Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Grappig. Eerder vandaag maakte iemand een vieze opmerking naar mij. Die heb ik genegeerd en nu heeft ze een ban. Karma bestaat toch
Wat zijn we lief hè Fiets

Die vlotte bevalling was trouwens wel de leukste van de vier. Geen centje pijn en ik was ook meteen weer hardstikke fit. Dochter lag al aan de borst toen de verloskundige me de schaar kwam brengen.
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 20:36:

Voor Nous: Erwtensoep met roggebrood.Ho ho, dat is geen volwaardige maaltijd
quote:Honeymoonquiz schreef op 18 september 2015 @ 20:48:

[...]

Ho ho, dat is geen volwaardige maaltijd Waarom niet?
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 20:49:

[...]

Waarom niet?Heb ik vandaag geleerd in het topic over Hollands feesteten.
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 20:49:

[...]

Waarom niet?Soep, tsk. Daar kun je echt niet mee aankomen hoor. Voor je het weet gaan je gasten met honger naar huis, de horror.
quote:catacarax schreef op 18 september 2015 @ 20:39:

[...]

Je hebt 'm door! Staat zijn koffer al buiten?Ik hartje patat dus hij mag nog even blijven
@Star kan je dat niet zelf samenstellen bij de toppings??
quote:yette schreef op 18 september 2015 @ 20:52:

@Star kan je dat niet zelf samenstellen bij de toppings??O jij had een bezorger! Ik had een diepvries, dus wordt wat lastig.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 18 september 2015 @ 20:51:

[...]

Soep, tsk. Daar kun je echt niet mee aankomen hoor. Voor je het weet gaan je gasten met honger naar huis, de horror.Ik vind soep ook echt ruk
quote:Fenrir-Greyback schreef op 18 september 2015 @ 20:51:

[...]

Soep, tsk. Daar kun je echt niet mee aankomen hoor. Voor je het weet gaan je gasten met honger naar huis, de horror.Ik zit best vol en had geen visite. Dan mag het toch wel?
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 20:55:

[...]

Ik zit best vol en had geen visite. Dan mag het toch wel?Die Glitterspice is behoorlijk koekoek trouwens zeg.
quote:Star schreef op 18 september 2015 @ 20:58:

[...]

Die Glitterspice is behoorlijk koekoek trouwens zeg.

Ja, die ben ik al eens eerder in een topic tegen gekomen. Die heeft echt een heel nauw wereldbeeld om het netjes te zeggen

Vind het wel grappig dat ze een ban heeft, ik had haar niet eens gestaft.
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 21:02:

[...]

Ja, die ben ik al eens eerder in een topic tegen gekomen. Die heeft echt een heel nauw wereldbeeld om het netjes te zeggen

Vind het wel grappig dat ze een ban heeft, ik had haar niet eens gestaft.En niet haar eerste zo te zien; 48 uur.
Ik hoop dat ze er van geniet
Oh wat aten we vandaag is het hier? Vriend kookte, fijn biefstukje, doperwten, krieltjes, peper-rodewijn-saus
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 september 2015 @ 20:22:

Kookbeurt van vriend.

Patat (geen friet) oorlog met uien en een vega bamischijf.

Het zat in een papieren zak. Iets zegt mij dat hij niet heeft staan zwoegen in de keuken.Ik hou van patat uit een zak.
Hier een superlekkere jambalaya (een tex-mex stoofpot) met rijst, tomaten, paprika, mais, kip, tonijn (omdat garnalen hier niet te krijgen zijn), ui, merguezworstjes, limoensap, nootmuskaat, marjolein en laurierblad. En een fikse dot tobasco, natuurlijk.

Ik heb gekookt, zoiets verfijnds lukt mijn vriendin niet.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 september 2015 @ 21:17:

Hier een superlekkere jambalaya (een tex-mex stoofpot) met rijst, tomaten, paprika, mais, kip, tonijn (omdat garnalen hier niet te krijgen zijn), ui, merguezworstjes, limoensap, nootmuskaat, marjolein en laurierblad. En een fikse dot tobasco, natuurlijk.

Ik heb gekookt, zoiets verfijnds lukt mijn vriendin niet.Wat zijn merguezworstjes en waar haal ik die en waardoor kan ik ze in crisisgevallen vervangen?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 18 september 2015 @ 21:22:

[...]

Wat zijn merguezworstjes en waar haal ik die en waardoor kan ik ze in crisisgevallen vervangen?

Weet je dat niet?

Hier verkoopt de Marokkaanse slager ze.
Merguezworstjes haal je bij de Marokkaanse slagers. In noodgevallen kun je ze door ieder soort worstje - ik maak hem soms zelfs met vegetarische worstjes, en dan quorn in plaats van kip - vervangen. De enige reden dat ik ze gebruik is dat het de makkelijkst te krijgen worstjes hier zijn. Maar het werkt verdomd goed.

Pb maar even als je het recept wilt. In 25 minuten klaar in de magnetron!
IMHO
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 21:02:

[...]

Vind het wel grappig dat ze een ban heeft, ik had haar niet eens gestaft.Er wordt regelmatig in haar posts gegumd. Over homostellen met kinderen had ze dingen te zeggen waarvan me het bloed naar mijn hoofd schoot.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 18 september 2015 @ 21:22:

[...]

Wat zijn merguezworstjes en waar haal ik die en waardoor kan ik ze in crisisgevallen vervangen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:frida_suarez schreef op 18 september 2015 @ 21:26:

[...]

Er wordt regelmatig in haar posts gegumd. Over homostellen met kinderen had ze dingen te zeggen waarvan me het bloed naar mijn hoofd schoot.Ook over lesbische stellen en BAM'ers.
Pasta met aubergine, courgette, spekjes, crème fraîche, tomatenpuree en kaas uit de oven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven