Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 11 november 2016 om 23:39
https://m.youtube.com/watch?v=CtVyl402W5s
Gooi ik deze er maar in.
Ter ere van Cohen, zijn beste vertolker en voor een beter Amerika.
Prachtig nummer
Gooi ik deze er maar in.
Prachtig nummer
vrijdag 11 november 2016 om 23:42
quote:Chevron schreef op 11 november 2016 @ 23:39:
Gooi ik deze er maar in.
Prachtig nummerZoals meerdere mensen al aangaven .Ik heb helemaal niks met Leonard Cohen. Ik wordt depressief van die muziek.
Gooi ik deze er maar in.
Prachtig nummerZoals meerdere mensen al aangaven .Ik heb helemaal niks met Leonard Cohen. Ik wordt depressief van die muziek.
vrijdag 11 november 2016 om 23:49
quote:IrishCassidy schreef op 11 november 2016 @ 23:40:
[...]
Waarom? En wat deed je?
Door iets met bijwerkingen van medicatie, verder laat ik het in het midden, te herkenbaar dan. sorry.
En wat ik deed, dat was aan mijn vorige ava wel te zien, die heb ik net vanavond veranderd, dus misschien ligt die nog in het geheugen.
[...]
Waarom? En wat deed je?
Door iets met bijwerkingen van medicatie, verder laat ik het in het midden, te herkenbaar dan. sorry.
En wat ik deed, dat was aan mijn vorige ava wel te zien, die heb ik net vanavond veranderd, dus misschien ligt die nog in het geheugen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
vrijdag 11 november 2016 om 23:51
quote:paulaner schreef op 11 november 2016 @ 23:49:
[...]
En wat ik deed, dat was aan mijn vorige ava wel te zien, die heb ik net vanavond veranderd, dus misschien ligt die nog in het geheugen. Gitaar toch? Maar waarom snap je dan programma's als TVOH niet? Echte artiesten proberen toch alles?
[...]
En wat ik deed, dat was aan mijn vorige ava wel te zien, die heb ik net vanavond veranderd, dus misschien ligt die nog in het geheugen. Gitaar toch? Maar waarom snap je dan programma's als TVOH niet? Echte artiesten proberen toch alles?
vrijdag 11 november 2016 om 23:55
quote:Chevron schreef op 11 november 2016 @ 23:46:
[...]
Gaat het goed met je? Je bent zo chagrijnig vandaag.Ze zeikt toch altijd alle muzieksuggesties van anderen af? Alles is shit behalve wat ze zelf uitkiest, dan ben je idioot als je dat niet leuk vind. Niks nieuws volgens mij, ik zie het elke vrijdag gebeuren.
[...]
Gaat het goed met je? Je bent zo chagrijnig vandaag.Ze zeikt toch altijd alle muzieksuggesties van anderen af? Alles is shit behalve wat ze zelf uitkiest, dan ben je idioot als je dat niet leuk vind. Niks nieuws volgens mij, ik zie het elke vrijdag gebeuren.
vrijdag 11 november 2016 om 23:58
quote:ZombieQueen schreef op 11 november 2016 @ 23:55:
[...]
Ze zeikt toch altijd alle muzieksuggesties van anderen af? Alles is shit behalve wat ze zelf uitkiest, dan ben je idioot als je dat niet leuk vind. Niks nieuws volgens mij, ik zie het elke vrijdag gebeuren.Nee hoor ZQ, ik ben veel netter dan jij bent qua woorden. Als bepaalde muziek niet mijn smaak is, zeg ik dat het niet mijn smaak is. Ik kraak mensen niet af.
[...]
Ze zeikt toch altijd alle muzieksuggesties van anderen af? Alles is shit behalve wat ze zelf uitkiest, dan ben je idioot als je dat niet leuk vind. Niks nieuws volgens mij, ik zie het elke vrijdag gebeuren.Nee hoor ZQ, ik ben veel netter dan jij bent qua woorden. Als bepaalde muziek niet mijn smaak is, zeg ik dat het niet mijn smaak is. Ik kraak mensen niet af.
vrijdag 11 november 2016 om 23:59
quote:IrishCassidy schreef op 11 november 2016 @ 23:51:
[...]
Gitaar toch? Maar waarom snap je dan programma's als TVOH niet? Echte artiesten proberen toch alles?
Sorry, ik heb last van de medicatie, en daardoor worden hele grote lappen tekst mij iets teveel qua concentratie,
Maar de korte versie,
Talentenshows zijn per definitie doorgestoken kaart, of ze nou landelijk of lokaal worden georganiseerd.
Die show die prime time TV halen, zijn tot op het bot van te voren door geregisseerd.
Daar zijn de commerciële en financiële belangen zo groot dat er niets aan het toeval word overgelaten.
Dus ook de winnaar niet,
Als u begrijpt wat ik bedoel. (naar een andere bekende Nederlander)
[...]
Gitaar toch? Maar waarom snap je dan programma's als TVOH niet? Echte artiesten proberen toch alles?
Sorry, ik heb last van de medicatie, en daardoor worden hele grote lappen tekst mij iets teveel qua concentratie,
Maar de korte versie,
Talentenshows zijn per definitie doorgestoken kaart, of ze nou landelijk of lokaal worden georganiseerd.
Die show die prime time TV halen, zijn tot op het bot van te voren door geregisseerd.
Daar zijn de commerciële en financiële belangen zo groot dat er niets aan het toeval word overgelaten.
Dus ook de winnaar niet,
Als u begrijpt wat ik bedoel. (naar een andere bekende Nederlander)
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
zaterdag 12 november 2016 om 00:00
quote:ZombieQueen schreef op 11 november 2016 @ 23:55:
[...]
Ze zeikt toch altijd alle muzieksuggesties van anderen af? Alles is shit behalve wat ze zelf uitkiest, dan ben je idioot als je dat niet leuk vind. Niks nieuws volgens mij, ik zie het elke vrijdag gebeuren.Yep, het wordt echt standaard op de vrijdagavond. Lekker andermans keuzes en smaak afzeikvrijdagavond is het geworden.
[...]
Ze zeikt toch altijd alle muzieksuggesties van anderen af? Alles is shit behalve wat ze zelf uitkiest, dan ben je idioot als je dat niet leuk vind. Niks nieuws volgens mij, ik zie het elke vrijdag gebeuren.Yep, het wordt echt standaard op de vrijdagavond. Lekker andermans keuzes en smaak afzeikvrijdagavond is het geworden.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 12 november 2016 om 00:00
quote:paulaner schreef op 11 november 2016 @ 23:59:
[...]
Maar de korte versie,
Dus ook de winnaar niet,
Als u begrijpt wat ik bedoel. (naar een andere bekende Nederlander)Oh dat zal best, dus wie gaat winnen volgens jou? Deze TVOH?
[...]
Maar de korte versie,
Dus ook de winnaar niet,
Als u begrijpt wat ik bedoel. (naar een andere bekende Nederlander)Oh dat zal best, dus wie gaat winnen volgens jou? Deze TVOH?
zaterdag 12 november 2016 om 00:01