Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 26 juli 2016 om 20:26
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 juli 2016 @ 20:11:
Sommige tere zieltjes vinden duidelijk zijn vergelijkbaar met bot.Ik denk ook oprecht dat het soms een "cultuurverschil" is. Wat boven de rivieren als direct en duidelijk wordt bestempeld, vindt men beneden de rivieren eerder bot en onbeschoft. Je kunt hetzelfde op verschillende manieren zeggen, en persoonlijk ben ik geen fan van de "Hollandse" manier. Als dat me een teer zieltje maakt, so be it.
Sommige tere zieltjes vinden duidelijk zijn vergelijkbaar met bot.Ik denk ook oprecht dat het soms een "cultuurverschil" is. Wat boven de rivieren als direct en duidelijk wordt bestempeld, vindt men beneden de rivieren eerder bot en onbeschoft. Je kunt hetzelfde op verschillende manieren zeggen, en persoonlijk ben ik geen fan van de "Hollandse" manier. Als dat me een teer zieltje maakt, so be it.
Slik die kikker!
dinsdag 26 juli 2016 om 23:10
woensdag 27 juli 2016 om 08:27
quote:Skaep schreef op 26 juli 2016 @ 19:45:
[...]
Ik was er ook in dat topic. Was namelijk even heel leuk en gezellig daar. Maar nu is het net als de rest van de pijler weer vergiftigd door die haatdragende armageddon types. Ik heb mijn portie weer gehad. Was ergens wel goed om dat soort mensen tegen te komen. Wat moeten die een kutleven hebben zeg...
En die Jc2 is helemaal zielig. Die heeft een hypotheek van 310.000 op een huis dat nog maar 200.000 waard is en ze woont midden in een warzone. Islamitische straatbendes, verkrachtingen, vechtpartijen... Sinds er twee jaar geleden sociale huurwoningen gebouwd zijn waar alleen maar islamieten zijn komen wonen, is een Parijse banlieue er niets bij...Klopt.
[...]
Ik was er ook in dat topic. Was namelijk even heel leuk en gezellig daar. Maar nu is het net als de rest van de pijler weer vergiftigd door die haatdragende armageddon types. Ik heb mijn portie weer gehad. Was ergens wel goed om dat soort mensen tegen te komen. Wat moeten die een kutleven hebben zeg...
En die Jc2 is helemaal zielig. Die heeft een hypotheek van 310.000 op een huis dat nog maar 200.000 waard is en ze woont midden in een warzone. Islamitische straatbendes, verkrachtingen, vechtpartijen... Sinds er twee jaar geleden sociale huurwoningen gebouwd zijn waar alleen maar islamieten zijn komen wonen, is een Parijse banlieue er niets bij...Klopt.
woensdag 27 juli 2016 om 10:17
woensdag 27 juli 2016 om 12:11
Zen uw en de baas worden?
Trek alle verlepte planten aan gort en gooi ze weg.
Peperpitjes de grond in en in de volle zon met een kapje tegen verdampen.
Nee, ik weet ook niet waar het over gaat, maar ik verklaar oorlog aan de bladluizen.
Liefde verklaren aan rode pepertjes. Dat is lekker. Weer een leuk project.
Hier een afgesloten bakje met aardbeien en die doen het beter dan de ventilerende.
Hebben al een maand geen water meer gehad. Ik was vergeten dat ik iets in het bakje had geplant.
Zolang de aardbeien en de rode papers groeien. Zolang is er hoop, ...... geloof en liefde er ook maar bij voor de variatie.
Peren met mosterd zijn lekker.
Trek alle verlepte planten aan gort en gooi ze weg.
Peperpitjes de grond in en in de volle zon met een kapje tegen verdampen.
Nee, ik weet ook niet waar het over gaat, maar ik verklaar oorlog aan de bladluizen.
Liefde verklaren aan rode pepertjes. Dat is lekker. Weer een leuk project.
Hier een afgesloten bakje met aardbeien en die doen het beter dan de ventilerende.
Hebben al een maand geen water meer gehad. Ik was vergeten dat ik iets in het bakje had geplant.
Zolang de aardbeien en de rode papers groeien. Zolang is er hoop, ...... geloof en liefde er ook maar bij voor de variatie.
Peren met mosterd zijn lekker.
woensdag 27 juli 2016 om 12:12
quote:Skaep schreef op 27 juli 2016 @ 11:57:
Gut, wat heb je hier toch een vreselijke en vreselijk domme mensen... Ik ben weer in het uitzwaai topic geweest... slecht voor mijn bloeddruk...
Nu weer even zennn worden...
Klopt het forum wemelt van de domme mensen..
Pijlers die je niet wilt zien kun je gewoon verbergen hè maar dat wist je vast wel..
Gut, wat heb je hier toch een vreselijke en vreselijk domme mensen... Ik ben weer in het uitzwaai topic geweest... slecht voor mijn bloeddruk...
Nu weer even zennn worden...
Klopt het forum wemelt van de domme mensen..
Pijlers die je niet wilt zien kun je gewoon verbergen hè maar dat wist je vast wel..