Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 september 2015 om 21:43
vrijdag 18 september 2015 om 21:44
Ik had een maaltijdsalade met zilvervliesrijst en tonijn als lunch, eentje met volkoren speltpasta als eerste avondmaaltijd en net voor het avondeten pasta met groenten-tartaarsaus. En toen had ik nog honger en heb ik twee boterhammen geroosterd en daar een fijn gesneden koud karbonaadje op. Met Jalapeno ketchup. Nu een bakkie yoghurt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 18 september 2015 om 21:45
quote:hatsetats schreef op 18 september 2015 @ 21:44:
Ik had een maaltijdsalade met zilvervliesrijst en tonijn als lunch, eentje met volkoren speltpasta als eerste avondmaaltijd en net voor het avondeten pasta met groenten-tartaarsaus. En toen had ik nog honger en heb ik twee boterhammen geroosterd en daar een fijn gesneden koud karbonaadje op. Met Jalapeno ketchup. Nu een bakkie yoghurt.Ts Ts de lunch mag niet hier hè.
Ik had een maaltijdsalade met zilvervliesrijst en tonijn als lunch, eentje met volkoren speltpasta als eerste avondmaaltijd en net voor het avondeten pasta met groenten-tartaarsaus. En toen had ik nog honger en heb ik twee boterhammen geroosterd en daar een fijn gesneden koud karbonaadje op. Met Jalapeno ketchup. Nu een bakkie yoghurt.Ts Ts de lunch mag niet hier hè.
vrijdag 18 september 2015 om 21:46
Ik had een maaltijdsalade met zilvervliesrijst en tonijn als lunch, eentje met volkoren speltpasta als eerste avondmaaltijd en net voor het avondeten pasta met groenten-tartaarsaus. En toen had ik nog honger en heb ik twee boterhammen geroosterd en daar een fijn gesneden koud karbonaadje op. Met Jalapeno ketchup. Nu een bakkie yoghurt.Dat is 4 dagen eten bij mij
Ik had een maaltijdsalade met zilvervliesrijst en tonijn als lunch, eentje met volkoren speltpasta als eerste avondmaaltijd en net voor het avondeten pasta met groenten-tartaarsaus. En toen had ik nog honger en heb ik twee boterhammen geroosterd en daar een fijn gesneden koud karbonaadje op. Met Jalapeno ketchup. Nu een bakkie yoghurt.Dat is 4 dagen eten bij mij
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 18 september 2015 om 21:46
quote:Fenrir-Greyback schreef op 18 september 2015 @ 21:36:
[...]
Lekker, knoflooksoep! Heb je een recept? Ik ben nou toch bezig.
Mijn foon wil geen links kopiëren maar ik gebruik het basisrecept van de allerhande. Kan niet missen.
En dan maak ik de bouillon zelf en gebruik verse tijm om mee te koken en knijp er een citroen in uit. Maar dat is puur míjn versie hoor.
De basissoep is ook erg lekker.
[...]
Lekker, knoflooksoep! Heb je een recept? Ik ben nou toch bezig.
Mijn foon wil geen links kopiëren maar ik gebruik het basisrecept van de allerhande. Kan niet missen.
En dan maak ik de bouillon zelf en gebruik verse tijm om mee te koken en knijp er een citroen in uit. Maar dat is puur míjn versie hoor.
De basissoep is ook erg lekker.
vrijdag 18 september 2015 om 21:47
Ik had een maaltijdsalade met zilvervliesrijst en tonijn als lunch, eentje met volkoren speltpasta als eerste avondmaaltijd en net voor het avondeten pasta met groenten-tartaarsaus. En toen had ik nog honger en heb ik twee boterhammen geroosterd en daar een fijn gesneden koud karbonaadje op. Met Jalapeno ketchup. Nu een bakkie yoghurt.Godskolere. Ik begin al ranzig te boeren van je post alleen al.
Ik had een maaltijdsalade met zilvervliesrijst en tonijn als lunch, eentje met volkoren speltpasta als eerste avondmaaltijd en net voor het avondeten pasta met groenten-tartaarsaus. En toen had ik nog honger en heb ik twee boterhammen geroosterd en daar een fijn gesneden koud karbonaadje op. Met Jalapeno ketchup. Nu een bakkie yoghurt.Godskolere. Ik begin al ranzig te boeren van je post alleen al.
vrijdag 18 september 2015 om 21:47
vrijdag 18 september 2015 om 21:48
quote:frida_suarez schreef op 18 september 2015 @ 21:46:
[...]
De basissoep is ook erg lekker.Ah, Allerhande dus weer. Leve Allerhande
[...]
De basissoep is ook erg lekker.Ah, Allerhande dus weer. Leve Allerhande
vrijdag 18 september 2015 om 21:48
vrijdag 18 september 2015 om 21:51
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 september 2015 @ 21:49:
[...]
Fiep?https://nl.wikipedia.org/wiki/Preoccupatie
[...]
Fiep?https://nl.wikipedia.org/wiki/Preoccupatie
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 18 september 2015 om 21:52
quote:inkie1 schreef op 18 september 2015 @ 21:48:
Ik heb zin om morgen sushi te eten maar ik heb de consumentengids gelezen over alle bacteriën die erin zitten en nu is de lol er een beetje af. Zo jammer of hebben jullie nog goede tegenargumenten zodat ik het wel kan eten?
Zelf maken anders?
Ik heb als argumenten om wél sushi buiten de deur te eten dat ik bij heel veel van wat ik eet niet weet of het wel met schone handjes is gemaakt.
Ik heb zin om morgen sushi te eten maar ik heb de consumentengids gelezen over alle bacteriën die erin zitten en nu is de lol er een beetje af. Zo jammer of hebben jullie nog goede tegenargumenten zodat ik het wel kan eten?
Zelf maken anders?
Ik heb als argumenten om wél sushi buiten de deur te eten dat ik bij heel veel van wat ik eet niet weet of het wel met schone handjes is gemaakt.
vrijdag 18 september 2015 om 21:52
Ik heb zin om morgen sushi te eten maar ik heb de consumentengids gelezen over alle bacteriën die erin zitten en nu is de lol er een beetje af. Zo jammer of hebben jullie nog goede tegenargumenten zodat ik het wel kan eten?Nee
Ik heb zin om morgen sushi te eten maar ik heb de consumentengids gelezen over alle bacteriën die erin zitten en nu is de lol er een beetje af. Zo jammer of hebben jullie nog goede tegenargumenten zodat ik het wel kan eten?Nee
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 18 september 2015 om 21:53
Yep. Gewoon negeren en naar die ene lekkere gaan bij jou in de plaats.
Die maken a la minute.
En als je nou morgen gaat heb je als bonus: mij
Ik ga heerlijk sushi en bimi bop daar eten.
Yep. Gewoon negeren en naar die ene lekkere gaan bij jou in de plaats.
Die maken a la minute.
En als je nou morgen gaat heb je als bonus: mij
Ik ga heerlijk sushi en bimi bop daar eten.