Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 21 december 2014 om 16:10
quote:fluim schreef op 21 december 2014 @ 16:08:
ik doe ook nooit een allergie test. denk dat ze dat van de warenwet op hun verpakking moeten zetten\
en dat als er iets misgaat je ze niet aansprakelijk kan stellen want dan had je die verdomde test maar moeten doen ;)ah, op die manier. Logisch eigenlijk wel. Thanks, dan worden de haren vanavond rood.
ik doe ook nooit een allergie test. denk dat ze dat van de warenwet op hun verpakking moeten zetten\
en dat als er iets misgaat je ze niet aansprakelijk kan stellen want dan had je die verdomde test maar moeten doen ;)ah, op die manier. Logisch eigenlijk wel. Thanks, dan worden de haren vanavond rood.
zondag 21 december 2014 om 16:13
quote:fluim schreef op 21 december 2014 @ 16:12:
barbiee is van de webbodum verdwenen nadat zij het licht in de vroege donkere ochtend zag
Nadat ik haar hier niet zag, zat ze opeens op het andere forum waar ik ook zit. Daar is een hoop gedoe geweest en nu is ze gister geblokkeerd. Inmiddels zit ze alweer ergens anders.
barbiee is van de webbodum verdwenen nadat zij het licht in de vroege donkere ochtend zag
Nadat ik haar hier niet zag, zat ze opeens op het andere forum waar ik ook zit. Daar is een hoop gedoe geweest en nu is ze gister geblokkeerd. Inmiddels zit ze alweer ergens anders.
zondag 21 december 2014 om 16:14
Ik zit nu even in de stinkende ammoniageuren, maar sneeuwwitje gaat jaloers zijn straks!quote:fluim schreef op 21 december 2014 @ 16:14:
poezie, probeer is even of die fles in dat gat past van die uitgedrukte avocado
want dan zou het kunnen zijn dat je hem daarin kan zetten wanneer je aan het kliederen bent zodat de tafel ofzo niet vies wordt
als dat het niet is ga ik nog een optie bedenkenFluim je bent geniaaaaal!
poezie, probeer is even of die fles in dat gat past van die uitgedrukte avocado
want dan zou het kunnen zijn dat je hem daarin kan zetten wanneer je aan het kliederen bent zodat de tafel ofzo niet vies wordt
als dat het niet is ga ik nog een optie bedenkenFluim je bent geniaaaaal!
zondag 21 december 2014 om 16:19
quote:Dystania schreef op 21 december 2014 @ 15:46:
Ha, daar was ik ook weer eens. Zit nog wel volop terug te lezen, ben nu bij de haaropknappers-voor-de-kerst. Ik wil m'n haar ook weer verven, alleen op dat pakje staat dat je voor zo'n allergietest 48 uur een beetje achter je oor moet laten zitten. Ik vind het wel erg lang, zou ik het vanavond gewoon doen? Nog nooit op verf gereageerd en heb gisteravond dat 'monster' aangebracht. Of testen jullie sowieso niet? (Ja sorry, kom ik weer aan met een non-probleem... )Ik test nooit, luiheid reuze stoer
Ha, daar was ik ook weer eens. Zit nog wel volop terug te lezen, ben nu bij de haaropknappers-voor-de-kerst. Ik wil m'n haar ook weer verven, alleen op dat pakje staat dat je voor zo'n allergietest 48 uur een beetje achter je oor moet laten zitten. Ik vind het wel erg lang, zou ik het vanavond gewoon doen? Nog nooit op verf gereageerd en heb gisteravond dat 'monster' aangebracht. Of testen jullie sowieso niet? (Ja sorry, kom ik weer aan met een non-probleem... )Ik test nooit, luiheid reuze stoer
zondag 21 december 2014 om 16:23
Wij zijn in onze vakantiewoning gearriveerd Net met vakantiehond een uurtje in het bos naast de vakantiewoning gelopen en nu heerlijk op de bank. Vriend is blij met Fox sport en heb ik ook geen last meer van.
Er stond ook een heerlijke fles rode port als welkom klaar
Beetje jammer dat ik wel gewoon moet werken morgen
Er stond ook een heerlijke fles rode port als welkom klaar
Beetje jammer dat ik wel gewoon moet werken morgen
zondag 21 december 2014 om 16:29
Amaqanda: oh gut, daar ook nog. En rood!
Fluim: ik krijg het er warm van.
Bieb2.0: haha! Ik heb voorheen ook nooit getest (maar toen verfde m'n moeder m'n haar dus ik las eigenlijk sowieso nooit het pakje, kun je nagaan hoe lang het al geleden is), maar de laatste tijd ben ik zo'n schijterd... Je vakantiewoning en alles eromheen klinkt heerlijk!
Misspoez: die is leuk.
Fluim: ik krijg het er warm van.
Bieb2.0: haha! Ik heb voorheen ook nooit getest (maar toen verfde m'n moeder m'n haar dus ik las eigenlijk sowieso nooit het pakje, kun je nagaan hoe lang het al geleden is), maar de laatste tijd ben ik zo'n schijterd... Je vakantiewoning en alles eromheen klinkt heerlijk!
Misspoez: die is leuk.