Altokroeg voor verdrietige cheersmeelezers
zaterdag 10 september 2011 om 00:06
zaterdag 10 september 2011 om 00:08
quote:elisabethbathory schreef op 09 september 2011 @ 23:42:
Hilversum, weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden! Ik ga alleen. Vond het treinen naar werk en studie echt niet meer te doen..
Hilversum is leuk!
Succes met verhuizen morgen en met dit topic.
Hilversum, weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden! Ik ga alleen. Vond het treinen naar werk en studie echt niet meer te doen..
Hilversum is leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 10 september 2011 om 00:13
quote:Enn schreef op 10 september 2011 @ 00:08:
[...]
Hilversum is leuk!
Dankjewel!
Ik verlaat deze kroeg en ga naar bed, mag morgen natuurlijk geen kater hebben
Welterusten alvast allen!
quote:Plienxx schreef op 10 september 2011 @ 00:12:
Elisabeth, ik hoop dat je je snel thuisvoelt in je nieuwe woonplaats!Thanks.. Mocht het niet het geval zijn open ik er wel een topic over
[...]
Hilversum is leuk!
Dankjewel!
Ik verlaat deze kroeg en ga naar bed, mag morgen natuurlijk geen kater hebben
Welterusten alvast allen!
quote:Plienxx schreef op 10 september 2011 @ 00:12:
Elisabeth, ik hoop dat je je snel thuisvoelt in je nieuwe woonplaats!Thanks.. Mocht het niet het geval zijn open ik er wel een topic over
zaterdag 10 september 2011 om 00:22
zaterdag 10 september 2011 om 00:29
Oh kijk een kroeg naar m'n hart, open na middernacht
Doe mij maar iets steels met ijs, ben niet kieskeurig. Als altokleding een vereiste is dan moet ik wel even graven op zolder of ik nog iets heb.
Verhuizen is altijd spanned, maar vaak ook wel heel fijn (achteraf). En ik heb ervaring de afgelopen 14 jaar gemiddeld iedereen 1,5 jaar verhuisd . Success morgen en de komende dagen dat het maar snel als een echt thuis mag voelen.
Doe mij maar iets steels met ijs, ben niet kieskeurig. Als altokleding een vereiste is dan moet ik wel even graven op zolder of ik nog iets heb.
Verhuizen is altijd spanned, maar vaak ook wel heel fijn (achteraf). En ik heb ervaring de afgelopen 14 jaar gemiddeld iedereen 1,5 jaar verhuisd . Success morgen en de komende dagen dat het maar snel als een echt thuis mag voelen.
zaterdag 10 september 2011 om 00:48