Nog wakker ! ?
zaterdag 25 februari 2012 om 01:50
zaterdag 25 februari 2012 om 01:55
Unch, ik heb daar totaal geen moeite mee, maar dat is denk ik de leeftijd (en ervaring). Ik word er niet warm of koud van. Maar kan me wel voorstellen dat anderen er niet zo mee om kunnen gaan hoor. Ik vind het eigenlijk alleen maar intriest voor zulke figuren, dat ze daar hun ''lol'' uit denken te kunnen halen. Pure frustratie en onvermogen.
zaterdag 25 februari 2012 om 01:57
quote:andersnogiets schreef op 25 februari 2012 @ 01:54:
Wat mij geholpen heeft is dat ik me er in berust heb. Hij neemt mij zoals ik ben en ik heb het recht niet hem te veranderen. Wil niet zeggen dat dat altijd leuk is...
Het leven is niet altijd leuk net zomin als de relatie.
Ik denk ook wel eens wat als....!? en zou ik niet....!?. maar is het reeel. Bij de één vindt je wat, bij de ander laat je wat. 100% is het nooit.
Wat mij geholpen heeft is dat ik me er in berust heb. Hij neemt mij zoals ik ben en ik heb het recht niet hem te veranderen. Wil niet zeggen dat dat altijd leuk is...
Het leven is niet altijd leuk net zomin als de relatie.
Ik denk ook wel eens wat als....!? en zou ik niet....!?. maar is het reeel. Bij de één vindt je wat, bij de ander laat je wat. 100% is het nooit.
zaterdag 25 februari 2012 om 01:58
quote:Jonari schreef op 25 februari 2012 @ 01:57:
Nou Moos, ik kan het normaal gesproken ook heel makkelijk langs me heen laten gaan, maar als MV of Ibi zo persoonlijk worden aangevallen word ik toch wel kwaad.Ik vind het heel rot voor Ibi en Myv maar voel niet de behoefte er op in te gaan omdat ze dat juist willen. Dat lokt weer een reactie uit.
Nou Moos, ik kan het normaal gesproken ook heel makkelijk langs me heen laten gaan, maar als MV of Ibi zo persoonlijk worden aangevallen word ik toch wel kwaad.Ik vind het heel rot voor Ibi en Myv maar voel niet de behoefte er op in te gaan omdat ze dat juist willen. Dat lokt weer een reactie uit.