Het zaterdagochtend-topic. Ditmaal in Kerststijl.

23-12-2017 06:08 66 berichten
Goodmorning!

Zaterdagochtend.....tijd voor ons geliefde topic waarin we schrijven over onze start van de dag, onze voornemens en onze daadwerkelijke uitgevoerde plannen.

Ditmaal dé zaterdag voor Kerst.

Ziet deze zaterdag er anders uit? Vertel, vertel, vertel!
TO trapt af.

Vandaag extra vroeg wakker. Interne klokje tikt.

Even op de bank, kop koffie. Zometeen rest van het gezin wakker, opstaan, ontbijten. Zwemles kind, paar boodschappen (voornemen laatste bezoek supermarkt voor de Kerstdagen), vanmiddag een rustig bezoek Kerstmarkt misschien.
Alle reacties Link kopieren
Te vroeg wakker mijn inziens...zometeen werken tot 17u...dan zoonlief ophalen bij een feestje. En vervolgens wat boodschappen doen...

Hopelijk dat onze geliefde monteurs nog wat klusjes fiksen zo net voor kerst.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!
Ik lig nog in bed terwijl ik er eigenlijk uit moet. Nog even moed aan het verzamelen om de koude wereld tegemoet te treden. Moet om 7.30 werken, dus weinig keus helaas.
Fijne zaterdag allemaal!
De katten zijn wakker dus ik ook :rofl: ok ga mij zo nog even de kerstdrukte ij gooien heb nog wat boodschappen nodig. Twijfel nog wel of geen action vanmiddag..
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap voor het eerst in mijn nieuwe huis. Zo ff ontbijten en nog wat planten kopen. In de middag komt de monteur de keuken afmaken. Is het eigenlijk gebruikelijk om fooi te geven?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Goedemorgen Troeteltje en alle anderen!

Zometeen met dochter op pad naar zwemles. Daarna brengen we de kinderen bij mijn broertje en gaan wij badkamers kijken voor ons nieuwe huis. Dan in de middag even thuis, dan moet ik nog wat cadeautjes kopen en dan gaan we eind van de middag naar een verlichte truck-parade kijken. Lekker druk dagje dus.
Goede morgen!
Leuk topic ^^. Zonet veeeel te vroeg uit bed geplukt door zoon en opa die samen de batmanfilm Willen kijken maar de dvd niet aan kregen. Nu dan maar koffie zetten. Straks vroeg kerstboodschappen doen, wat gemiste kerstkaarten posten, en dan met zoon, opa oma en manlief de vakantie inluiden op de ijsbaan :thumbsup:
viva-amber schreef:
23-12-2017 06:39
Ik slaap voor het eerst in mijn nieuwe huis. Zo ff ontbijten en nog wat planten kopen. In de middag komt de monteur de keuken afmaken. Is het eigenlijk gebruikelijk om fooi te geven?
Oww wat leuk!!!
Nog erg onwennig?
Ik woon nu alweer een jaar in het leukste huis van de wereld, vind ik.. ;-D
Ik zat vorig jaar om deze tijd ook nog in de rommel, en had geen puf voor kerstversiering. Dat heb ik nu dus ruimschoots ingehaald ;)

Hier ook vroeg wakker, bio klok op tilt.
Mijn poezels zijn ook wakker, heb katlief ff aan het wandelen gezet. (Zodat ze hier binnen de boel minder afbreekt, maar ik geloof niet dat mevrouw het daar mee eens is dus ik ga ff de deur openen voor de freule..)

Trek in koffie en een ei.
Wat ik ga doen? Lekker helemaal niks🙃!
Misschien ff een stukje wandelen, en Netflixen.
Fijne dag allen!!! :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Mag weer aan het werk vandaag>En dan 3 dagen vrij! Daar kijk ik naar uit.
Goedemorgen! Hier een relaxed dagje met man en peuter. Alle boodschappen zijn al in huis. Even in huis nog wat schoonmaken. Stoofperen schillen en koken :-9
Vanavond een lekker scholletje bakken.

Alles duurt een beetje langer met dikke zwangere buik dus ik vind dit soort rustige dagen echt heerlijk :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag een dagje hapjes en taarten maken.
Ik ga vanavond bij Carmigelt eten,ik hou erg van een vissie... ;-D
Alle reacties Link kopieren
Was om 5.00 al wakker, ben terug gegaan maar helaas zoonlief wilde naar beneden.
Straks mijn bril ophalen en verder geen grootse plannen beetje lezen Netflix kijken.
Alle boodschappen zijn binnen dat scheelt enorm.

Fijne dagen allemaal!
Alicemorgan3 schreef:
23-12-2017 07:35
Ik ga vanavond bij Carmigelt eten,ik hou erg van een vissie... ;-D
:thumbsup:
Goedemorgen!

Ik lig nog lui in bed, net wakker en hoor de kinderen ook. Man komt net thuis uit z'n nachtdienst dus ik er uit, hij in bed ;-)

Zoonlief is van de week afgezwommen voor zijn C dus geen zwemles vanmorgen.. even wennen. Moet straks 4 taarten bezorgen, daarna nog wat laatste boodschapjes halen die ik vergeten ben. En vanmiddag en vanavond verjaardagen dus de dag zit weer vol.

Fijne dag iedereen!
anoniem_227343 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 08:04
1.21% gewijzigd
Ik moet werken... vanavond etentje met vrienden. :)
Ik werd vanmorgen veel te vroeg wakker gekust door mijn man. Leuk, want doordeweeks is hij al lang de deur uit voordat ik wakker word. Dus ik ben al helemaal klaar voor de dag. Heb werk gemaakt van outfit, haar en make-up en wacht nu tot de croissantjes uit de oven komen.

Eigenlijk moet ik een was aanzetten maar daar had ik nog even geen zin in. Straks als de hele familie is aangekleed doen we wat boodschappen en verzorgen we de lunch bij schoonmoeder die in de lappenmand zit :cry:.

Daarna heb ik wel zin om nog wat te winkelen en te eindigen in de kroeg met een rose voor mij, bier voor man, cola voor de kinderen en bitterballen voor ons allen.

Lijkt mij een prima start van de kerstvakantie.
yourlocalhero schreef:
23-12-2017 06:31
Te vroeg wakker mijn inziens...zometeen werken tot 17u...dan zoonlief ophalen bij een feestje. En vervolgens wat boodschappen doen...

Hopelijk dat onze geliefde monteurs nog wat klusjes fiksen zo net voor kerst.
Heb je last minute paniek klussen?
viva-amber schreef:
23-12-2017 06:39
Ik slaap voor het eerst in mijn nieuwe huis. Zo ff ontbijten en nog wat planten kopen. In de middag komt de monteur de keuken afmaken. Is het eigenlijk gebruikelijk om fooi te geven?
Oooooo wat leuk! Geniet van je huis!

Fooi afhankelijk van soort klus en soort bedrijf.
momo1980 schreef:
23-12-2017 06:47
Goedemorgen Troeteltje en alle anderen!

Zometeen met dochter op pad naar zwemles. Daarna brengen we de kinderen bij mijn broertje en gaan wij badkamers kijken voor ons nieuwe huis. Dan in de middag even thuis, dan moet ik nog wat cadeautjes kopen en dan gaan we eind van de middag naar een verlichte truck-parade kijken. Lekker druk dagje dus.
Ga je verhuizen? Spannend.
Leuke plannen heb je wel.
De meesten gaan een boodschap doen, een enkeling gaat nixen. Leuk leuk leuk.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend de kranten bezorgd, nu kan ik even een aantal dagen uitslapen :) Ik ga geen Kerst vieren, aangezien mijn vader recent is overleden. Heb geen zin in dat gedoe
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Ik lig nog in bed en verbaas me over hoelang onze dreumes dochter uitslaapt! Rond acht uur heb ik haar even gehoord, maar ze is dus weer in slaap gevallen.

Vandaag nog wat boodschappen halen en misschien nog even naar het tuincentrum waar een levende kerststal is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter werd wakker met buikgriep....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven