Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
quote:Ikbenanoniem schreef op 24 juli 2012 @ 18:34:

[...]

Dat is wel raar, want Lorenne, Ibi en Rougelove hebben hun envelop vandaag allemaal gekregen. En ze zijn gisteren samen gepost bij het postkantoor.Ik loop nog een keer.
quote:italie_meisje schreef op 24 juli 2012 @ 18:35:

@ labelootje, is het niet juist zo dat je bij verzenden je privacy houd? Je hoeft nl je adres er niet op te zetten.

Bij ophalen moet je mensen je adres geven en zien je in het eggie.

Lijkt mij minder privacy.Dat was ook mijn eerste gedachte!
Huisgenoot komt net bij brievenbus vandaan, er was niks. Misschien morgenochtend. Ik hoop toch niet dat ze m verkeerd bezorgd hebben :(
Alle reacties Link kopieren
Pfff... Ben in een pesthumeur. Alles wat vandaag'fout kon gaan ging zo'n beetje fout. Heb nog bijna een uur vastgezeten on de warme metro (bovengronds) waardoor ik zoonlief niet eens kon ophalen van het kdv.

Heb wel het pakketje van Joda binnen!!!

Als ik de puf heb vanavond ga ik even kijken wat ik moet verzenden (even wegen etc. kijken of het pc scherm het nog doet...)

Kan toch pas op z'n vroegst vrijdag naar het postkantoor.
quote:Ikbenanoniem schreef op 24 juli 2012 @ 18:34:

[...]

Dat is wel raar, want Lorenne, Ibi en Rougelove hebben hun envelop vandaag allemaal gekregen. En ze zijn gisteren samen gepost bij het postkantoor.Ik had ook zoiets raars. Had aan 1 persoon op dezelfde dag 2 enveloppen gestuurd. 1 was er maandag aangekomen en de ander hopelijk vandaag. Tegelijk verzonden aan hetzelfde adres en niet tegelijk aankomen. Vaag toch
quote:UCchick1990 schreef op 24 juli 2012 @ 18:39:

Huisgenoot komt net bij brievenbus vandaan, er was niks. Misschien morgenochtend. Ik hoop toch niet dat ze m verkeerd bezorgd hebben :(Bij ons wordt er ook heel slecht (laat) bezorgd, misschien een 030 probleem ofzo? Laatst deed bij mij een simpele envelop A´dam/Utrecht er een week over.
if we all light up, we can scare away the dark...
Yavanna, ik heb je pakket binnengekregen. Ontzettend bedankt!! Je hoort tzt van me wanneer jouw spullen worden weggegeven!
We houden het maar op maffe post dan. Ik heb trouwens al de hele dag het tuniekje aan dat ik van Joda heb gekregen, en mijn (mannelijke) huisgenoten vonden het erg mooi! Kreeg te horen waarom ik er een hemdje onder aan had, met dit weer mocht ik toch wel een beetje decollete laten zien. Lol. Ik vind m prachtig iig! En met een van de broeken van Fash eronder is het echt een leuk setje!
Oh, en de post heeft geen stempel gezet over de postzegels. Nog een keer gebruiken?
O yes! Mijn beste vriend 'pakjesman' kwam persoonlijk een enveloppe afgeven, de schat. Mijn tweede floddermouwenshirtje is binnen! Ik ben de floddermouwenkampioen! Reactie van man 'o, geinig' dikke hit dus
quote:zeldamarathonnl schreef op 24 juli 2012 @ 18:44:

Yavanna, ik heb je pakket binnengekregen. Ontzettend bedankt!! Je hoort tzt van me wanneer jouw spullen worden weggegeven!

Oh fijn, hopelijk draagt het wat bij

Ben benieuwd hoe dat gaat straks al de actie start, ga het in de smiezen houden!
quote:Biebeltje schreef op 24 juli 2012 @ 18:55:

Oh, en de post heeft geen stempel gezet over de postzegels. Nog een keer gebruiken?natuurlijk!
Ik báál als een stekker, echt.

Gisteren het laatste restje spul opgestuurd naar twee forumdames, als ik track&trace mag vertrouwen hebben ze het beiden inmiddels binnen.

Maar.......... ik héb niks meer om weg te geven, na jaren alles en nog wat, meubels, vloerkleden, kleding, tuinmeubels etc door heel den lande verspreid te hebben is alles wat overbodig is om weg te geven gewoon óp, echt helemaal óp.

Daar baal ik dus echt van, zelfs de kerstballen hebben al een leuke bestemming gekregen (in juli ) dus ik ben echt geheel en totaal lós.

