E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
maandag 2 november 2009 om 01:16
quote:minny schreef op 02 november 2009 @ 01:15:
Ik hoop dat ik deze keer geen nachtdienst heb, ga hartig woordje met baas spreken, en dat ik niet ongesteld ben (dus huid in puin). Ik voelde me goed verlept naast al die frisse koppies Dus dat je zo straalde was niet van vreugde, maar enkel de weerschijn van glimmende talg?!
Ik hoop dat ik deze keer geen nachtdienst heb, ga hartig woordje met baas spreken, en dat ik niet ongesteld ben (dus huid in puin). Ik voelde me goed verlept naast al die frisse koppies Dus dat je zo straalde was niet van vreugde, maar enkel de weerschijn van glimmende talg?!
maandag 2 november 2009 om 01:18
maandag 2 november 2009 om 01:19
maandag 2 november 2009 om 01:20
quote:qwertu schreef op 02 november 2009 @ 01:17:
[...]
Op het moment dat ik dingen met Boogje zou gaan doen, lijkt me met name relevant of híj dat erg vindt.
Ja dááág, we zijn hier op het viva-forum hoor!
Mannen hebben niks te willen, die schikken zich maar naar hun lot.
Zijn we nou gofferdegoffer geëmancipeerd of wat!?!
[...]
Op het moment dat ik dingen met Boogje zou gaan doen, lijkt me met name relevant of híj dat erg vindt.
maandag 2 november 2009 om 01:21
Voor zover ik weet bezitten Boogje en ik geen gezamenlijk bed. (Toch?) Maar al zouden we er een bezitten en al zou Mamalief daar al vagina-schetend naast staan, dan zou mijn suggestie zijn dat we ons gewoon even terug zouden trekken in een andere kamer ofzo.
Ik bedoel: ik gun Mamalief ook gewoon haar privacy.
Ik bedoel: ik gun Mamalief ook gewoon haar privacy.
maandag 2 november 2009 om 01:23
quote:boogje schreef op 02 november 2009 @ 01:19:
Q:.. ik zal zometeen even het een en ander op de mail zetten over mijn levensloop, vanaf geboorte, naar vroege jeugdjaren naar pubertijd tot aan nu en dan kun je natuurlijk nog beslissen wat je wil.. .. .. en ik zal echt de laatste zijn die je niet serieus zou nemen, zo ben ik dan ook wel weer..
Hmmm...
Ehhhhmmmmm...
Dus.
Nou, bedankt voor het compliment? Denk ik?
Ik zie je mail vol vertrouwen tegemoet.
Q:.. ik zal zometeen even het een en ander op de mail zetten over mijn levensloop, vanaf geboorte, naar vroege jeugdjaren naar pubertijd tot aan nu en dan kun je natuurlijk nog beslissen wat je wil.. .. .. en ik zal echt de laatste zijn die je niet serieus zou nemen, zo ben ik dan ook wel weer..
Hmmm...
Ehhhhmmmmm...
Dus.
Nou, bedankt voor het compliment? Denk ik?
Ik zie je mail vol vertrouwen tegemoet.
maandag 2 november 2009 om 01:24
quote:mamalief schreef op 02 november 2009 @ 01:20:
[...]
Hé, laat me nou in ieder geval doen alsóf het me interesseert.
Ik bedoel...
Straks heb ik een ban aan mijn broek wegens virtuele aanranding. En dan is het helemaal bye-bye Boogje Vivaforum.
[...]
Hé, laat me nou in ieder geval doen alsóf het me interesseert.
Ik bedoel...
Straks heb ik een ban aan mijn broek wegens virtuele aanranding. En dan is het helemaal bye-bye Boogje Vivaforum.
maandag 2 november 2009 om 01:25
maandag 2 november 2009 om 01:26
Ik heb best wat leugens verteld in mijn leven hoor. Vandaag zelfs nog. In dit topic zelfs nog. Maar dit was er nou juist precies géén. Sowwie. Had graag je huid afgekraakt hoor, als jij je daar beter door zou voelen. Maar ik heb alleen maar een stralende en gezellige Minny gezien. Je gehele reputatie en zelfbeeld enzo ten spijt.
maandag 2 november 2009 om 01:27