Oud & Nieuw 2018

28-12-2018 19:09 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeg? Ja ;-D

Voor als je geen plannen hebt, wel plannen maar later op de avond weggaat of bijtijds thuis bent. Voor als je plannen in duigen vallen. Of als je ziek bent, of je moet werken maar toch even tijd hebt. Voor als je van je af wil praten, een knuffel wil.

Kortom, wees alvast welkom! Deel hoe je O&N er tot nu uit gaat zien, of niet, dat kan ook.

Er is altijd een warm plekje hier op dit topic.

Mijn O&N ziet er als volgt uit: thuis en met lieve (forum)vriendin Valentina. Zoon is grotendeels weg, zie ik hoogstens ergens rondom het vuurwerk afsteken in het dorp maar blijft slapen bij vrienden dus hij schuift ergens de volgende dag weer door de deur.

Kortom, ik heb er zin in!

En jullie?
wij slapen nooit.
Ik ben alleen met de doodsbange kat die de hele avond onder de bank zal zitten. Als ik zin heb haal ik wat oliebollen, ik heb verder niet zo veel met O&N en vier het altijd alleen,
Alle reacties Link kopieren
Ice, helemaal geweldig.

ik ben nu alvast aan het uitrusten.
want we hebben een geweldig item voor oudejaarsavond bedacht;,, Tinder live,,.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik niet zo.
Ik vind oudjaar niet leuk.
Ik ben thuis met mijn man en mijn ouders komen op,bezoek.
Ik zorg wel voor wat oliebollen en hapjes en om 12 uur naar buiten met de buren.
Maar ik vind het altijd weer lekker als het voorbij is.
valentinamaria schreef:
28-12-2018 19:15
Ice, helemaal geweldig.

ik ben nu alvast aan het uitrusten.
want we hebben een geweldig item voor oudejaarsavond bedacht;,, Tinder live,,.
Met filmpjes graag, ik heb Tinder nog nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-12-2018 19:18
Met filmpjes graag, ik heb Tinder nog nooit gezien.
Ice gaat filmen, ik moet de rest doen, want Ice heeft verkering.

ik moet dus zorgen dat we bij alle tinder mannen in haar omgeving binnen komen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook thuis met kat. Ik maak lekkere hapjes voor mezelf en ga iig Marc Marie Huijbrechts kijken.
Alle reacties Link kopieren
Zonder alcohol zou ik O&N niet trekken.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
28-12-2018 19:20
Ice gaat filmen, ik moet de rest doen, want Ice heeft verkering.

ik moet dus zorgen dat we bij alle tinder mannen in haar omgeving binnen komen.

:flirting: :HA:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
28-12-2018 19:22
:flirting: :HA:
en jij mag het woord nemen als ik dichtklap.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
28-12-2018 19:20
Ice gaat filmen, ik moet de rest doen, want Ice heeft verkering.

ik moet dus zorgen dat we bij alle tinder mannen in haar omgeving binnen komen.
Dat beloofd veel goeds.
Alle reacties Link kopieren
Misschien bij familie langs aan het begin van de avond als ik zin heb...vrije inloop daar :thumbsup:
Maar ik heb ook een kleine kat die nog nooit vuurwerk heeft meegemaakt. Hangt van haar af of ik weg ga....al schoot ze net al met een noodgang onder de bank van een knal in de verte :(
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-12-2018 19:24
Dat beloofd veel goeds.
ik ben al aan het proef tinderen.
komt helemaal in orde.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet idd nog even toevoegen, thuisblijven vanwege de dieren want die zijn ook belangrijk.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook thuis bij de katten. Vind er geen klap aan.
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
28-12-2018 19:26
Misschien bij familie langs aan het begin van de avond als ik zin heb...vrije inloop daar :thumbsup:
Maar ik heb ook een kleine kat die nog nooit vuurwerk heeft meegemaakt. Hangt van haar af of ik weg ga....al schoot ze net al met een noodgang onder de bank van een knal in de verte :(
Feliway wil hier de scherpe randjes wel eens helpen. Al kwam mijn kat vorig jaar om kwart voor 12 bij me zitten, compleet chagrijnig, met zo’n blik van ‘zet jij die knallen eens uit!’
valentinamaria schreef:
28-12-2018 19:28
ik ben al aan het proef tinderen.
komt helemaal in orde.
maken jullie het dan wel interactief? Dus dat wij antwoorden en suggesties kunnen geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een begrafenis waar ik weg ben van ongeveer 11.30 tot 18.30 (diverse locaties en een flink stuk rijden) Dat het precies op die dag is vind ik lastig want wij hebben sinds Augustus een poes en we weten nog niet hoe ze reageert op vuurwerk. Daarom zouden we dus de hele dag thuis blijven.
Daarnaast heb ik astma en probeer ik al jaren heel 31 dec binnen te blijven want heb zoveel last van al dat vuurwerk.
Maar goed dat zijn maar kleine dingen om iemand een laatste groet te geven.

Bij thuiskomst maak ik een tapasplank met kleine hapjes als avondeten en avondsnack (mijn man zal er soep bij eten, ikzelf heb een maagverkleining gehad en eet toch niet veel).
Daarna dus een ontspannen avond met mijn man en onze rode dame. Stil staan bij het feit dat er weer een jaar voorbij is en proosten op een nieuw jaar.

Het is voor mij dus duidelijk een dag van afscheid en een nieuw begin.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Normaal gesproken heb ik met Oud & Nieuw een feest om naar toe te gaan wat altijd leuk en gezellig is met lekker eten en veel dansen maar deze keer blijf ik thuis bij de poezen en dochter blijft ook thuis. Gaan we er samen iets gezelligs van maken. Er is hier sprake van een inbraakgolf dus dit jaar is thuis blijven is misschien niet eens zo verkeerd. Al valt hier niet veel te halen.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-12-2018 19:32
maken jullie het dan wel interactief? Dus dat wij antwoorden en suggesties kunnen geven.
Ice doet de technische kant.
maar dat zou idd hilarisch zijn!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wij blijven samen thuis, ik heb vooral behoefte aan rust en geen zin om mensen uit te nodigen of om zelf weer op pad te gaan.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
28-12-2018 19:14
Ik ben alleen met de doodsbange kat die de hele avond onder de bank zal zitten. Als ik zin heb haal ik wat oliebollen, ik heb verder niet zo veel met O&N en vier het altijd alleen,

Dat is niet fijn nee. Heb je iets van Feliway of zoiets? Kan soms helpen.
wij slapen nooit.
Wij hebben vandaag mijn oma begraven, we houden het dus rustig. Thuis met de kinderen, wat hapjes en een drankje. Geen behoefte aan meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook altijd alleen thuis met de katten. Als het schemerig wordt gaat het kattenluikje op slot want ik wil niet dat ze 's avonds buiten zijn als de vuurwerkhel losbreekt. Beetje tv kijken, lekkere hapjes en een wijntje en misschien een paar appelflappen.
Ik heb echt niets met O&N maar vind mezelf best aangenaam gezelschap, dus dat komt helemaal goed.
...
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
28-12-2018 19:46
Wij hebben vandaag mijn oma begraven, we houden het dus rustig. Thuis met de kinderen, wat hapjes en een drankje. Geen behoefte aan meer.
Gecondoleerd en sterkte :redrose:
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven