Ben je ook nog wakker? Klets hier mee.
maandag 5 maart 2012 om 16:05
Kan je ook niet slapen of heb je gewoon zin om mee te kletsen; welkom hier.
Wakker ....
Regen klettert op de ramen
donker is ook deze nacht
wakker lig ik in bed te staren
alsof ik eigenlijk op iets wacht
Zo'n onbestemd gevoel
ik kan het niet beschrijven
en ik probeer dan ook
die gedachten te verdrijven
Wat houdt me toch bezig
waarom is er nu geen rust
heeft de charme van de nacht
mij nog niet in slaap gesust
Ik zucht en sluit mijn ogen
De regen zingt zijn lied
maar mijn gedachten malen door
en slapen lukt maar niet
Als ik maar kon ontdekken
waardoor ik me zo voel
dan had al dit gepieker
tenminste nog een doel
Nu draai en keer ik rond
in die rare mallemolen
weer een lange, lange nacht
dat mijn gedachten dolen
Wakker ....
Regen klettert op de ramen
donker is ook deze nacht
wakker lig ik in bed te staren
alsof ik eigenlijk op iets wacht
Zo'n onbestemd gevoel
ik kan het niet beschrijven
en ik probeer dan ook
die gedachten te verdrijven
Wat houdt me toch bezig
waarom is er nu geen rust
heeft de charme van de nacht
mij nog niet in slaap gesust
Ik zucht en sluit mijn ogen
De regen zingt zijn lied
maar mijn gedachten malen door
en slapen lukt maar niet
Als ik maar kon ontdekken
waardoor ik me zo voel
dan had al dit gepieker
tenminste nog een doel
Nu draai en keer ik rond
in die rare mallemolen
weer een lange, lange nacht
dat mijn gedachten dolen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 maart 2012 om 21:58
En mijn moeder kan helemaal niets op de computer behalve patience spelen als mijn vader hem heeft aangezet. Dan hoeft ze alleen de muis te bedienen. Maar die is vijftien jaar ouder.
Zij zet de computer uit door het knopje van het beeldscherm in te drukken. Altijd. Dikke paniek ooit toen ze bedacht dat hij vast ook zo aanging. Dat lukte dus niet, want pa had hem uitgezet.
Zij zet de computer uit door het knopje van het beeldscherm in te drukken. Altijd. Dikke paniek ooit toen ze bedacht dat hij vast ook zo aanging. Dat lukte dus niet, want pa had hem uitgezet.
zaterdag 17 maart 2012 om 21:59
quote:Moonlight82 schreef op 17 maart 2012 @ 21:50:
Poeh leen wat was jij er vroeg bij met je kids dan.Ik was 27 bij OudsteLeentje. En 3 jaar daarvoor met Leendert getrouwd die ik op dat moment al 4 jaar kende. Trouwen was overigens met dubbel doel, verblijfsvergunning in de VS na afronden van mijn studie daar.
Poeh leen wat was jij er vroeg bij met je kids dan.Ik was 27 bij OudsteLeentje. En 3 jaar daarvoor met Leendert getrouwd die ik op dat moment al 4 jaar kende. Trouwen was overigens met dubbel doel, verblijfsvergunning in de VS na afronden van mijn studie daar.
zaterdag 17 maart 2012 om 22:09
Mijn moeder stuurt wel kaartjes vanaf vakantieadres (en vooraf aan vakantie een mail over dat we haar in geval van nood kunnen sms-en)
Mijn stiefvader schrijft er dan zijn naam zelf bij en soms wat commentaar: "het is hier altijd mooi weer, behalve als het slecht weer is".
Generatiekloof/-verschil schijnt trouwens al met 5 jaar te zijn omdat de technolosische ontwikkelingen zo snel gaan.
Mijn stiefvader schrijft er dan zijn naam zelf bij en soms wat commentaar: "het is hier altijd mooi weer, behalve als het slecht weer is".
Generatiekloof/-verschil schijnt trouwens al met 5 jaar te zijn omdat de technolosische ontwikkelingen zo snel gaan.
zaterdag 17 maart 2012 om 22:23
Ach, die moeders en hun hormonen toch. Nee hoor, pas aan beginnen als je er klaar voor bent. En bij twijfel niet doen. Het gaat wel om een mens dat je op de wereld zet, geen aankleedpop.
Schoonmoeder begint hier al over een derde, want we maken toch zulke leuke kinderen. Nou, dat moet je maar afwachten. Deze heeft misschien wel 666 op zijn voorhoofd staan.
En van andere mensen kan ik het al helemaal niet hebben, dat gebemoeial. Zeker niet als je al bezig bent en het wil maar niet.
Schoonmoeder begint hier al over een derde, want we maken toch zulke leuke kinderen. Nou, dat moet je maar afwachten. Deze heeft misschien wel 666 op zijn voorhoofd staan.
En van andere mensen kan ik het al helemaal niet hebben, dat gebemoeial. Zeker niet als je al bezig bent en het wil maar niet.
zaterdag 17 maart 2012 om 22:25
zaterdag 17 maart 2012 om 22:34
quote:helene31 schreef op 17 maart 2012 @ 22:24:
20e???
Leentje is aan beide kanten de eerste en enige tot nu toe. Ik verwacht geen neefjes of nichtjes binnenkort. Ben dus de enige leverancier.
Yes, nummertje 20 is onderweg.
Mijn broers hebben er respectievelijk 3 en 4, mijn 2 zussen respectievelijk 4 en 3 plus één op komst.
Denk overigens wel dat de voorplantingsdrift dan over is. Hier komt er zeker niks meer bij en weet dat mijn zussen met allebei 4 kinderen hun gezin ook wel compleet vinden. En bij mijn broers zijn de jongste kinderen ook al 10 en 12 dus verwacht daar geen baby's meer.
20e???
Leentje is aan beide kanten de eerste en enige tot nu toe. Ik verwacht geen neefjes of nichtjes binnenkort. Ben dus de enige leverancier.
Yes, nummertje 20 is onderweg.
Mijn broers hebben er respectievelijk 3 en 4, mijn 2 zussen respectievelijk 4 en 3 plus één op komst.
Denk overigens wel dat de voorplantingsdrift dan over is. Hier komt er zeker niks meer bij en weet dat mijn zussen met allebei 4 kinderen hun gezin ook wel compleet vinden. En bij mijn broers zijn de jongste kinderen ook al 10 en 12 dus verwacht daar geen baby's meer.
zaterdag 17 maart 2012 om 22:38
Aan vaders kant zijn we ook met 20 neven/nichten.
Maar mijn broers en ik zijn de jongsten. Ik heb het gezellige gedoe van de neven en nichten nooit goed meegekregen. We waren te jong om mee op stap te gaan enzo.
Mijn jongste broertje weet nog niet wie het zijn als hij ze omver loopt.
Opa heeft vanaf bepaalde leeftijd (85 denk ik) de verjaardagen niet meer gevierd en toen waren de familiebijeenkomsten ook afgelopen. Denk dat velen elkaar nog wel zien, maar niet meer allemaal tegelijk.
Maar mijn broers en ik zijn de jongsten. Ik heb het gezellige gedoe van de neven en nichten nooit goed meegekregen. We waren te jong om mee op stap te gaan enzo.
Mijn jongste broertje weet nog niet wie het zijn als hij ze omver loopt.
Opa heeft vanaf bepaalde leeftijd (85 denk ik) de verjaardagen niet meer gevierd en toen waren de familiebijeenkomsten ook afgelopen. Denk dat velen elkaar nog wel zien, maar niet meer allemaal tegelijk.
zaterdag 17 maart 2012 om 22:40
Nummer 2 is groot fan van mijn oudste neefje, da's wel erg grappig tijdens de verjaardagsvisite.
Woon niet bij ze om de hoek. Tot nu toe vieren broer en schoonzus hun verjaardagen en verjaardag van hun zoon met de hele familie, dus dan zie ik dat grut zo'n 2-3 keer per jaar.
Mijn middelste neef is 4, dus dat andere grut is nog wel lief
Woon niet bij ze om de hoek. Tot nu toe vieren broer en schoonzus hun verjaardagen en verjaardag van hun zoon met de hele familie, dus dan zie ik dat grut zo'n 2-3 keer per jaar.
Mijn middelste neef is 4, dus dat andere grut is nog wel lief
zaterdag 17 maart 2012 om 22:43
Aan moeders kant is opa twee jaar geleden overleden. Verwatert ook nu al.
Hoewel er regelmatig iemand met een plan komt voor een neven/nichtendag maar het wordt tot op heden niet tot uitvoering gebracht.
Want vraag je ook de ooms en tantes (liever niet), hoe moet met het jongste neefje en nichtje (zijn nog kleine kinderen)... moeten we dan daarvan de ouders niet toch vragen.... Nouja daar ga je al, bijna de lol eraf.
Oh en de achterkleinkinderen, welkom of niet? (want dan gaat iedereen toch elkaars kroost bewonderen)
Hoewel er regelmatig iemand met een plan komt voor een neven/nichtendag maar het wordt tot op heden niet tot uitvoering gebracht.
Want vraag je ook de ooms en tantes (liever niet), hoe moet met het jongste neefje en nichtje (zijn nog kleine kinderen)... moeten we dan daarvan de ouders niet toch vragen.... Nouja daar ga je al, bijna de lol eraf.
Oh en de achterkleinkinderen, welkom of niet? (want dan gaat iedereen toch elkaars kroost bewonderen)