Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 30 december 2014 om 18:53
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 december 2014 @ 18:45:
Mag ik even inbreken in dit geestverruimende gesprek om naar behoren te stuiteren?
Mijn onvolprezen uitzendbureau heeft (na flink zeuren mijnerzijds) een baantje voor me geregeld, met vaste uren , 24 om precies te zijn met een uitloop naar 40 bij grote drukte. En dit keer niet ergens in de van god en het OV verlaten rimboe, maar op spuugafstand van mijn nederige stulpje . En het is nog een baantje voor langere tijd ook, met uitzicht op een Contract !
Maandag ga ik kennismaken, en dinsdag kan ik beginnen. Leuk begin van het nieuwe jaar hoor .Mooi! gefeliciteerd LV
Mag ik even inbreken in dit geestverruimende gesprek om naar behoren te stuiteren?
Mijn onvolprezen uitzendbureau heeft (na flink zeuren mijnerzijds) een baantje voor me geregeld, met vaste uren , 24 om precies te zijn met een uitloop naar 40 bij grote drukte. En dit keer niet ergens in de van god en het OV verlaten rimboe, maar op spuugafstand van mijn nederige stulpje . En het is nog een baantje voor langere tijd ook, met uitzicht op een Contract !
Maandag ga ik kennismaken, en dinsdag kan ik beginnen. Leuk begin van het nieuwe jaar hoor .Mooi! gefeliciteerd LV
dinsdag 30 december 2014 om 18:54
dinsdag 30 december 2014 om 18:54
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 december 2014 @ 18:53:
Dank voor de felicitaties . Het is gewoon productiewerk hoor, maar ik ben zo blij als een hond met zeven staarten. Want oproepwerk is leuk, maar je weet maar nooit waar je aan toe bent. En met nog een hele winter voor de boeg (met kans op storm en gladheid en zo) is het ook wel prettig om niet elke keer veertien kilometer te hoeven fietsen .
Stabiliteit is ook gewoon fijn.
(ook handig voor als je nog eens wil gaan studeren, dan weet je ook hoe je moet plannen)
Dank voor de felicitaties . Het is gewoon productiewerk hoor, maar ik ben zo blij als een hond met zeven staarten. Want oproepwerk is leuk, maar je weet maar nooit waar je aan toe bent. En met nog een hele winter voor de boeg (met kans op storm en gladheid en zo) is het ook wel prettig om niet elke keer veertien kilometer te hoeven fietsen .
Stabiliteit is ook gewoon fijn.
(ook handig voor als je nog eens wil gaan studeren, dan weet je ook hoe je moet plannen)
dinsdag 30 december 2014 om 19:03
quote:Istar_ schreef op 30 december 2014 @ 18:58:
Normale mensen krijgen het ook maar 1x en pas na hun 50ste.
Volgens mij heb ik het ook een keer gehad, maar dan alleen in mijn gezicht. Dat was helemaal opgezwollen. En ook maar aan een kant. Gelukkig deed het geen pijn, zag er alleen niet uit. En ik was ook nog geen vijftig, maar ik ben altijd al wel een beetje voorlijk geweest.
Wat rot dat het telkens terugkomt.
Normale mensen krijgen het ook maar 1x en pas na hun 50ste.
Volgens mij heb ik het ook een keer gehad, maar dan alleen in mijn gezicht. Dat was helemaal opgezwollen. En ook maar aan een kant. Gelukkig deed het geen pijn, zag er alleen niet uit. En ik was ook nog geen vijftig, maar ik ben altijd al wel een beetje voorlijk geweest.
Wat rot dat het telkens terugkomt.
dinsdag 30 december 2014 om 19:05
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 19:03:
[...]
Wat rot dat het telkens terugkomt.In je gezicht kan gevaarlijk zijn
[...]
Wat rot dat het telkens terugkomt.In je gezicht kan gevaarlijk zijn
dinsdag 30 december 2014 om 19:06
dinsdag 30 december 2014 om 19:08
dinsdag 30 december 2014 om 19:09
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 december 2014 @ 19:08:
[...]
Humpf. Mijn dochter heeft geloof ik al drie keer de waterpokken gehad, dus dat je dat virus maar één keer kan oplopen verwijs ik graag naar het rijk der fabelen.
Waterpokken en gordelroos zijn hetzelfde virus. Het verschil is dat waterpokken vanaf buiten komt en je het dus vaker kan krijgen.
Gordelroos zit al in je zenuwpunten en komt dus van binnenuit.
[...]
Humpf. Mijn dochter heeft geloof ik al drie keer de waterpokken gehad, dus dat je dat virus maar één keer kan oplopen verwijs ik graag naar het rijk der fabelen.
Waterpokken en gordelroos zijn hetzelfde virus. Het verschil is dat waterpokken vanaf buiten komt en je het dus vaker kan krijgen.
Gordelroos zit al in je zenuwpunten en komt dus van binnenuit.