Fjallraven kanken rugzak

12-12-2018 16:41 11 berichten
Hoi,
Heeft iemand ervaring met deze rugzak? Ik zoek een fijne grote rugzak waar mijn laptop, werkspullen en eten/drinken in kan. Deze komt de hele tijd naar boven in mijn zoekopties, maar nergens kan ik goede reviews vinden.

Hopelijk zijn er hier wat Fjallraven gebruikers.

Dank je wel alvast.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag er vorige week een paar in Italie, volgens mij is dat wel goede kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem al jaren, het is een stevige rugzak die waterdicht is en echt tegen een stootje kan. Gaat jaren en jaren mee.
Ik heb zelf een Dakine want ik vind de bandjes te dun. Lijkt me pijn doen als je teveel erin hebt.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
12-12-2018 16:52
Ik heb zelf een Dakine want ik vind de bandjes te dun. Lijkt me pijn doen als je teveel erin hebt.
Ik heb de rugzak regelmatig helemaal vol, maar die bandjes voel ik absoluut niet (ook niet in de zomer, met dunne kleding aan). Ergonomisch draagt hij heel fijn.
Je kunt eventueel dikke schouderpads voor op de banden kopen.
Ik heb een rugzak van Fjallraven maar dan een ander model. Ben er zelf niet tevreden over, hij ziet er na een half jaar gebruik al redelijk afgeleefd uit terwijl ik er niks raars mee gedaan heb. Ook ergonomisch is hij niks waard, zit helemaal niet lekker op de rug en ademt niet. Ik vind hem vergelijkbaar met een rugzak van 10 euro van decathlon oid.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1, al bijna 3 jaar en nog steeds heel erg blij mee.
Heb ondertussen wel schouderbanden besteld (zachte) maar ik denk dat de meeste mensen er geen last van hebben, van de banden.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ik heb overwogen om deze rugzak te kopen om mee naar werk te nemen, maar vrijwel iedereen heeft er één en dat vind ik echt een minpunt. Niet gekocht dus.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Rains rugzak, de mini versie. Waterdicht, zelfs in stortregen, en mooi modern ontwerp.
Als je een grote rugzak zoekt moet je geen Kånken hebben. Het standaardmodel is destijds ontworpen voor basisschoolleerlingen, hij is maar 16 liter en te klein voor veel laptops. Het laptopmodel is weer veel duurder.

Hier wilde kind er graag een vanwege de hipheid. Ze heeft hem van de Sint gekregen en is er erg blij mee. Maar op sommige schooldagen passen niet al haar spullen erin. Zelf lijken me die bandjes ook erg dun.
Dank voor de reacties tot nu toe!

Ereader, ze zijn behoorlijk groot: 43x30x20.
jazekerenof schreef:
12-12-2018 18:16
Dank voor de reacties tot nu toe!

Ereader, ze zijn behoorlijk groot: 43x30x20.
Ah, dat is niet het standaardmodel dan. Dat had ik in mijn hoofd, maar is veel kleiner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven