Voorzichtig heel erg blij

01-09-2018 11:00 16 berichten
Ik heb hier al vaker een topic overgeplaatst maar nu toch eventjes een update. Mijn kat Lotje van 11 had sind een aantal maanden last van diarree. Na tig keer bij de da te zijn geweest voor ontlastingonderzoek, bloedonderzoek, echo, ander voer ect ect met handen in het haar en da ook. Er was wel door da geconstateerd dat ze een snelwerkende schildklier had, daar heeft ze nu tabletjes voor en gaat goed. Maar de diarree bleef. En sinds vorige week poepte ze ook naast haar bak, hele brijachtige klodders. Zo vies😛.Ben als laatste redmiddel voordat de da mij wilde doorsturen naar een dierenkliniek voor verder onderzoek, sinds afgelopen donderdag begonnen met Trovte Unique Proteïne. Dat zijn bakjes nat voer waar echt helemaal niks aan toegevoegde bestandsdelen inzit. Echt puur vlees. Enmetrobactin tabletjes voor het toch evt bestrijden van een bacteriële infectie en de mag/darmen wat rustigerte krijgen. En vanochtend, ja warempel ligt er toch zo een drol in haar bak. Goed van kleur en vorm. Niet meteen juichen, maar dit is zo geweldig. Even het weekend verder afwachten en dan maandag da bellen met het voorzichtige goede nieuws. Denk dat zij ook heel blij wordt😀
Alle reacties Link kopieren
Holy shit!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Daar ging mijn broodje ei salade...
Nouschi schreef:
01-09-2018 11:02
Holy shit!
inderdaad hoe blij kun je worden van een drol😂
Alle reacties Link kopieren
Hahaha dit bericht 😅
Maar ik snap dat je blij bent dat het wat beter lijkt te gaan met je poezebeest!
klinkt als 'n ordinair spam topic
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
01-09-2018 11:02
Holy shit!
Zo fijn dat je er weer bent.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
redbulletje schreef:
01-09-2018 11:05
klinkt als 'n ordinair spam topic
En dit.
Hebben we de perikelen van Lotje gemist of heeft TO dit topic op het verkeerde forum geplaatst? TO???? Je bent op het VF niet op helpmekatisziek.nl
Alle reacties Link kopieren
Dit topic... thuis/kat-poept-naast-se-bak/list_messages/426460

Snap alleen niet waarom dan in Overig dit bericht terwijl er al een topic is...
"I love not Man the less, but Nature more..."
maar dan moet het topic even verplaatst naar Thuis. Lijkt me een onmogelijke opdracht voor de mods
Alle reacties Link kopieren
Echt fijn voor Lotje! :-]

Heb je een foto van die drol op FB geplaatst?

metrobactin is niet tegen een bacteriële infectie maar tegen giardia. Grote kans dat het tabletje er voor zorgt dat de problemen worden verholpen en zeker niet de voeding.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
01-09-2018 11:19
metrobactin is niet tegen een bacteriële infectie maar tegen giardia. Grote kans dat het tabletje er voor zorgt dat de problemen worden verholpen en zeker niet de voeding.
Metrobactin is een antibioticum met als bijzonderheid dat het ook de endoparasiet giardia doodt.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Ana_Isabel** schreef:
01-09-2018 11:02
Daar ging mijn broodje ei salade...
En mijn salade...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven