Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
ikbenanoniem, de armband is binnen en hij is prachtig! Heel erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 24 juli 2012 @ 17:55:

Rougelove een blender, een citruspers en broeken in verschillende maten.

Vriendelijke groet,

Personal assistent van Dubbelvla

Hm een blender heb ik ook nog nodig.

Dubbelvla was eerst maar als zij 'm niet wil...

Kan je mailadres alleen niet vinden chocolover.
Sorry mazou, ben in een gekke bui. De blender is van dubbelvla. Er had iemand op gereageerd maar dat ben ik kwijt. Personal assistent is dus niks voor mij.. Misschien kun je het ergens teruglezen?
quote:chocolover schreef op 24 juli 2012 @ 18:08:

Sorry mazou, ben in een gekke bui. De blender is van dubbelvla. Er had iemand op gereageerd maar dat ben ik kwijt. Personal assistent is dus niks voor mij.. Misschien kun je het ergens teruglezen?

Haha ik geloof je wel hoor.

Nou ja, je kunt het in ieder geval op je CV zetten he.
De blender was al naar.. Eeeeuuhm... (ik weet het niet meer).

Zodra er eenmaal gemaild is zie ik alleen maar de 'gewone' namen of email adressen.
Jippie! Vandaag een hele doos vol kookboeken van Bird gehad, een sjaal en kookboek van Marels, en een jurkje van Rougelove! Hiephoi, helemaal blij! :D Alleen het jurkje is me te groot, dat is jammer. Ik mail je daar nog over Rougelove.

Ik heb net twee pakketjes op de post gedaan en vanavond doe ik nog brievenbuspost weg.
Ik ben jaloers, mijn pakje van IBA is er nog niet stomme post hier, ik verdenk ze ervan op maandag niet te bezorgen... Stiek, doos met lijstje is op de post gegaan!
quote:UCchick1990 schreef op 24 juli 2012 @ 18:16:

Ik ben jaloers, mijn pakje van IBA is er nog niet stomme post hier, ik verdenk ze ervan op maandag niet te bezorgen... Stiek, doos met lijstje is op de post gegaan!uhm maar het is toch dinsdag vandaag?!?
[quote]schaduwlicht schreef op 24 juli 2012 @ 18:16:

Hiephoi, helemaal blij! :-D Alleen het jurkje is me te groot, dat is jammer. Ik mail je daar nog over Rougelove.

quote]

Is dat dat ene leuke jurkje? Want dan hou ik me aanbevolen!!!
Ik heb nog een paar superleuke, nieuwe slippers!

Maat 38!

Slipperzzz
Zijn idd leuk Gaby!
Hebbuhhhhh?
@Lorenne: Heb jij misschien een anoniem emailadres? Ik durf de mijne hier niet zo neer te zetten..
Yep, zijn inderdaad leuk, maar 40 graag
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 24 juli 2012 @ 18:18:

[...]

uhm maar het is toch dinsdag vandaag?!? Sjeeetje, je hebt nog gelijk ook. T is de hitte. T moet wel. Of ik word op mijn 22e dement...
Nee, voor mij zijn ze ook een maat te klein, maar wel leuk!
Ohh die slippertjes zijn leuk Gaby! Ik houd me aanbevolen maar was niet de eerste geloof ik

Ik moet zelf nog steeds foto´s maken van de laarsjes en de jurkjes. Ga ik hopelijk vanavond doen maar ben een beetje druk met twee kindjes en een ziek, zwak, misselijke husband.
if we all light up, we can scare away the dark...
tatlitatli, dan mag jij ze hebben!

En ik had volgens mij wel interesse in iets van jou... Weet alleen ff niet meer wat haha!!
Ehhh ik weet het ook niet, die enkellaarsjes waar ik nog een foto van moet maken misschien?
if we all light up, we can scare away the dark...
Iemand toevallig interesse in een simpel zwart blousje? Maat 42 van het merk Yessica (C&A), kaartje zit er nog aan.

quote:UCchick1990 schreef op 24 juli 2012 @ 18:16:

Ik ben jaloers, mijn pakje van IBA is er nog niet stomme post hier, ik verdenk ze ervan op maandag niet te bezorgen...Dat is wel raar, want Lorenne, Ibi en Rougelove hebben hun envelop vandaag allemaal gekregen. En ze zijn gisteren samen gepost bij het postkantoor.
tatli, ik weet het ook niet, mail me maar op gabysmissie at hotmail. com

Dan kan ik de slippers naar je opsturen!
@ labelootje, is het niet juist zo dat je bij verzenden je privacy houd? Je hoeft nl je adres er niet op te zetten.

Bij ophalen moet je mensen je adres geven en zien je in het eggie.

Lijkt mij minder privacy.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven