Welkom in Café Wakker!
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:00
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 augustus 2015 @ 22:56:
[...]
He Lime,
Wat had je oppashond?Die stond vanmorgen te piepen en te janken beneden, had ineens diarree. Rijst en kipfilet gegeven, veel wandelen. Verder is hij wat suffig. Maar bij de laatste wandeling net moest zijn bal wel weer mee. Dat is een goed teken
[...]
He Lime,
Wat had je oppashond?Die stond vanmorgen te piepen en te janken beneden, had ineens diarree. Rijst en kipfilet gegeven, veel wandelen. Verder is hij wat suffig. Maar bij de laatste wandeling net moest zijn bal wel weer mee. Dat is een goed teken
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:05
quote:Galileo schreef op 08 augustus 2015 @ 23:00:
Lime, fijn dat je goede zorg voor je oppashond heeft geholpen. Netjes van je dat je goed zorgt.
Met mij gaat het goed. Ik heb lekker een dagje niks gedaan. Morgen weer op bezoek bij moeder.
Ha MV!
Tuurlijk zorg ik goed voor hem. Hij is me toevertrouwd, dus ik doe mijn best.
Lekker een dagje niks doen, je hebt het druk genoeg. Dan moet je goed voor jezelf zorgen. Bij tank dagje. Ben je er morgen weer voor je moeder. Sterkte
Lime, fijn dat je goede zorg voor je oppashond heeft geholpen. Netjes van je dat je goed zorgt.
Met mij gaat het goed. Ik heb lekker een dagje niks gedaan. Morgen weer op bezoek bij moeder.
Ha MV!
Tuurlijk zorg ik goed voor hem. Hij is me toevertrouwd, dus ik doe mijn best.
Lekker een dagje niks doen, je hebt het druk genoeg. Dan moet je goed voor jezelf zorgen. Bij tank dagje. Ben je er morgen weer voor je moeder. Sterkte
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:05
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:08
quote:Marjo41 schreef op 08 augustus 2015 @ 23:05:
Hoi meisjes en Leo.
Ik kom net uit de stad van het terras, we zaten er sinds drie uur vanmiddag. Goed volgehouden al zeg ik het zelf
Fijn dat de hond zich weer wat beter voelt Lime.
Je maakt je extra zorgen denk ik omdat ie niet van jezelf is
Nou dan heb je net de 12 uur niet volgemaakt . Maar 8 uur is ook een werkdag. Haha je hebt gewoon een werkdag op het terras gezeten!
Klopt, wil hem graag volgende week weer goed afleveren. En natuurlijk ook niet leuk om hem niet fit te zien.
Hoi meisjes en Leo.
Ik kom net uit de stad van het terras, we zaten er sinds drie uur vanmiddag. Goed volgehouden al zeg ik het zelf
Fijn dat de hond zich weer wat beter voelt Lime.
Je maakt je extra zorgen denk ik omdat ie niet van jezelf is
Nou dan heb je net de 12 uur niet volgemaakt . Maar 8 uur is ook een werkdag. Haha je hebt gewoon een werkdag op het terras gezeten!
Klopt, wil hem graag volgende week weer goed afleveren. En natuurlijk ook niet leuk om hem niet fit te zien.
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:08
quote:Galileo schreef op 08 augustus 2015 @ 23:00:
Ha MV!Hoe is het met je moeder?
Ha MV!Hoe is het met je moeder?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 8 augustus 2015 om 23:21
zondag 9 augustus 2015 om 00:16
quote:Marjo41 schreef op 09 augustus 2015 @ 00:14:
Beterschap voor je moeder Leo.
Ik weet niet of jij een vest aan moet Lime maar ik heb net een warme douche genomen zo koud had ik het.
Ik had vandaag mijn laatste vakantiedag MV Een vestje had best gekund. Kom net weer binnen, was idd een frisse toestand. Zou bijna Jagermeister gaan drinken
Beterschap voor je moeder Leo.
Ik weet niet of jij een vest aan moet Lime maar ik heb net een warme douche genomen zo koud had ik het.
Ik had vandaag mijn laatste vakantiedag MV Een vestje had best gekund. Kom net weer binnen, was idd een frisse toestand. Zou bijna Jagermeister gaan drinken