Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Mamz, dat is hier eigenlijk vaste prik. Man of één van de kinderen presteren het ieder jaar om vlak voor de vakantie ziek te worden. Nu zijn ze overigens met zijn tweetjes, man heeft weer een beginnende kaakholteonsteking. Maar hij vertikt het om ermee naar de huisarts te gaan voor antibiotica of om het eindelijk eens te laten uitspoelen.

Boro, wat staat er volgend jaar te gebeuren, heb ik iets gemist?
knuffel boro, en dan ben ik benieuwd naar volgend jaar :-)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ai, Coebergh, dat wordt best lastig, de kleine schat en een broeierige wond (hoop dat de huisarts zegt dat het allemaal okee is). Hoop dat hij heel goed snapt dat mama nu niet zo heel strak kan knuffelen.

Die poolse vrouw: je kan een stuk slechter treffen. De mensen die al heel lang werken hebben ook zo iets van liever lui dan moe. Moet ook wel bij het aantal uren dat ze per week werken, maar toch. Als ze goed bezemt: houwen als je kan!
Pips, ik ben ook niet aan de oefening toegekomen. Toen ik in bed lag lag ik nog wat te denken, en die gedachtes gingen vanzelf over in ingewikkelde wiskundige figuren en sterkteberekeningen en toestanden, waardoor ik zó in slaap viel!!!

Op zich niet erg natuurlijk, want voor mij is het hele idee van de loslaatoefening lekker in slaap vallen en dat is nu ook gebeurd, maar toch,,, Ik ga het vanavond na het sporten eens op de bank proberen!!

Verder hard aan het werk vandaag, dus ik kom hier vanavond pas weer kijken!

Voor nu alleen even een knuffel voor Coebergh en Boro en Rainz en Mamz en Zoebie en Jonna, en ach, voor iedereen!!! Want jullie zijn allemaal kanjers!
Mamz,op mijn werk de nodige ervaring opgedaan met poolse mensen,ik kan dus ook wat zeggen in het pools..

Helaas ook minder positief maar ik zie het morgen wel.

Vriend heeft het hier wel een beetje bijgehouden maar dat is toch anders dan als je het zelf doet.En ik vind het dan weer vervelend om te zeggen dat hij dat beter anders kan doen.Hij doet al zo veel nl.

Ik mis de kinderen natuurlijk ontzettend dus dat ukkie weer thuis komt lijkt me erg fijn.Hij zegt zelf steeds,mama buik pijn,kan niet kroelen,als mama beter is gaan we hele week kroelen.Weet nu dat ik vooral eerst aan mezelf moet denken maar volgens mij zijn alle mama's daar niet zo goed in.

Ukkie gaat gewoon met papa mee naar het werk want alleen met hem dat gaat echt nog niet.
Ik mag op gesprek komen vrijdag! Die brief waar HPL mee over na heeft gedacht!! Jeeeej!!! Waarvoor uiteraard mijn grote dank!
anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 13-10-2009 10:49
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hartstikke fijn, MdK! Doe je best

O, als ukkie mee gaat met papa dan is het ook wel heel fijn, dan heb je hem lekker bij je maar niet zo dat je je machteloos voelt.

Die oefeningen: bij mij lukt het alleen geleid. Heb het nog niet geprobeerd met een cd of zo. Als ik het op eigen kracht moet doen kan ik me wel ontspannen, maar voel dan niet van die dingen. Ben er ook wat dubbel in: ik voel wel degelijk (het ging om knellende familiebanden) maar weggooien, weggeven, vragen om hulp, aan een hogere macht, dat lukt me niet zo. Zal wel omdat ik niet zo geloof in dat soort beschermende hogere machten.

Zat in een groep met mensen, heel fijn, over dit soort zaken, geleid. Maar het kostte me teveel energie. Jammer is dat.
Alle diploma's gevonden, wat ik heb ik er eigenlijk veel
anoniem_2774 wijzigde dit bericht op 13-10-2009 13:17
Reden: toch iets te veel info
% gewijzigd
Wow MvK, you rock!
Misschien ben ik hier wel heel naief in hoor Z&Z maar is het niet zo dat de bank een probleem heeft omdat ze veel onverantwoorde leningen heeft uitgeschreven die nu niet meer betaald kunnen worden? Aangezien jullie nog gewoon de hypotheek kunnen betalen hebben jullie dan toch geen probleem of denk ik er nu te simpel over?
MvK ik ga duimen voor je vrijdag

ik weet niet hoe het zit zusenzo, wat er gebeurd met de hypotheken van dsb. Zolang je het kunt betalen zal er geen probleem zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
De bank is failliet, zover ik begrepen heb, moet er nu een andere bank de hypotheken overnemen, maar gaan ze dat wel doen, want dan nemen ze ook alle koopsompolissen en alle schadeclaims over, dus er is nog geen bank die de hypotheken wil overnemen.

Kan dus maar zo zijn dat de curator van de DSB beslist dat wij ons huis moeten direct moeten afbetalen, kan dat niet dan verkopen, ik denk niet dat het zo ver zal gaan, maar je weet het niet.

Zal wel fijn zijn als de hypotheek werd kwijt gescholden, maar zo blont ben ik ook weer niet dus, ja ik maak me wel zorgen.
Nav mijn goede voornemens bij deze:

Nog te doen:

Paardrijden

Hond uitlaten

Eten koken

Hondentraining
Hello!

Vandaag met mn goeie been uit bed gestapt gelukkig

Gisteravond in bed de oefening van HPL geprobeerd, het begin lukte goed en kreeg dus ook wel helderder wat er nu precies dwars zat. Jammergenoeg ben ik niet meer aan het 'weggeef'-gedeelte toegekomen.. toen sliep ik al..

MdK, wat goed dat je bent uitgenodigd voor een gesprek!! Wanneer is het?? Dan kunnen we duimen met zn allen!

En.. leuk dat je gaat shoppen voor een bruidsjurk... ben meegeweest toen mijn 'zusje' haar bruidsjurk ging kopen. Had nooit verwacht dat zo leuk te vinden en al helemaal niet dat ik zelf bijna zin zou krijgen in een echte trouwjurk!

Coebergh, ben benieuwd wat de huisarts zegt van je wond. Het is allemaal best heftig he? Snap dat je je kindjes mist maar.. het is voor een goed doel, straks ben je weer helemaal ok, heus!

Boro, fijn om te weten dat je er op de achtergrond toch bent. Begrijp dat jullie een zware tijd hebben, sterkte daarmee en stiekem toch een

Ben wel heel nieuwsgierig naar het leuks van volgend jaar..

Mijn lijstje voor vandaag is heel kort:

werken

naar The Pixies
Heel kort dan wbt volgend jaar.

Als het meezit worden wij ( als gezin ) mee genomen naar Disney door hele lieve vrienden maar het is nog niet helemaal zeker .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Gelfling, doe je de groeten aan mijn James als je bij de Pixies bent?

Jammer dat ik daar niet naar toe mag, anders hadden we elkaar daar kunnen zien! (als ik niet hoogzwanger was was ik er zeker bij geweest)
Zeker jammer MissM!

Had het wel heel leuk gevonden om je te zien. Ben stiekem best nieuwsgierig naar de forummers in 'real live'

Zal James de groeten doen.. wordt wel een werk om aan iedereen daar te vragen of ie toevallig James is, maar.. dat heb ik er natuurlijk graag voor over
Pixies?Gaaf!!

Boro,wat een lieve mensen!!What goes around,comes around!!

Wond is niet echt aan het onsteken,wel komt er veel wondvocht uit.Weer schoongemaakt en goed in de gaten houden.

Vanmiddag belde de gynaecoloog om te vragen hoe het ging.Vond ik zo aardig!!!Had natuurlijk niet zulke goede ervaring met zhuis hier in B,maar over R echt niets dan lof!

Heb net met een dikke jas aan een kwartiertje buiten gewandeld,was heerlijk om weer een frisse neus te halen.

Zoeb,wat leuk om de rupsen te volgen.Had gister met de kids zitten kijken en die zijn verkocht nu.

Gold,hoe gaat t met je arm?Ben je nog aan het bijkomen van het weekend?

Jonna,xsje geen vlekjes?hier alle kleintjes in de omgeving de 5e of 6e ziekte.

Zus..volg hier het nieuws over DSB,vriend heeft daar zijn zakelijke rekeningen.Van hypotheken geen verstand hier.Maar kan me goed voorstellen dat je toch in spanning zit.

Ik ga weer bankhangen!
Hai Gefling, gesprek is aanstaande vrijdag al! Ik ben net weer thuis, heb mezelf maar eens een pak cadeau gedaan. H&Mmetje maar goed, de baan is nog niet binnen he? Wel leuk ik had een enorm uitgesproken brief geschreven en nu ook een behoorlijk opvallend pak; beetje taupe-kleur en een glimmend stofje. Net geprobeerd en met een lichtmint shirtje en een citroengroen hempje is het echt een supercombi; opvallend, vrolijk maar zakelijk genoeg voor een sollicitatie. (ik weet dat dit een kleurencombi is die zelfs een styliste moeilijk zou doen kijken, maar het is echt zo )

Coubergh, wat fijn dat het niet aan het ontsteken is en dat je zelfs al weer een wandelingetje aan kon

Bor wat een lieve mensen! Gaaf zeg!

?? en James, leuk Pixies, dat is echt way back when!
Coebergh, doe maar rustig aan!

Lijstje voor vandaag helemaal klaar, alleen de workshop nog, maar die is pas vanavond.

Had bij de tandarts wederom alleen maar wat plak, maar ik ga er evengoed altijd met knikkende knieen naartoe. (hoe krijg je hier die puntjes op de e?)

Straks nog even eten koken, en dan door naar de workshop. Hoop dat het goed zal gaan, is de eerste keer dat ik hem zelf geef ipv volg.
Gefeliciteerd met je gesprek MdK! Hoop dat je daarna wederom positief bericht ontvangt!
MdK, gaaf dat je op gesprek mag! En je pak klinkt super!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ha HPL nog een dikke voor het meedenken over de brief die functie is het!
Ga straks alles bij lezen. Moet nu vlug nog even naar de winkel.

Arbo-arts van manlief is net weg en hij mag weer gaan werken. Jippieaeeee.

Even over de rupsen. We hebben al 2 poppen. En er zijn er nog 8 die ook hangen. Dus het gaat goed.
Graag gedaan MdK
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven