Gezondheid alle pijlers

Out of the blue hele kin vol puistjes! HELP

22-05-2018 12:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaai, ik heb tegenwoordig een mooi gaaf huidje (vroeger was dit wel anders), maar nu wordt ik vandaag wakker met gigantisch veel puistjes op mijn kin. Mijn hele kin zit eronder en het ziet er niet uit... Ik ben 27 jaar en dit heb ik nog nooit zo meegemaakt. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik weet dat ik veel 'ga naar de HA' reacties krijg, maar ik ben even benieuwd of iemand dit ook heeft gehad en wat de oorzaak bij jullie was. Wat hebben jullie er toen aan gedaan? Zou het allergische reactie kunnen zijn? Als dit nog paar dagen zo blijft zal ik naar HA gaan..
Heb trouwens gisteren ook out-of-the-blue migraine gekregen, iets wat ik ook al jaren niet heb gehad! Zou dit met elkaar te maken kunnen hebben?

Alvast bedankt!
Zonfactor gebruikt? Ik krijg daar altijd puistjes van, in groepjes. Anders zou het idd een allergische reactie kunnen zijn..
Zou het even afwachten ja.
Alle reacties Link kopieren
Geen zonnebrand gebruikt gisteren, alleen mijn dagelijkse smeerseltjes.

Overmorgen date... Vrees het ergste, hahaha... Waarom komen deze dingen altijd op het verkeerde moment!
LeMar92 schreef:
22-05-2018 12:11
Geen zonnebrand gebruikt gisteren, alleen mijn dagelijkse smeerseltjes.

Overmorgen date... Vrees het ergste, hahaha... Waarom komen deze dingen altijd op het verkeerde moment!
Zou goed reinigen en er verder niet aan zitten.. Hoop dat je concealer hebt :-D

Veel plezier op je date :heart:
Alle reacties Link kopieren
ik gok: Hormonen
Puisten op de kin zijn meestal hormonaal
Migraine ook vaak
Hormonen? Zonnebrand? Het gebrek aan zonnebrand (als je buiten bent geweest)? Heb je iets nieuws op je gezicht gesmeerd gisteren?
Ik ga ook voor hormonen.. Zou de migraine ook kunnen veroorzaken.

Uitslag is vaak jeukerig en daarna pijnlijk. Ik had het een tijdje terug na gebruik van een serum van Estee Lauder, mijn hele kin en onder de kin waren een waar bultenlandschap, leek niet op puistjes.

Ik zou het even aankijken maar je kan altijd even naar de huisarts gaan als je niet gerustgesteld bent of als het terugkomt.
Alle reacties Link kopieren
Zelfde verhaal. Nooit puistjes gehad ... maar nu heb ik dus een hele gezicht vol. Van die kleine etterpuistjes en 1 hele grote die onder de huid zit en ontzettend veel pijn doet. Hormonaal gerelateerd, dus geen flauw idee wat er ik mee moet. Verschillende anti conceptie pillen gebruikt (ik werd iedere keer misselijk) ... Dus. En als je al een bleke huid hebt die nu onder kleine en grote rode puisten zit ... :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook gehad (had verder nooit last van puistjes) en toen was het krentenbaard, daar kreeg ik een kuurtje voor, een zalfje en pillen. Ik zou er voor de zekerheid even naar laten kijken, krentenbaard is namelijk heel besmettelijk, dus áls dat het is (hoeft natuurlijk helemaal niet) dan is het wel verstandig om het zo snel mogelijk te behandelen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Bij mij betekende het dat ik zwanger was. Dus geen ‘rare’ dingen gedaan de afgelopen weken? :P
Susan schreef:
22-05-2018 13:51
Ik heb dat ook gehad (had verder nooit last van puistjes) en toen was het krentenbaard, daar kreeg ik een kuurtje voor, een zalfje en pillen. Ik zou er voor de zekerheid even naar laten kijken, krentenbaard is namelijk heel besmettelijk, dus áls dat het is (hoeft natuurlijk helemaal niet) dan is het wel verstandig om het zo snel mogelijk te behandelen.
Oh dat is zeker een goede opmerking!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven