Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 juli 2016 @ 17:31:

Raar ook dat die nieuwelingen altijd direct napraat weten te vinden.En met forumjargon als 'tvp' nog wel.
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 juli 2016 @ 17:34:

[...]

Ja zeg, wat een drama zou dat zijn.Misschien heel raar om toe te geven, maar ik zou daar dus 's avonds echt niet van kunnen slapen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 juli 2016 @ 17:31:

Raar ook dat die nieuwelingen altijd direct napraat weten te vinden.Ja en ze hebben altijd dezelfde smoesjes, ze zijn "getipt" door iemand of iemand heeft ze "verwezen" naar np om daar de discussie voort te zetten. Trapt toch niemand in . Make that de kat maar wise.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Nou, kom ik hier als frisse nieuweling vol goede moed en plezier posten, doen jullie zo tegen mij. Jullie zijn gemeheeeeen, boehoehoe.

'

P.s. waar zit het stafknopje?
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:35:

[...]

Misschien heel raar om toe te geven, maar ik zou daar dus 's avonds echt niet van kunnen slapen.Ik weet nog wel een goeie therapeut met een gaatje in haar agenda. Hier zijn wel behandelingen voor .
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:37:

Nou, kom ik hier als frisse nieuweling vol goede moed en plezier posten, doen jullie zo tegen mij. Jullie zijn gemeheeeeen, boehoehoe.

'

P.s. waar zit het stafknopje?Allemaal de schuld van hét groepje .
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 juli 2016 @ 17:38:

[...]

Ik weet nog wel een goeie therapeut met een gaatje in haar agenda. Hier zijn wel behandelingen voor .Hoezo therapie, ik open gewoon een topic. Dan krijg ik vast heel veel lieve, meelevende, fijne reacties. Therapie heb ik al zo vaak gehad en dat heeft nooit ook maar iets geholpen want geen enkele therapeut begrijpt mij. Ze zeggen allemaal dat mijn klachten vaker voorkomen, maar dat kan helemaal niet want ik weet heel goed dat mijn klachten uniek zijn.
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 juli 2016 @ 17:39:

[...]

Allemaal de schuld van hét groepje .Ja, daar was ik al voor gewaarschuwd, maar mijn vriendin zei dat ik ook wel bij het groepje kon komen als ik bij de juiste mensen ging slijmen.
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:37:

'

P.s. waar zit het stafknopje?Ik zou zeggen, open er een topic over.
Ik vraag me wel eens af hoe sommige mensen kunnen functioneren in het dagelijks leven:

Hoe kind en hond in kleine auto vervoeren?
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:41:

[...]

Ja, daar was ik al voor gewaarschuwd, maar mijn vriendin zei dat ik ook wel bij het groepje kon komen als ik bij de juiste mensen ging slijmen.

Wat zijn zoal je doelen op Viev? Want afhankelijk daarvan kom je in een groepje.

Als ik je zo lees denk ik dat ik wel weet bij wie je moet gaan slijmen. Jij past in de groep die een hrs nodig heeft want je bent een huilie .
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 juli 2016 @ 17:48:

[...]

Wat zijn zoal je doelen op Viev? Want afhankelijk daarvan kom je in een groepje.

Als ik je zo lees denk ik dat ik wel weet bij wie je moet gaan slijmen. Jij past in de groep die een hrs nodig heeft want je bent een huilie . Ik ben helemaal geen huillie, ik ben een stoere chick.
Maar ik heb gehoord dat er hier een forumkoningin is? En dat ik het beste in haar groepje kan proberen te komen? Ik ben alleen even haar naam kwijt. Iets van Gasmijn? ofzo?
En dan maar klagen dat Nederland naar de klote gaat. Echt onbegrijpelijk de reacties van sommigen hier in dit topic. Zo aso.

Langparkeren in woonwijk
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:50:

[...]

Ik ben helemaal geen huillie, ik ben een stoere chick.Wat is dit > dan?
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:51:

Maar ik heb gehoord dat er hier een forumkoningin is? En dat ik het beste in haar groepje kan proberen te komen? Ik ben alleen even haar naam kwijt. Iets van Gasmijn? ofzo?Gasmijn noemen we haar als ze chili con carne heeft gegeten. Normaal gesproken noemen we haar gewoon Yasmijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 juli 2016 @ 17:53:

[...]

Wat is dit > dan? Wie ben jij, waarom doe je zo gemeen tegen mij? Heb ik jou ooit iets misdaan? Pas maar op, ik zet je onder de negeer, juffrouw.
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:53:

En dan maar klagen dat Nederland naar de klote gaat. Echt onbegrijpelijk de reacties van sommigen hier in dit topic. Zo aso.

Langparkeren in woonwijkLaat me raden, we zijn aan vandalisme toe inmiddels?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 juli 2016 @ 17:54:

[...]

Gasmijn noemen we haar als ze chili con carne heeft gegeten. Normaal gesproken noemen we haar gewoon Yasmijn.Oh, dank je, ik ga haar gelijk even een lief pb'tje sturen.
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 17:54:

[...]

Laat me raden, we zijn aan vandalisme toe inmiddels?Ja, en volkomen gerechtvaardigd, dat snap je. Want als je iemands auto vernield dan zal dat ze wel leren om volkomen legaal ergens te parkeren waar jij misschien wil staan.
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:53:

Langparkeren in woonwijk

Oké dan. Ik vind dat zo parkeren ook best asociaal en had de politie gebeld maar de opties die zij geven....

Nou ja die ballonnen en folie zijn wel geinig. Ooit de auto van de collega van ex ingepakt in huishoudfolie, erg leuk! Voor zijn verjaardag. Zou het bij een vreemde niet doen.
Ik zou ook niet drie weken ergen op die manier parkeren, maar om dan iemands auto te vernielen. Bah.
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 17:54:

[...]

Wie ben jij, waarom doe je zo gemeen tegen mij? Heb ik jou ooit iets misdaan? Pas maar op, ik zet je onder de negeer, juffrouw.Ik ben Kia, aangenaam. En je gaat je gang maar .
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 juli 2016 @ 18:00:

[...]

Ik ben Kia, aangenaam. En je gaat je gang maar .Oh, Kia! Die Kia! Jij bent leuk, zegt mijn vriendin!
quote:Woll_Stone schreef op 28 juli 2016 @ 18:01:

[...]

Oh, Kia! Die Kia! Jij bent leuk, zegt mijn vriendin! Jaja, slijmbal. En wie is die vriendin dan? Laat haar mij eerst jouw cv maar eens sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven