E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Ik ben er!
Ja, da's om de hoek. Dan kom ik wel even aanwippen hoor
Ik ben er ook weer!
Jemig, ik wist niet dat jij zo slim was dat je de relativiteitstheorie van Einstein kende, Minny.. *flabbergasted* Of heb je er heel lang voor moeten googlen?

Ik ben present dan!
Kind, ik ben zo slim dat ik niet eens meer hoef te typen en gewoon kan telepatheren met het forum. Ben ondertussen de afwas aan het doen
Ik ben er ook!
Ik ga voor de herkansing!
Een vriendin is dan jarig maar Utrecht is niet zo heel erg ver (uur) dus kan natuurlijk beetje optijd weer weg gaan en dan naar haar verjaardag (dwz ik neem aan dat ze die dan ook zal vieren).

Heel lulverhaal om maar te zeggen: ik WIL graag komen maar heb 'm nog even op "misschien" staan. De intentie is er in ieder geval, kan ik de mensen spreken die ik ook nog had willen spreken (áls die er dan weer bij zijn maar dat moet lukken).

Donkeyshot leuk dat je mede de meet gaat organiseren
Ik kom ook weer!!

En dan kan ik eindelijk tegen twompie zeggen: TWOM-PIE, TWOM-PIE *ja ik had geoefend maar je was weg toen ik doorkreeg dat je er was*
Kut, dan ben ik helemaal hoogzwanger of net ontploft!

Of ik kom gewoon met mijn peuter en pasgeboren tweeling, ook leuk!
Ja, dat vind ik echt.
Jaaaaaaaa *present*

Twomp, je gaat niet alweer eerder weg hoor!
Echt wel dus hè! Yeah!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Hee, da's dichter bij mij ik ga er eens over denken. Want het klonk helemaal goed, jullie meet!
Known to cause insanity in laboratory mice
Count me in!
quote:tilalia2 schreef op 01 november 2009 @ 23:51:

Hee, da's dichter bij mij ik ga er eens over denken. Want het klonk helemaal goed, jullie meet!Geloof me nou: er was niks an....
*knoopt zakdoek om te gaan mailen* moet wel raar lopen als ik dan weer een scriptie te doen heb
Lys, niet zo hard dansen, straks floepen ze eruit!
Mamalief, u kunt er ook wat van!
quote:qwertu schreef op 01 november 2009 @ 23:52:

Count me in!

Count me dan maar weer out....kan ik briefjes doneren waar en aan wie ik wil maar ZIJ graait ze allemaal weer weg!

:alweereenstampvoetsmiley:
quote:mamalief schreef op 01 november 2009 @ 23:52:

[...]

Geloof me nou: er was niks an....

Jokkebrok!
Hahaha, Mamalief.

(Heb je de privéberichtjesoptie van hyves al ontdekt? )
*kruipt over de grond op zoek naar haar lenzen implantaten*
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven