Alle TTTOT-ers verzamelen, part2
woensdag 11 april 2012 om 12:34
Aan de rand van een bos en een weids landschap staat ons clubhuis.
Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.
Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.
24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij éen
Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
Samengekomen om trollen te vangen, maar uitgegroeid tot een liefdevol topic. Onze oorsprong zullen we nooit vergeten, evenals de hoop op een lange forumvriendschap.
Als serieus, sexy en schattig TTTOT-je, mag ik ons tweede eigen topic openen.
24-6-2012/25-06-2012: Bruiloft Molly en Suus
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij éen
Dames, ga je gang en praat maar weer een heel topic vol. 3000 onbeschreven berichtjes wachten op jullie komst!
woensdag 11 april 2012 om 16:54
quote:scamp schreef op 11 april 2012 @ 16:47:
[...]
Champie en jacuzzi
*strompelt clubhuis binnen* *stoot Tiffanylamp om* *maakt een scheur in schildersdoek met kapot champiglas* BURP!
Wil iemand het laatste slokje? Ik was zo enthousiast dat ik de hele fles maar soldaat heb gemaakt. Ik neem nu een verfrissende duik in sjakoessie, als ik over ene uur niet terug ben, ben ik letterlijk en figuurlijk verzopen...
[...]
Champie en jacuzzi
*strompelt clubhuis binnen* *stoot Tiffanylamp om* *maakt een scheur in schildersdoek met kapot champiglas* BURP!
Wil iemand het laatste slokje? Ik was zo enthousiast dat ik de hele fles maar soldaat heb gemaakt. Ik neem nu een verfrissende duik in sjakoessie, als ik over ene uur niet terug ben, ben ik letterlijk en figuurlijk verzopen...
woensdag 11 april 2012 om 16:55
quote:tzippa schreef op 11 april 2012 @ 16:54:
[...]
*trekt zippa aan shirt uit zjakoezzzie*
Ga maar onder de douche staan dat water is ook warm
[...]
*trekt zippa aan shirt uit zjakoezzzie*
Ga maar onder de douche staan dat water is ook warm
woensdag 11 april 2012 om 16:55
quote:secondhandsuus schreef op 11 april 2012 @ 16:52:
Ik ben het zo moe-Hoe-hoe-hoe- hoeee! Ik wil slapen! Maar elke keer als ik dan "wegglij" lijkt het alsof ik stik en dan schiet ik in paniek wakker...
Echt kut gewoon. Merk dat ik echt heul sjagga wordt...
Maar goed. Ik krijg zo frietjes... Dus... Die heb ik al bijna 2 weken niet gehad!Toch wel Franse frietjes ipv Vlaamse patatten he, straks stik je er nog in! *geeft Suus aai over bol* Geniet ervan!
Ik ben het zo moe-Hoe-hoe-hoe- hoeee! Ik wil slapen! Maar elke keer als ik dan "wegglij" lijkt het alsof ik stik en dan schiet ik in paniek wakker...
Maar goed. Ik krijg zo frietjes... Dus... Die heb ik al bijna 2 weken niet gehad!Toch wel Franse frietjes ipv Vlaamse patatten he, straks stik je er nog in! *geeft Suus aai over bol* Geniet ervan!
woensdag 11 april 2012 om 16:56
quote:secondhandsuus schreef op 11 april 2012 @ 16:52:
Maar goed. Ik krijg zo frietjes... Dus... Die heb ik al bijna 2 weken niet gehad!
Maar goed. Ik krijg zo frietjes... Dus... Die heb ik al bijna 2 weken niet gehad!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 11 april 2012 om 16:58
woensdag 11 april 2012 om 16:58
quote:Weekend schreef op 11 april 2012 @ 16:56:
Suus dat klinkt erg!! Hopelijk is het snel over met je antibiotica! Patatjes helpen tegen alllleeeesss!!Dat is de waarheid als een koe.
Suus dat klinkt erg!! Hopelijk is het snel over met je antibiotica! Patatjes helpen tegen alllleeeesss!!Dat is de waarheid als een koe.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 11 april 2012 om 16:59
quote:secondhandsuus schreef op 11 april 2012 @ 16:58:
[...]
Ik ga toch echtvoor de dikke vlaamse! Met veel saus! Dan glijdt t goed!
En cola erbij. Prikt lekker!
En n bamiblok!Lekker geniet ervan zometeen je hebt het verdiend.
[...]
Ik ga toch echtvoor de dikke vlaamse! Met veel saus! Dan glijdt t goed!
En cola erbij. Prikt lekker!
En n bamiblok!Lekker geniet ervan zometeen je hebt het verdiend.