Met zo'n leuk topic als dit is dat fiks balen

Ik heb hooguit nog een gebruikt nagelknippertje.....
quote:UCchick1990 schreef op 24 juli 2012 @ 18:53:

We houden het maar op maffe post dan. Ik heb trouwens al de hele dag het tuniekje aan dat ik van Joda heb gekregen, en mijn (mannelijke) huisgenoten vonden het erg mooi! Kreeg te horen waarom ik er een hemdje onder aan had, met dit weer mocht ik toch wel een beetje decollete laten zien. Lol. Ik vind m prachtig iig! En met een van de broeken van Fash eronder is het echt een leuk setje! voor het tuniekje
quote:UCchick1990 schreef op 24 juli 2012 @ 18:53:

We houden het maar op maffe post dan. Ik heb trouwens al de hele dag het tuniekje aan dat ik van Joda heb gekregen, en mijn (mannelijke) huisgenoten vonden het erg mooi! Kreeg te horen waarom ik er een hemdje onder aan had, met dit weer mocht ik toch wel een beetje decollete laten zien. Lol. Ik vind m prachtig iig! En met een van de broeken van Fash eronder is het echt een leuk setje!Leuk! Jij broeken van FV, FV broeken van mij, ik een jurk van Bird en had jij niet ook iets aan Bird gestuurd? Mooi rondje weggeven
Ik kreeg trouwens gisteren, niet via het topic maar via mijn moeder, nog twee grote tassen vol kinderkleding. Eentje voor dochter (met echt te schattige dingen van de buurvrouw van mijn broertje) en eentje met een stel broeken en shirts voor zoon, van mijn nicht. Helemaal leuk!
ik wil ivm privacy, toch mijn nickname veranderen, kan dat en zoja hoe?
quote:tatlitatli schreef op 24 juli 2012 @ 19:33:

[...]

Leuk! Jij broeken van FV, FV broeken van mij, ik een jurk van Bird en had jij niet ook iets aan Bird gestuurd? Mooi rondje weggeven Ja volgens mij is de camera naar Bird gegaan :-D Mooi rondje inderdaad!
heb nog een bon zag ik net in mijn mailbox:

Omdat u in mei uw vakantie heeft geboekt bij Arke, ontvangt u hierbij uw Landal GreenParks cheque t.w.v. 50,-*!

Deze cheque geeft u 50,- korting op een heerlijk verblijf bij Landal GreenParks. Gezellig met het hele gezin of rustig samen? Relaxen of lekker actief bezig zijn? Landal GreenParks heeft voor ieder wat wils!

Deze cheque kunt u inwisselen voor 1 november 2012 bij één van de 130 Arke winkels voor een verblijf in de periode 26 oktober 2012 t/m 16 april 2013 (m.u.v. 21 december 2012 tot 4 januari 2013).

Neem deze cheque mee en kom langs bij één van de 130 Arke winkels en boek uw Landal GreenParks vakantie! Klik hier voor een overzicht van de dichtstbijzijnde Arke winkels.

Kan per mail verzonden worden!
quote:.... schreef op 24 juli 2012 @ 19:47:

ik wil ivm privacy, toch mijn nickname veranderen, kan dat en zoja hoe?Je kan je nick niet veranderen. Het enige wat je kan doen is deze op anoniem laten zetten (even vragen in het mod topic) en een nieuwe nick maken. Weet wel dat je daar niet hetzelfde mailadres voor kan gebruiken.
Jeuj!

Ik heb vandaag een heeeeeeeeeeele doos boeken van Mika (toch? Ik weet alleen je echte naam ) gekregen. Helemaal super!!

Kan ik de vakantie door. Vriend vond het maar niks trouwens.

Die vond Eragon veel leuker, die ik van Polkadot gekregen heb!

Ook een paar heeeeeele mooie sieraden van VogelT, waarvan ik er eentje wel hier terug ga zetten, dant daar is mijn nek te dik voor

En waar ik minstens net zo blij van word zijn die enthousiaste mailtjes van mensen die mijn spullen gekregen hebben en er helemaal blij van zijn!

Met als hoogtepuntje de heerlijke superenthousiaste reacties van Ikbenanoniem en Twijfelaar.

You made my day, meisjes!!
668, the neighbour of the Beast
@ italie meisje ik heb niet alles terug gelezen maar even in het algemeen als je op dit topic reageert ben je toch jouw privacy kwijt nu of later. Ook als je alleen maar spullen verstuurt en niets ontvangt, je moet toch jouw naam en rekening nr. Geven bij het overmaken van de verzendkosten. Kan het trouwens ook zonder naamvermelding? Of je moet geen verzendkosten terug willen om anoniem te blijven, dat kan natuurlijk ook . En je moet ook duijdelijk aangeven dat de spullen alleen opgestuurd kunnen worden en niet opgehaald of afgeleverd, op deze manier hoef niet jouw eigen adres op te geven. Tja het is aan jou of je het allemaal de moeite waard vind...om te geven of ontvangen bedoel ik.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 juli 2012 @ 19:58:

[...]

Je kan je nick niet veranderen. Het enige wat je kan doen is deze op anoniem laten zetten (even vragen in het mod topic) en een nieuwe nick maken. Weet wel dat je daar niet hetzelfde mailadres voor kan gebruiken.oke, in ieder geval bedankt
Ik heb laatst ook iets weggeven (niet hier op topic) maar had mijn naam er ook niet bij geschreven stom stom!

Dat moet wel anders zijn de gegevens voor de bank niet compleet is nog een heel gedoe geweest geld terug laten storten opnieuw overmaken dus helaas kan je dat beter wel doen!
Marels, ik ben wel benieuwd naar de ketting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven