3000+ deel 95
woensdag 2 november 2016 om 18:54
quote:FlorenceWelch schreef op 02 november 2016 @ 10:46:
Aanraders:
Chelsea Cain - Kick
Dorothy Koomson - Slaap lekker, lieve schat
Tosca Niterink - Vergeetclub
Jessica Knoll - Het gelukkigste meisje ter wereld
staan er al 3 van op m'n telefoon! Dank!
Ik vrees dat ' het gelukkigste meisje ter wereld' zware kost voor me zal zijn. Wat denk jij?
Aanraders:
Chelsea Cain - Kick
Dorothy Koomson - Slaap lekker, lieve schat
Tosca Niterink - Vergeetclub
Jessica Knoll - Het gelukkigste meisje ter wereld
staan er al 3 van op m'n telefoon! Dank!
Ik vrees dat ' het gelukkigste meisje ter wereld' zware kost voor me zal zijn. Wat denk jij?
woensdag 2 november 2016 om 19:46
donderdag 3 november 2016 om 15:42
donderdag 3 november 2016 om 15:46
quote:Velma schreef op 02 november 2016 @ 11:50:
[...]
Wat goed!
Ik ben een beetje vergeten met welke studie je bezig bent, maar dat je dit allemaal kunt naast werken en een gezin vind ik echt enorm knap van je. Succes alvast met je examen.Ik doe Medewerker maatschappelijke zorg niv. 4, ben nu aan mijn laatste jaar bezig! En het is zwaar, erg zwaar met een gezin erbij. Heb in het derde jaar een burn out gehad dus dat jaar doe ik nu opnieuw. Ben wel echt bijna klaar nu! nog even keihard bikkelen en dan heb ik half december mijn diploma (mits alles goedgekeurd wordt)
[...]
Wat goed!
Ik ben een beetje vergeten met welke studie je bezig bent, maar dat je dit allemaal kunt naast werken en een gezin vind ik echt enorm knap van je. Succes alvast met je examen.Ik doe Medewerker maatschappelijke zorg niv. 4, ben nu aan mijn laatste jaar bezig! En het is zwaar, erg zwaar met een gezin erbij. Heb in het derde jaar een burn out gehad dus dat jaar doe ik nu opnieuw. Ben wel echt bijna klaar nu! nog even keihard bikkelen en dan heb ik half december mijn diploma (mits alles goedgekeurd wordt)
zaterdag 5 november 2016 om 17:07