Welke tokkietrekjes heb jij?

19-03-2018 09:46 449 berichten
In het kader van, we nemen onszelf niet zo serieus; welke tokkietrekjes heb jij?

Dol op all-invakanties, all you can eat of Preston Palace? Zit je in de zomer graag in de voortuin met een Schultenbrau? Zit je onder de foute tattoos?

Dit topic is met een knipoog bedoeld, lange tenen niet gewenst ;-)
TO trapt af: ik hou van all you can eat woktenten, ik ga daar op zijn tijd zelfs liever heen dan naar een goed restaurant. :$ Daarnaast is mijn arbeidsethos wel redelijk 'tokkie' denk ik, zoals een beroemde quote uit het programma Probleemwijken: 'werken, dat moet in je aard liggen'. :proud: :facepalm:
Ik vind geweld vaak een prima antwoord op bedreiging en/of geweld van een ander, uit te voeren door mannelijke familieleden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan als een echte tokkie van me af boeren. Of eigenlijk als een bootwerker.
Keiharde muziek aan en uit volle borst meeblerren :shame: Was aan een lijntje op het balkon hangen.
Alle reacties Link kopieren
Is all-you-can-eat tokkie?
Ik heb laatst bij een conflict met mijn buurman als een tokkie over straat lopen schreeuwen naar hem :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat katten gewoon buiten horen te scharrelen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
19-03-2018 09:53
Is all-you-can-eat tokkie?
E-norm.
minnimouse schreef:
19-03-2018 09:53
Is all-you-can-eat tokkie?

Wordt meestal wel zo gezien toch?
minnimouse schreef:
19-03-2018 09:53
Is all-you-can-eat tokkie?
Als je álles op eat waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
All-you-can-eat is héul erg tokkie.

Ik was er laatst met de kinderen: verrassend leuke avond gehad! Maar ik vond het wel buitensporig duur. In een niet-tokkie restaurant betaal je net zoveel en is het eten beter. Maar je moet het een keer gedaan hebben hè ;-D
minnimouse schreef:
19-03-2018 09:53
Is all-you-can-eat tokkie?
Ja want daar komen alleen asociale vreetschuren met hun tokkiekinderen. ;-)
Ik vond elders nog een soort tokkie-checklist ter inspiratie, maar die durfde ik niet in de OP te zetten. Voor je het weet ontstaat er een megarel.
Soms zwaai ik mijn kinderen uit in de (voor mij) veel te grote trainingsbroek van mijn man en idem t-shirt. Haar in een knot en makeup-loos. En de kinderen maar zwaaien en kushandjes geven :heart:
Ik hou er niet van als ik door andere burgers de les word gelezen en reageer daar heel recalcitrant op.

Als iemand (anders dan de bestuurder/conducteur) mij in de tram zegt dat ik geen koffie mee mag nemen in de tram, dan word ik daar heel dwars van en trek me er niks van aan. Of als iemand zeer dat ik ergens niet mag fietsen bijvoorbeeld. Ik ben daar heel onredelijk in.
Ana_Isabel2 schreef:
19-03-2018 09:56
Als je álles op eat waarschijnlijk.
:-D
RégineFilange schreef:
19-03-2018 09:58
Ik vond elders nog een soort tokkie-checklist ter inspiratie, maar die durfde ik niet in de OP te zetten. Voor je het weet ontstaat er een megarel.
Gewoon doen, rellen is ook helemaal tokkie.
Alle reacties Link kopieren
Schelden op andere weggebruikers als ik achter het stuur zit
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
ik doe weleens boodschappen in mijn joggingbroek en heb daarbij mijn klompen aan... :$
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Alle reacties Link kopieren
Af en toe, op mijn vrije dag, in mijn joggingbroek naar de supermarkt (en dan hopen dat ik geen bekenden tegen kom).
Alle reacties Link kopieren
Mijn innerlijke Tokkie channel ik met een lopend buffet. Ik ben een gematigd mens, tot je me een bord in mijn handen drukt en langs een gevulde tafel laat lopen. Ontbijt, lunch, diner, maakt niet, maar ... bij voorkeur in een pretparkhotel. :facepalm:
Je moet niet alles geloven wat je denkt
ik vind eigenlijk dat we het woord "tokkie" moeten afschaffen, het is niet leuk voor de familie waar de term vandaan komt. Die mensen hebben ook kinderen, neefjes, nichtjes - laten we hen niet met zoiets opzadelen.

Maar aso-trekjes bij mezelf: ik eet graag bij één specifieke all-you-can-eat, omdat ik het lekker vind om dan allemaal kleine verschillende dingetjes te eten die ik verder bijna nooit eet (bietjes, artisjok, van die groente die niemand anders hier in huis eet).

Verder ben ik onlangs voor het eerst in 10 jaar in een all-inclusive resort geweest, waar het doel was: er hoeft even helemaal niets. Ik heb ervan genoten.

Ik heb geen idee wat een Schultenbrau is, maar ik rook wel (ook best aso).
Frox schreef:
19-03-2018 09:56
All-you-can-eat is héul erg tokkie.

Ik was er laatst met de kinderen: verrassend leuke avond gehad! Maar ik vond het wel buitensporig duur. In een niet-tokkie restaurant betaal je net zoveel en is het eten beter. Maar je moet het een keer gedaan hebben hè ;-D

Ik word gewoon heel erg blij van bergen eten waar ik zelf iets uit kan kiezen. :yum: Waarschijnlijk de oermens in mij ofzo.
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 10:00
0.11% gewijzigd
minnimouse schreef:
19-03-2018 09:53
Is all-you-can-eat tokkie?
Ik ben een tokkie :yes:

Ik kan schelden als een bootwerker dat beperk ik tot alleen momenten in de auto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven