprobeerd? Nu ga ik iets homeopatisch proberen, maar dit helpt alleen voor mijn neus. Heeft iemand een tip wat ik tegen die benauwdheid kan doen? Alvast bedankt.
Ik denk dat naar de huisarts gaan, de beste oplossing is. Ikzelf ging met benauwdheidsklachten naar de huisarts, die me een neusspray en extra inhalatiemedicatie voorschreef. Na twee dagen was ik er van af, maar ik moest die medicatie wel blijven gebruiken, ook bij afwezigheid van klachten.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Prevalin en meerdere sprays die je zonder recept kunt krijgen. Ik heb nu ook Aerius (wel op doktersrecept) en dat helpt voor mn neus, maar die benauwdheid blijft. Aerius slik ik bijna nooit, echt alleen als ik het niet meer uithoud.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je terug zou kunnen gaan naar de huisarts en zeggen dat die medicijnen onvoldoende helpen... Ik gebruik normaal Salbutamol, maar dat bleek onvoldoende een paar weken geleden. Ik kreeg Symbicort (inhalatie) en Fluticasonpropionaat (neusspray). Na twee dagen verdween de benauwdheid en het bleef weg.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven