Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 12 januari 2013 om 01:45
zaterdag 12 januari 2013 om 13:01
yasmijn schreef op 10 januari 2013 @ 16:05:
Waarom heb ik "laatste" wel op tablet en telefoon en niet op laptop?
Waarom kan ik op laptop wel ingelogd blijven maar op telefoon en tablet niet?
Toevoeging:
Sinds een uur heb ik 'laatste' ook niet meer op tablet en telefoon.
Geen doen zo.
En dat ik niet ingelogd kan blijven op tel en tablet is nog lastiger zelfs.
Waarom heb ik "laatste" wel op tablet en telefoon en niet op laptop?
Waarom kan ik op laptop wel ingelogd blijven maar op telefoon en tablet niet?
Toevoeging:
Sinds een uur heb ik 'laatste' ook niet meer op tablet en telefoon.
Geen doen zo.
En dat ik niet ingelogd kan blijven op tel en tablet is nog lastiger zelfs.
zaterdag 12 januari 2013 om 15:05
quote:steel_schaapje schreef op 12 januari 2013 @ 14:40:
Mod, ik heb op iPhone, laptop en ipad geen 'laatste', maar op mijn tv wel. Hoe kan dat nou?
Beste Steel Schaapje,
Het handigste is om alle technische vragen te stellen op het Bugtopic bij Overig. Dan lopen de vragen niet door elkaar tussen de 2 mod topics en dan ziet de techn. dienst ook de vragen c.q. opmerkingen, melden van bugs.
mvg,
Junior.
Mod, ik heb op iPhone, laptop en ipad geen 'laatste', maar op mijn tv wel. Hoe kan dat nou?
Beste Steel Schaapje,
Het handigste is om alle technische vragen te stellen op het Bugtopic bij Overig. Dan lopen de vragen niet door elkaar tussen de 2 mod topics en dan ziet de techn. dienst ook de vragen c.q. opmerkingen, melden van bugs.
mvg,
Junior.
zaterdag 12 januari 2013 om 16:27
quote:gypsygirl-1 schreef op 12 januari 2013 @ 16:24:
Is er een aanval gaande op het vivaforum?
Ik krijg steeds van mijn virusscanner een melding dat er inhoud geblokkeerd wordt die mogelijk van onveilige websites afkomstig is..
Ik heb mijn alu-hoedje op en heb nergens last van . Er zijn op techn. gebied dingen veranderd van de week bij Viva dus je kan het beste even je cookies en geschiedenis verwijderen en dan kijken of je er nog last van hebt.
mvg.
Junior.
Is er een aanval gaande op het vivaforum?
Ik krijg steeds van mijn virusscanner een melding dat er inhoud geblokkeerd wordt die mogelijk van onveilige websites afkomstig is..
Ik heb mijn alu-hoedje op en heb nergens last van . Er zijn op techn. gebied dingen veranderd van de week bij Viva dus je kan het beste even je cookies en geschiedenis verwijderen en dan kijken of je er nog last van hebt.
mvg.
Junior.
zaterdag 12 januari 2013 om 16:47
quote:aardbeitje1 schreef op 12 januari 2013 @ 01:45:
Hallo,
zouden misschien al mijn topics verwijderd kunnen worden?
Ik zie namelijk dat het allemaal bij mekaar misschien wat te herkenbaar is geworden. En mijn berichten weghalen heeft niet veel zin aangezien je uit de reacties nog steeds wel het verhaal kunt opmaken.
alvast bedankt!
Beste aardbeitje,
In principe verwijderen wij niet zomaar een topic. En zeker niet als het er veel zijn waar ook veel anderen op hebben gereageerd. Je kunt een mail sturen met je vraag naar forum@viva.nl. Hier zal worden bekeken wat we voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Hallo,
zouden misschien al mijn topics verwijderd kunnen worden?
Ik zie namelijk dat het allemaal bij mekaar misschien wat te herkenbaar is geworden. En mijn berichten weghalen heeft niet veel zin aangezien je uit de reacties nog steeds wel het verhaal kunt opmaken.
alvast bedankt!
Beste aardbeitje,
In principe verwijderen wij niet zomaar een topic. En zeker niet als het er veel zijn waar ook veel anderen op hebben gereageerd. Je kunt een mail sturen met je vraag naar forum@viva.nl. Hier zal worden bekeken wat we voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zaterdag 12 januari 2013 om 17:12
quote:JuniorModeratorViva schreef op 12 januari 2013 @ 16:27:
[...]
mvg.
Junior.Ga ik even doen..
[...]
mvg.
Junior.Ga ik even doen..
zaterdag 12 januari 2013 om 19:38
zaterdag 12 januari 2013 om 20:22
zaterdag 12 januari 2013 om 23:32
Hallo Mod, aangezien de kans groot is dat DE PARODIËTTES DRAVEN DOOR (III) het viva topic van het jaar wordt, lijkt het me goed dat het alvast een sticky topic wordt met een kleurtje.
En hebben jullie al gestemd op SNEERLEVERWORST als vivawoord van 2013? Doen hoor!
Mocht ik teveel OT gaan, beschouw dit bericht dan als niet geschreven.
En hebben jullie al gestemd op SNEERLEVERWORST als vivawoord van 2013? Doen hoor!
Mocht ik teveel OT gaan, beschouw dit bericht dan als niet geschreven.