Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 12 oktober 2016 om 21:13
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 oktober 2016 @ 21:10:
[...]
Ik vrees van niet. Ze hebben net samen hun koffers gepakt en zijn weggelopen Eén keer door de straat schallen "liefie, je bent je literatuur onder je matras vergeten!" en ze zijn voor Sesamstraat weer thuis.
[...]
Ik vrees van niet. Ze hebben net samen hun koffers gepakt en zijn weggelopen Eén keer door de straat schallen "liefie, je bent je literatuur onder je matras vergeten!" en ze zijn voor Sesamstraat weer thuis.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 12 oktober 2016 om 21:13
quote:Star schreef op 12 oktober 2016 @ 21:12:
[...]
Nogmaals, waarom deed je vorige week dan gewoon normaal en gezellig mee? Wat is er in vredesnaam gebeurd dat je nu weer zo doet?Ik denk dat ze hier de ruzie zoekt die ze niet van haar vriend krijgt
[...]
Nogmaals, waarom deed je vorige week dan gewoon normaal en gezellig mee? Wat is er in vredesnaam gebeurd dat je nu weer zo doet?Ik denk dat ze hier de ruzie zoekt die ze niet van haar vriend krijgt
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
woensdag 12 oktober 2016 om 21:14
woensdag 12 oktober 2016 om 21:15
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 21:14:
[...]
Ik heb een pb ontvangen met info vandaar keihard een mes in mij. Rug
Hier snap ik niks van. Wat voor pb en wat voor mes in je rug?
Vorige week heb ik ook een gesprek met je proberen aan te gaan,omdat het gezelliger leek. Ineens draai je weer helemaal om. Waarom? Zo zonde.
[...]
Ik heb een pb ontvangen met info vandaar keihard een mes in mij. Rug
Hier snap ik niks van. Wat voor pb en wat voor mes in je rug?
Vorige week heb ik ook een gesprek met je proberen aan te gaan,omdat het gezelliger leek. Ineens draai je weer helemaal om. Waarom? Zo zonde.
woensdag 12 oktober 2016 om 21:16
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 21:12:
Ik hou niet van schijnheilige mensen. Keep it real or keep it moving.Wie is hier nou schijnheilig. Zo zit je een hele avond mee te geiten (en nee, mijn of onze humor was toen niet anders) en zo begin je weer te zeiken. Vanwege een paar blote tieten for god sake.
Ik hou niet van schijnheilige mensen. Keep it real or keep it moving.Wie is hier nou schijnheilig. Zo zit je een hele avond mee te geiten (en nee, mijn of onze humor was toen niet anders) en zo begin je weer te zeiken. Vanwege een paar blote tieten for god sake.