3000+ Deel 18

06-01-2010 21:51 3029 berichten

Ελλα φιλρακια

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

-respect voor elkaar.

-persoonlijke postings niet quoten.

-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

Zus, met je 10.000 postings.

Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis

No en Bi van ons allen

*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]

.
Alle reacties Link kopieren
Ja snap ik als je kan bellen weet je tenminste dat ze door de sneeuw aan het ploegen is ofzo.
Bianc, morgen direct aankaarten bij een arts dat ze een duppel infus krijgt wat jullie ook zelf kunnen bedienen.

Ik heb zo'n ding gehad na mijn ongeluk. Het is beveiligd tegen overdosis maar geeft wat speling in de toediening van de medicatie en geeft jullie wat rust dat jullie niet afhankelijk zijn zoals nu.
Heb ik dat?!
quote:Bianca40 schreef op 08 januari 2010 @ 23:34:

Ja Enneaaa en ik kan er slecht tegen om afhankelijk te zijn van een boerentrien zonder mobieltje!

Appeltje Fijn dat je een leuke avond hebt gehad!! Ben je nou nog een beetje trots op jezelf i.v.m. vanochtend? En hebben ze het goed gedaan?Ben nog steeds trots! En alles is goed gegaan gelukkig!
Kut, geef me dat nummmer!
ah ok... geen sneeuw of gladheid dus, net na jou gepost.
Lieve Appel, ik weet niet van vanochetend>

Jij nog 1 x zefggen? Pffff dronken hoor
Beterschap met je koppie straat., niet fijn.
Iry... met de morfinepomp moeten ze weer gaan zoeken naar de juiste dosering, en ze is nu zo rustig en ontspannen dat ze dat niet wilden gaan starten omdat het goed gaat met de pleisters.

We hebben het hoofdkantoor gebeld en die zeggen dat we even tot kwart voor twaalf moeten wachten omdat ze haar ook niet kunnen bereiken. Op haar thuisnummer nam ze niet op dus ze nemen aan dat ze onderweg is!

Ik ga dus over 7 minuten weer bellen en het lukt dan wel om beleefd te blijven maar ik laat me niet afschepen en we gaan niet zelf met medicatie aan de slag.... no way!! Ik vraag toch ook niet of mijn huisarts bij mij de c.v.-ketel komt vervangen!!
Zjeen, ga lekker slapen meis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat ongelofelijk slordig van ze Bi. Hopelijk komt ze heel snel nog. Hoe kun je zo'n afhankelijk iemand nou laten zitten?
Bi, waarom wachten? NU!
quote:Sgaapie schreef op 08 januari 2010 @ 23:37:

Bianc, morgen direct aankaarten bij een arts dat ze een duppel infus krijgt wat jullie ook zelf kunnen bedienen.

Ik heb zo'n ding gehad na mijn ongeluk. Het is beveiligd tegen overdosis maar geeft wat speling in de toediening van de medicatie en geeft jullie wat rust dat jullie niet afhankelijk zijn zoals nu.

Dat wilde ik net zeggen. Daar ben ik ook bekend mee.

Kunt daarmee 1 keer per uur een extra dosis toedienen.
Appel... je bent goed!!!
leuk he appel?
Goed zo Appel!
Oh sorry |Bi, mosterd.

Nee, ik ga pas slapen als ik meeeer van bianca's moedere weet

Appel????
Ik ben NU aan het bellen
Oh Appel....jij kan het ook!!!!!!!
Rustig blijven en zelfverzekerd
Hier een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten, goed gezelschap en gewonnen met monopoly tycoon. Kan niet beter

Ow en heel belangrijk ik heb me niet overgegeten wat ik regelmatig doe. Heb echt rustig en bewust gegeten. Voel me echt stukken beter dan de afgelopen dagen.
quote:zjena35 schreef op 08 januari 2010 @ 23:42:

Oh Appel....jij kan het ook!!!!!!!

Ja! En ik ga jullie er nu mee overspoelen denk ik.
Bi Dus
goed zo IBI, ben trots op je
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh, klinkt gezellig IBI!

Wij hier echt de HELE avond lopen liggen zitten te forummen.\Errug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven