Bezemtopic deel 6
dinsdag 9 maart 2010 om 11:23
Zeg meissies moete jullie niet eens iets gaan doen???
Zit daar maar een beetje op het forum.
Hup Bor de tuinen in.
Buuf koud douche is gezond.
Mamz van wie moet de avator gewijzigd worden? Van jezelf? En heb jij nog steeds geen verwarming dan? Had je voor het weekend al niet. En nee het paard kon niet door de voordeur want dan moest het via de keuken. Da's een omweg. En een behoorlijke. Het was juist zo leuk dat het mijn vader niet lukte en broer meteen wel.
Fijn Its dat het caafje weer wat begint te doen met zijn achterpootjes. Nu zijn bazinnetje nog met haar vinger.
Fysio weer gehad voor vandaag gelukkig. Vanmiddag naar de orthopeed.
Zit daar maar een beetje op het forum.
Hup Bor de tuinen in.
Buuf koud douche is gezond.
Mamz van wie moet de avator gewijzigd worden? Van jezelf? En heb jij nog steeds geen verwarming dan? Had je voor het weekend al niet. En nee het paard kon niet door de voordeur want dan moest het via de keuken. Da's een omweg. En een behoorlijke. Het was juist zo leuk dat het mijn vader niet lukte en broer meteen wel.
Fijn Its dat het caafje weer wat begint te doen met zijn achterpootjes. Nu zijn bazinnetje nog met haar vinger.
Fysio weer gehad voor vandaag gelukkig. Vanmiddag naar de orthopeed.
dinsdag 9 maart 2010 om 11:23
dinsdag 9 maart 2010 om 11:25
Jonna,trekzalf wil weleens helpen,het stinkt maar haalt wel het vuil eruit.Mijn ervaring is dat het soms lng duurt voor zo'n ding echt rijp is...als het is wat ik denk dan he
Druif,bij de lidl hebben ze kleine reepjes,ik geloof 5 in een pakje voor 1 euro nog wat.
I'ts wat fijn dat ottelientje het weer goed doet.
Mamz,en jij zegt wat van/over mij?Wat een lijst heb je al afgewerkt!
Druif,bij de lidl hebben ze kleine reepjes,ik geloof 5 in een pakje voor 1 euro nog wat.
I'ts wat fijn dat ottelientje het weer goed doet.
Mamz,en jij zegt wat van/over mij?Wat een lijst heb je al afgewerkt!
dinsdag 9 maart 2010 om 11:41
De avatar van Buuv moet worden aangepast (tenzij ze het goed vndt dat ik haar Jonna noem)
Ben uitermate nieuwsgierig naar het raadsel van de wandelende boom.
En nu de koters ophalen. Da's ook werk. Wel minder, het zijn er maar twee vandaag.
Zoebie, ik heb van het weekend wel warmte gehad. Zou het nu vast ook weer hebben als ik op het juiste knopje op zolder druk. Maar dat ding moet toch worden bijgevuld, anders blijft 'ie afslaan.
Hopelijk komen de mannetjes van de verwarming voor vijf uur, anders ga ik bij de buurtjes om de combinatietang en probeer het toch zelf. En als alles niet lukt druk ik gewoon op het knopje.
Ben uitermate nieuwsgierig naar het raadsel van de wandelende boom.
En nu de koters ophalen. Da's ook werk. Wel minder, het zijn er maar twee vandaag.
Zoebie, ik heb van het weekend wel warmte gehad. Zou het nu vast ook weer hebben als ik op het juiste knopje op zolder druk. Maar dat ding moet toch worden bijgevuld, anders blijft 'ie afslaan.
Hopelijk komen de mannetjes van de verwarming voor vijf uur, anders ga ik bij de buurtjes om de combinatietang en probeer het toch zelf. En als alles niet lukt druk ik gewoon op het knopje.
dinsdag 9 maart 2010 om 11:50
Ik vrees dat het raadsel van de wandelende boom nooit opgelost gaat worden...
Ik ga maar voor de suggestie van Zoeb, dat de boom de kou zat was.
Ik heb mijn UWV dingen een eind geregeld en ben al een beetje opgeruimd. Ook mijn spullen voor die vergadering al bij elkaar gezocht.
Ik ga maar voor de suggestie van Zoeb, dat de boom de kou zat was.
Ik heb mijn UWV dingen een eind geregeld en ben al een beetje opgeruimd. Ook mijn spullen voor die vergadering al bij elkaar gezocht.
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 9 maart 2010 om 12:01
Ik heb een paar pannenkoeken gebakken voor mijn kroost.
Komt de Troela net binnen:
'Ruik ik daar.......... pannenkoeken?!'
Wauw, je bent echt een f*cking lieve moeder!'
Okeeee...? Ik zal het maar als compliment opvatten, al heb ik haar meteen duidelijk gemaakt dat ze me voorstaan in een andere bewoording mag bedanken.
Komt de Troela net binnen:
'Ruik ik daar.......... pannenkoeken?!'
Wauw, je bent echt een f*cking lieve moeder!'
Okeeee...? Ik zal het maar als compliment opvatten, al heb ik haar meteen duidelijk gemaakt dat ze me voorstaan in een andere bewoording mag bedanken.
dinsdag 9 maart 2010 om 12:04