Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik draai nog niet zo lang mee, maar dit doe je niet. Ik vind dit een beetje te ver gaan. Vind wel raar hoe er tegen Kia word gedaan. Ik ken haar niet, ook Cookie niet. Maar dit is bespottelijk. Gatver
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:36:

[...]

Heb je kinderen? Werk je met kinderen? Zoja het is emotioneel schadelijk voor kinderen. och arme, wat een onzin
Sommige gekkies leren het nooit. Die krijgen de boel niet op de rit, zelfs niet op het forum. Ze kunnen een tijdje sociaal aangepast doen, maar vallen áltijd door de mand. Dat is treurig. Bijna net zo treurig als deze actie.
Valt helemaal niet door de mand. Ik ben er wel klaar mee mij. Hele privé gegevens zijn hier te grabbel gegooid. Het is vreselijk eng. En dan ook nog dat sommige hier wel even pben over hoe mijn leven is en wat ik allemaal heb gezegd.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:54:

[...]

Loep haar maar!Ik loep niemand.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:41:

Ik zal vast een zeurgleuf ik begrijp de humor niet.Ik heb het je al eerder gezegd: open mijn topics dan niet. Prima hoor, dat jij mijn humor niet begrijpt. Kan gebeuren, even goeie vrienden. Een heleboel anderen begrijpen het gelukkig wel. Maar je hoeft niet meteen giftig te worden.
quote:Rhae schreef op 12 oktober 2016 @ 20:59:

Sommige gekkies leren het nooit. Die krijgen de boel niet op de rit, zelfs niet op het forum. Dat is treurig. Bijna net zo treurig als deze actie.Weetje wat treurig is mensen die net die uit de hoogte doen maar zelf hier 24 uur komen. Please ga op iemand anders neerkijken i aint botherd at all.
Van tetten naar dit. Ik vond zelfs die plista tetten leuker. :(
Nou, dat wordt weer op anoniem, en een paar weken later een lettertje extra.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:59:

Valt helemaal niet door de mand. Ik ben er wel klaar mee mij. Hele privé gegevens zijn hier te grabbel gegooid. Het is vreselijk eng. En dan ook nog dat sommige hier wel even pben over hoe mijn leven is en wat ik allemaal heb gezegd.Ja joh maak er maar weer de zielige Cookielyon show van

Valt helemaal niet door de mand. Ik ben er wel klaar mee mij. Hele privé gegevens zijn hier te grabbel gegooid. Het is vreselijk eng. En dan ook nog dat sommige hier wel even pben over hoe mijn leven is en wat ik allemaal heb gezegd.En daarom ga jij dus ook maar privegegevens te grabbel gooien. Logisch.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:36:

[...]

Heb je kinderen? Werk je met kinderen? Zoja het is emotioneel schadelijk voor kinderen.

Ik heb kinderen.

Ik werk met kinderen.

Ik ben zelfs kind geweest.

Die angst voor bloot is schadelijk. Daar ben ik echt zeker van.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 20:54:

[...]

Loep haar maar!Ja dat vind je zelf ook zo leuk als mensen dat doen. En levert ook zoveel moois op in je eigen topics.

Valt helemaal niet door de mand. Ik ben er wel klaar mee mij. Hele privé gegevens zijn hier te grabbel gegooid. Het is vreselijk eng. En dan ook nog dat sommige hier wel even pben over hoe mijn leven is en wat ik allemaal heb gezegd.Hoe komt men dan aan die prive gegevens vraag ik me af. Wat je niet deelt kan iemand niet weten lijkt me.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 21:00:

[...]

Weetje wat treurig is mensen die net die uit de hoogte doen maar zelf hier 24 uur komen. Please ga op iemand anders neerkijken i aint botherd at all.24 uur? Snoes, ik heb net 6 werkdagen achter de rug En je Engels is belabberd.

Valt helemaal niet door de mand. Ik ben er wel klaar mee mij. Hele privé gegevens zijn hier te grabbel gegooid. Het is vreselijk eng. En dan ook nog dat sommige hier wel even pben over hoe mijn leven is en wat ik allemaal heb gezegd.Kia heeft geen privegegevens van jou hier te grabbel gegooid. Hoe kom je daarbij?!

Valt helemaal niet door de mand. Ik ben er wel klaar mee mij. Hele privé gegevens zijn hier te grabbel gegooid. Het is vreselijk eng. En dan ook nog dat sommige hier wel even pben over hoe mijn leven is en wat ik allemaal heb gezegd.Ja, dus gooi jij een ander z'n privé gegevens op het forum?
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 oktober 2016 @ 21:00:

[...]

Ik heb het je al eerder gezegd: open mijn topics dan niet. Prima hoor, dat jij mijn humor niet begrijpt. Kan gebeuren, even goeie vrienden. Een heleboel anderen begrijpen het gelukkig wel. Maar je hoeft niet meteen giftig te worden.Ik ben niet giftig hoor. Ik begrijp de humor niet nooit begrepen. Wellicht heb ik hier verder niks te zoeken op dit forum echt de ene verbazing naar de andere verbazing.
quote:Cookielyon schreef op 12 oktober 2016 @ 21:00:

[...]

Weetje wat treurig is mensen die net die uit de hoogte doen maar zelf hier 24 uur komen. Please ga op iemand anders neerkijken i aint botherd at all.Kom op meid, hoeveel topics heb jij de afgelopen dagen wel niet geopend?
Nou, jullie geven hem weer van jetje.

En ik vind blote tieten best leuk, op gepaste locaties en gezette tijden. En mijn kinderen zijn bijzonder mallotig, maar dat heeft weinig met mijn boezem te maken.
quote:GateKeeper schreef op 12 oktober 2016 @ 21:01:

[...]

Hoe komt men dan aan die prive gegevens vraag ik me af. Wat je niet deelt kan iemand niet weten lijkt me.

Precies dat vraag ik

Mij ool af.

Valt helemaal niet door de mand. Ik ben er wel klaar mee mij. Hele privé gegevens zijn hier te grabbel gegooid. Het is vreselijk eng. En dan ook nog dat sommige hier wel even pben over hoe mijn leven is en wat ik allemaal heb gezegd.En dus blijf je dat keer op keer herhalen en dan gaan mensen pb'en en zoeken en zo blijf je in de belangstelling staan. Logisch,
quote:GateKeeper schreef op 12 oktober 2016 @ 20:55:

[...]

Het quoten van dat soort gegevens ook niet.was ook niet bedoeld als quote, maar als staf. Ik heb 'm onmiddelijk weggehaald toen ik het zag.
quote:Phaedra_ schreef op 12 oktober 2016 @ 21:02:

[...]

Kom op meid, hoeveel topics heb jij de afgelopen dagen wel niet geopend?Ik doe ook niet uit de hoogte of wel? Ik kijk op niemand neer op niveau etc.

Valt helemaal niet door de mand. Ik ben er wel klaar mee mij. Hele privé gegevens zijn hier te grabbel gegooid. Het is vreselijk eng. En dan ook nog dat sommige hier wel even pben over hoe mijn leven is en wat ik allemaal heb gezegd.Doe dat dan zelf ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven