Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 24 februari 2016 om 21:44
quote:Amaqanda schreef op 24 februari 2016 @ 21:41:
[...]
Ik heb nog nooit aan de ontvangende kant van zo een dramapost gezeten, misschien is het ook wel een stukje jaloezie hoor.Mooi onderwerp voor je POP.
[...]
Ik heb nog nooit aan de ontvangende kant van zo een dramapost gezeten, misschien is het ook wel een stukje jaloezie hoor.Mooi onderwerp voor je POP.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 24 februari 2016 om 21:45
woensdag 24 februari 2016 om 21:47
quote:Amaqanda schreef op 24 februari 2016 @ 21:46:
[...]
Is het alweer tijd om die in te leveren bij de mods? Ja, heb jij je afspraak voor je functioneringsgesprek nog niet? Zijn ze laat mee dan.
[...]
Is het alweer tijd om die in te leveren bij de mods? Ja, heb jij je afspraak voor je functioneringsgesprek nog niet? Zijn ze laat mee dan.
woensdag 24 februari 2016 om 21:49
quote:Goede-Fee schreef op 24 februari 2016 @ 21:43:
[...]
Stel niks voor hoor, tenminste ik heb er niks van dat Dadel me negeert vanaf net.
Dan is er nog niet op het juiste knopje gedrukt. Want anders krijg je uitslag. Het begint met een beetje jeuk, maar daarna krijg je allemaal rode bulten. Die knappen open, en daar loopt dan irritatievocht uit.
Echt, het is een Straf hoor, zo'n negeer.
[...]
Stel niks voor hoor, tenminste ik heb er niks van dat Dadel me negeert vanaf net.
Dan is er nog niet op het juiste knopje gedrukt. Want anders krijg je uitslag. Het begint met een beetje jeuk, maar daarna krijg je allemaal rode bulten. Die knappen open, en daar loopt dan irritatievocht uit.
Echt, het is een Straf hoor, zo'n negeer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 24 februari 2016 om 21:50
quote:feow schreef op 24 februari 2016 @ 21:49:
[...]
Echt, het is een Straf hoor, zo'n negeer.Gebeurt dat ook als je niet weet dat je bij iemand onder de negeer staat?
[...]
Echt, het is een Straf hoor, zo'n negeer.Gebeurt dat ook als je niet weet dat je bij iemand onder de negeer staat?
woensdag 24 februari 2016 om 21:52
quote:feow schreef op 24 februari 2016 @ 21:49:
[...]
Echt, het is een Straf hoor, zo'n negeer.Ow, ik krijg wel jeuk rond mijn anus ineens.
[...]
Echt, het is een Straf hoor, zo'n negeer.Ow, ik krijg wel jeuk rond mijn anus ineens.
woensdag 24 februari 2016 om 21:52
quote:Solomio schreef op 24 februari 2016 @ 21:50:
[...]
Gebeurt dat ook als je niet weet dat je bij iemand onder de negeer staat?Ja, maar minder erg. De meesten herkennen het dan niet en denken dat het zwemmerseczeem is.
[...]
Gebeurt dat ook als je niet weet dat je bij iemand onder de negeer staat?Ja, maar minder erg. De meesten herkennen het dan niet en denken dat het zwemmerseczeem is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.