Oud & Nieuw 2018

28-12-2018 19:09 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeg? Ja ;-D

Voor als je geen plannen hebt, wel plannen maar later op de avond weggaat of bijtijds thuis bent. Voor als je plannen in duigen vallen. Of als je ziek bent, of je moet werken maar toch even tijd hebt. Voor als je van je af wil praten, een knuffel wil.

Kortom, wees alvast welkom! Deel hoe je O&N er tot nu uit gaat zien, of niet, dat kan ook.

Er is altijd een warm plekje hier op dit topic.

Mijn O&N ziet er als volgt uit: thuis en met lieve (forum)vriendin Valentina. Zoon is grotendeels weg, zie ik hoogstens ergens rondom het vuurwerk afsteken in het dorp maar blijft slapen bij vrienden dus hij schuift ergens de volgende dag weer door de deur.

Kortom, ik heb er zin in!

En jullie?
Krijg motto niet verwijderd :-)
valentinamaria schreef:
28-12-2018 21:56
btw, dit is helemaal absurd!

een match die geen vrouwen wil die langer zijn dan 170!
dan zitten die lange stelten teveel in de weg.

Waar is onze Antonius? :proud:
ik word de tinder pooier.
wij slapen nooit.
Cateautje schreef:
28-12-2018 21:44
Ik heb nog een punt brie, maar die is niet speciaal genoeg. ;-)

Dat zeg je wel Cateau, zoals geitenkaas met honing vaak als combi wordt gebruikt, vind ik zelf brie/camembert met stroop erg lekker.
valentinamaria schreef:
28-12-2018 22:05
TinderPimp Valentina. Klinkt wel.
valentinamaria schreef:
28-12-2018 22:05
Kutforum.
iceteapeach schreef:
28-12-2018 22:06
Dat zeg je wel Cateau, zoals geitenkaas met honing vaak als combi wordt gebruikt, vind ik zelf brie/camembert met stroop erg lekker.
Mag ik helaas niet.
Nemaìn’ schreef:
28-12-2018 22:07
super naam.
gekleed in een Jack Sparrow outfit.
wij slapen nooit.
Geen zin in. Ten eerste vanwege het vuurwerk, waar ik doodsbang voor ben en ten tweede, het verplicht opblijven terwijl je vecht tegen de slaap omdat je 5.30 naast je bed stond en de hele dag hebt gewerkt. En voor wat? Om in de kou buiten te staan met die vieze champagne, te kijken naar dat vreselijke vuurwerk en
te zoenen met je buren :-| .
Cateautje schreef:
28-12-2018 22:08
Mag ik helaas niet.
Brie/camembert met walnoot!
En/of druiven.
caromamavanmaik wijzigde dit bericht op 28-12-2018 22:22
5.75% gewijzigd
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Ik ben voor het eerst met man gewoon thuis. Ik weet niet zeker of ik dat nou fijn vind of juist niet. Aan de ene kant vind ik het wel lekker om de hele avond ongegeneerd de top 2000 te kunnen luisteren (normaal vieren we het altijd met de familie van man en die houden daar niet van) en ik heb dus ook totaal geen moeite gedaan om wel iets te plannen. Aan de andere kant ben ik een beetje bang dat het aan zal voelen als een doodnormale doordeweekse avond en dat lijkt me ook wat saai.

Ik ben heel erg bang voor vuurwerk, dus in die zin is het wel weer fijn om de deur niet uit te hoeven. Ik heb wel eens huilend op de fiets gezeten van angst op weg naar mijn schoonzus (op 5 minuten fietsafstand). Ik ga nu de 31ste dus ook echt de straat niet op.
Waar kan ik me nog inschrijven voor het jaren 20 feest? :cheer2: Dat lijkt me nu zo leuk!

Ik zelf ga overdag bij mijn ouders oliebollen eten. Er komt daar ook nog verdere familie die ik nooit zie, dus das wel leuk. Ik ga alleen met Ipmini want Ipman past dan niet meer in de auto. We zijn een beetje onthand omdat we tijdelijk maar 1 auto hebben en die heeft maar ruimte voor twee personen. Ipman boft dus ;-D

‘s Avonds vroeg gaan we een beetje vuurwerk afsteken voor Ipmini en als ze slaapt kijken we een eindejaarsconference.

Het valt toch elk jaar een beetje tegen, O&N.
ippy wijzigde dit bericht op 29-12-2018 20:17
0.17% gewijzigd
CaroMamaVanMaik schreef:
28-12-2018 22:20
Brie/camembert met walnoot!
En/of druiven.
Dat met druiven lijkt me ook lekker, maar heb nu meer dan genoeg voor de avond, anders pas ik straks niet meer deur de deur. :)
ippy schreef:
28-12-2018 22:26
Waar kan ik me nog inschrijven voor het jaren 20 feest? :cheer2: Dat lijkt me nu zo leuk!

Ik zelf ga overdag bij mijn ouders oliebollen eten. Er komt daar ook nog verdere familie die ik nooit zie, dus das wel leuk. Ik ga alleen met Ipmini want Ipman past dan niet meer in de auto. We zijn een beetje onthand omdat we tijdelijk maar 1 auto hebben en die heeft maar ruimte voor twee personen. Ipman boft dus ;-D

‘s Avonds vroeg gaan we een beetje vuurwerk afsteken voor Ipmini en als ze slaapt kijken we een eindejaarsconference.

Het valt toch elk jaar een beetje tegen, O&O.
Ja, dat vind ik ook. Daarom besloten dit jaar maar eens gewoon thuis te blijven. Misschien bevalt dat beter.
Die tindermatch heeft een goede aan mij, ik ben ruim onder de 1.70.

Cateau, mocht er nog iets bij kunnen: ik maak oa rosbiefrolletjes met pesto, rucola en pijnboompitten. Misschien is dat nog iets?
Celaena_Aelin schreef:
28-12-2018 23:39
Die tindermatch heeft een goede aan mij, ik ben ruim onder de 1.70.

Cateau, mocht er nog iets bij kunnen: ik maak oa rosbiefrolletjes met pesto, rucola en pijnboompitten. Misschien is dat nog iets?
Hmmm, lekker. :)
O ja, die rosbiefrolletjes zijn heerlijk. Ik maak ze ook regelmatig, doe er vaak ook nog wat Parmezaanse kaas op. Goddelijk!
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
Calamitycat schreef:
28-12-2018 23:54
O ja, die rosbiefrolletjes zijn heerlijk. Ik maak ze ook regelmatig, doe er vaak ook nog wat Parmezaanse kaas op. Goddelijk!
Idee komt ook van het forum ;-)
Grappig, dat wist ik niet. Heb het recept voor die rolletjes ooit van een vriendin gekregen :)
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
zo, ik heb 3 uur getinderd, ff pauze.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
29-12-2018 00:41
zo, ik heb 3 uur getinderd, ff pauze.
Wat is de opbrengst?
Ice, kunnen we die tindermatches op oudejaarsavond niet allemaal ergens bij jou in de buurt uitnodigen?

in een goedkope zaal ofzo?
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
29-12-2018 00:43
Ice, kunnen we die tindermatches op oudejaarsavond niet allemaal ergens bij jou in de buurt uitnodigen?

in een goedkope zaal ofzo?

Jawel, ik weet een leuke tent vlak in de buurt, zitten vast ook non-tinders tussen dus komt goed.
iceteapeach schreef:
29-12-2018 00:45
Jawel, ik weet een leuke tent vlak in de buurt, zitten vast ook non-tinders tussen dus komt goed.
ik heb er nu 13 die wat lijken.
als ik er nu morgen en zondag nog 26 regel, hebben we maandagavond in elk geval 39 goed uitziende mannen.
nodigen we een stel single vrouwen uit, echt tinder live.
wij slapen nooit.
of we gaan die mannen veilen.
stel dat je die jackpot niet wint, toch een zakcentje.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven